Waarom homo's evolutionisten zijn
Moderator: Moderators
Waarom homo's evolutionisten zijn
Ik heb eens gelezen in De Bijbel dat je homo wordt door te liegen.
Zou best wel eens kunnen , als je steeds het tegenovergestelde denkt of de waarheid kan dit ook wel eens overslaan op het seksuele hoor.
Tot op heden heb ik nog geen communist , ook al aartsleugenaars tegengekomen die niet in de evolutietheorie gelooft.
Een homo ook niet ( wel al een homo tegengekomen , maar niet één die niet in de evolutietheorie gelooft).
Homo's en communisten , soulmates 8)
Zou best wel eens kunnen , als je steeds het tegenovergestelde denkt of de waarheid kan dit ook wel eens overslaan op het seksuele hoor.
Tot op heden heb ik nog geen communist , ook al aartsleugenaars tegengekomen die niet in de evolutietheorie gelooft.
Een homo ook niet ( wel al een homo tegengekomen , maar niet één die niet in de evolutietheorie gelooft).
Homo's en communisten , soulmates 8)
Re: Waarom homo's evolutionisten zijn
Voor mijn nieuwsgierigheid: Boek, hoofdstuk, vers?Kaffer schreef:Ik heb eens gelezen in De Bijbel dat je homo wordt door te liegen.
Re: Waarom homo's evolutionisten zijn
t'is Levictus zijn schuldbotjes schreef: Voor mijn nieuwsgierigheid: Boek, hoofdstuk, vers?
http://www.bloggen.be/debijbel_en_homoseksualiteit
Kaffer schreef:Als Saraje dit leest 8)Jeroen T schreef:
Ik wist dat ik op je kon rekenen kaffer![]()
Ach kaffer mijn lieve kleine brolletje.
Wordt ie meteen jaloers

Ik voel me helemaal goddelijk door jouw.
Zo'n beetje als god

Ik geloof in de hersenen van de mens over mijn ziel maak ik me geen zorgen.
Dus jij bent een broll?Kaffer schreef:Ik heb al een priveberichtje gekregen van Saraje dat het hier gedaan moet zijn.Jeroen T schreef:
je maakt me aan het blozen
Ik voel me helemaal goddelijk door jouw.
Zo'n beetje als god
wegens getroll.
wegens jaloezie ja
Ik geloof in de hersenen van de mens over mijn ziel maak ik me geen zorgen.
-
- Ervaren pen
Ik ben een troll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeroen T schreef:
Dus jij bent een broll?
Dat gaat er hem hier toch niet eerlijk aan toe hé
ik noem hier iemand een randdebiel , en t'was nog een randdebiel ook = Waarschuwing
Iemand anders zegt dat ik voze hersenen heb = Geen waarschuwing.
Beide beledigngen staan in overeenstemming .
Dit kan toch niet hé.
Wat de creationist niet mag , mag de evolutionist= overtreding van de antidiscriminatiewet.
Nu we het toch over de evolutietheorie hebben , nog eens trollen , wat vind jij van de Darwinvinken