Test je Vindingrijkheid!

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nott
Geregelde verschijning

Test je Vindingrijkheid!

Bericht door Nott »

Wie wordt de beste internet speurder in 2007

Een wekelijkse* Internet Zoekwedstrijd, vanaf 30 Maart 2007, met vragen over wetenschap en techniek, kunst en literatuur, de aarde en de ruimte, geschiedenis en toekomst, mens en dier, enz. waarvan de antwoorden op het internet gevonden kunnen worden.

Wekelijks* wordt door een ervaren redactie een vraag gepubliceerd waarvan het antwoord op het internet gevonden kan worden. Spannend, leerzaam en verslavend.

Een wedstrijd waarbij de deelnemers ook invloed kunnen hebben op de prestaties van hun medestrijders en waarbij geen enkele deelnemer een juist antwoord zal hoeven te missen.

Wie aan het einde van het seizoen* de meeste punten heeft verzameld, mag zich de Serendip Kampioen 2007 noemen.

Misschien wel geestig?
serendip.nu
Universele verklaring van de rechten van de mens, art. 18

Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen (...)
nancy
Forum fan

Bericht door nancy »

Ik heb me geregistreerd, ik ben erg benieuwd!!
Wacht nu even op de bevestigingsmail
Lach meer!
Nott
Geregelde verschijning

Bericht door Nott »

Ja heb ik ook gedaan, verheug me al op de vraag van september.. even wachten dus :?
Universele verklaring van de rechten van de mens, art. 18

Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen (...)
nancy
Forum fan

Bericht door nancy »

Ik heb 1 vraag geprobeerd van de gebruikers zelf,... ik vond het nog behoorlijk pittig kan ik je zeggen!
Lach meer!
Plaats reactie