Ongewenste vrijdenkers beschoten

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

--- eentje teveel ----
Laatst gewijzigd door Atli op 02 okt 2007 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Atli schreef:
fbs33 schreef:Aan Edwin@Parasiterende monniken die de armoedige bevolking nog zwaarder belasten lijkt mij niet in de lijn v.h. boedhisme te liggen.(net zo min als aflaatverkopende monniken in de M.E.?)
Het doet mij wat, om als verstokt atheist te zien dat, dank zij zo'n geloof, duizenden mannen er in slagen om op die manier aan de kost te komen.
Anderzijds kunnen de gezinnen deze "parasiterende monniken" geen voedsel geven en sturen ze ze naar een klooster.
Media-aandacht, min of meer bepaald door dát wat hier voor bon ton doorgaat (USA-sympathie tegenover Rusland/China antipathie de richting van het geschrijf min of meer bepaalt?.....en het mogelijk daardoor het eerder zal opnemen voor het een of andere geloof dan voor communisme e.d? )
De gebruikelijke mumbo jumbo waarin fbs33 zijn heldere blik op de wereld alsmede zijn grote kennis laat blijken.

Oftewel; Is er sprake van gekleurde berichtgeving (met als één v.d. associaties "Geloof staat aan de goede kant"? [in dié Zin het profiteren van het geloof alhier, daarvan.])
Smerige gedachten, inderdaad, maar.........wie zegt dat er in de politiek niet smerig gedacht wordt? (Oók in Rusland of USA of China of, of?)
De beelden spreken een afschuwelijke taal en zijn een stuk realiteit, maar hoe groot is dat 'stuk'?
Geld dit ook voor extreem rechtse parasieten, dat smerige denken?
Ik had slechts de bedoeling te zeggen, "Hoedt U voor manipulatie"
Daarom zijn 95% van jouw postings verwerpelijk, het stereotype van een gemanipuleerde drone....

En sleepte tegen heug en meug (gechargeerde?) tegenargumenten aan, met een blik op, in het verleden geproduceerde 'waarheden' die achteraf vette leugens bleken!
Feitenmateriaal dan?
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Aan Atli@ We kunnen allemaal smerig denken als we op die manier een paar centen extra te pakken kunnen krijgen, mijn beste.
Dus evenals in linkse hoek zullen de in rechtse hoek zittenden zich niet onbetuigd laten om te parasiteren als ze de kans krijgen dat te doen. :lol:
95% van mijn postings verwerpelijk? Onderbouw dat eens, mijn beste?
(Ik vermoed dat mijn ongelukkige, niet vlot geschreven stukjes jou tot zéér oppervlakkig lezen hebben verleid, en je gemakshalve maar 95% van jouw slordige lezen op mijn conto bijschrijft, haha)
Zullen we die resterende procenten erbij doen en afboeken op jouw linkse sympathieën?
Want dan zitten we op 100%, en hoef je helemaal niets meer (van mijn hand) te lezen, en erop te reageren.
Gemak dient de mens, nietwaar?
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

fbs33 schreef:Aan Atli@ We kunnen allemaal smerig denken als we op die manier een paar centen extra te pakken kunnen krijgen, mijn beste.
Dit zegt meer iets van jouw dan van andere mensen.
95% van mijn postings verwerpelijk? Onderbouw dat eens, mijn beste?
Een kleine greep uit de slectie; zie bovenaan...
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Aan Atli@De snelheid waarmee jij het 'smerig denken' op mij afwentelt, en zelf de fatsoensrakker uit gaat hangen ipv. voor de spiegel te gaan staan, spreekt boekdelen voor degenen die kunnen nadenken.
Overigens (voor alle duidelijkheid) sta ik achter Gerard met mijn mening en heb ik slechts de waarschuwende vinger tegen (in het algemeen)een te snel oordeel gegeven.
Daarbij is dit 'krentjes afsnoepen' meer iets voor een Pb. dan voor een hetze op het forum m.i.
Ik zal daarom niet meer hier, daarop reageren. (wat jij doen zal? :lol: )
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

fbs33 schreef:Aan Atli@De snelheid waarmee jij het 'smerig denken' op mij afwentelt, en zelf de fatsoensrakker uit gaat hangen ipv. voor de spiegel te gaan staan, spreekt boekdelen voor degenen die kunnen nadenken.
Nou kom op met die vermeende boekdelen extreem rechts egoïstje..
Overigens (voor alle duidelijkheid) sta ik achter Gerard met mijn mening en heb ik slechts de waarschuwende vinger tegen (in het algemeen)een te snel oordeel gegeven.
Daarbij is dit 'krentjes afsnoepen' meer iets voor een Pb. dan voor een hetze op het forum m.i.
Ik zal daarom niet meer hier, daarop reageren. (wat jij doen zal? :lol: )
Ik zal jouw openlijk benaderen en deze schijnheiligheid van uwer kant sterk veroordelen. Ten koste van verschrikkelijke gebeurtenissen loopt U in Uw egoïsme nog te fluisteren over complot theoriën waar geen zinnig mens een redelijke overpeinzing in terug zal vinden!
Plaats reactie