Hoe de pers de evolutietheorie bewijst
Moderator: Moderators
-
Theoloog
Werkelijk? Handig toch, die zoekfunctie. Eens kijken wat jouw eerste bericht precies zei:Kaffer schreef:Weet je wat me zo stoort aan je eerste post op freethinker Mika is dat het een belediging is. Je eerst post op freethinker en het is een persoonlijke aanval . Ik zou er van wakker liggen , jij niet.
Geen persoonlijke aanval, dat is waar. Daar staat tegenover dat ik Mika's antwoord slechts in de verste verte een persoonlijke aanval kan noemen.Seksuele selectie in de dierenwereld wil zeggen dat bepaalde opvallende kenmerken het voor een dier makkelijker maken een geslachtspartner te vinden . Vreemd genoeg zijn het dieren met een evolutionaire handicap die in het voordeel zijn. Voorbeeld : Hoe groter de staart van een mannetjespauw , hoe meer succes bij de wijfjes. Deze mannetjes zijn echter in het nadeel , immers , hoe groter de staart , hoe logger het dier en hoe kwetsbaarder het is voor natuurlijke vijanden.
De evolutietheorie gaat dan zeggen : Jamaar , die dieren hebben energie te veel en maken daarom en evolutionair nadeel aan . Hoe zot kan een dier zijn 8)
Moest Darwin een buitenstaander zijn van de mens , hij zou zeggen : De bultenaar maakt een evolutionair nadeel aan , een bult omdat hij energie teveel heeft . Hoe zot kan een theorie zijn 8)
Maar nu! Een ongehoorde fixatie op een gortdroog stukje wetenschap in het bovenstaande citaat. Je moet wel heel erg gebrand zijn op dat éne zinnetje 'verandering van allelenfrequenties in een populatie door overerving en (natuurlijke) selectie' om zomaar met het bovenstaande op een nieuw forum te beginnen. Leg eens uit, hoe komt dat? Lig jij daar ook 's nachts wakker van? 'Oh jee, hoe zot kan een theorie zijn, weer geen antwoord op mijn vraag waar de vogels vandaan komen, fuck, nu kan ik weer niet slapen?'
Ik hoor graag het antwoord van je. Al een tijdje, zoals je weet, maar ik vind het een interessante vraag en blijf haar daarom maar stellen.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
In Mika's post staat niets persoonlijks. Waarom voel jij je aangevallen Keffer?Kaffer schreef:Weet je wat me zo stoort... [...]Mika schreef:Mijn excuses om in mijn eerste post de trol te voeden.
Oh, dus nu is Tijs in enen iemand die het niet goed voor heeft volgens jou? Kan je wel even rechtlijnig blijven denken? Overigens, dat van die 'debiele' autos (kan je wel even er op letten dat je die merknaam een beetje goed spelt?) lijkt mij redelijk gevoelsmatig en niet erg rationeel.Kaffer schreef: Je gebruikt de logica van Tijs Goldschmidt , de zwerver heeft een ijskast , de negerin heeft ze niet , dus de negerin wil paren met de zwerver , zo staat het in Darwins Hofvijver , vergelijk het met je debiele Ferrariri's.
Tja, dat is wat het Darwinisme volgens Keffer zegt. Gelukkig hebben de meeste mensen het gewoon over evolutie.Kaffer schreef:Niemand kan aan mijn voorbeeld ontsnappen , volgens het darwinisme zijn mannen met meloenhoofden playboys , dat stelt het darwinisme letterlijk.
Ni dieu, ni maître.
Nee theoloog , mannen met blonde wapperende haren en spierenbundels hebben een evolutionair voordeel en zijn aldus aantrekkelijk voor vrouwen.Theoloog schreef:Nee, Kaffer, mannen met meloenhoofden zijn freaks, daarom wil niemand met ze paren.
Mannen met mooie blonde haren, zoals Jan Vayne, zijn echter lady-bait.
Ga je nu antwoord geven op mijn vragen?
Seksuele selectie bij dieren wil zeggen dat mannen met een nadeel in het voordeel zijn.
In de dierenwereld zou de klompvoet een playboy zijn .
En wat je radioactiviteit betreft , iedereen weet toch dat radioactiviteit mutaties veroorzaakt?
Laatst gewijzigd door Kaffer op 08 jul 2007 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar Wahlers toch ,wahlers schreef: Enige griepvirussen en hun oorsprong:Zie o.a.:
- H3N1: Noord Amerika
- H3N2: Japan (geëvolueerd uit H3N1?)
- H4N6: Canada
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entre ... t=Citation
http://vir.sgmjournals.org/cgi/reprint/62/1/171
http://www.jstage.jst.go.jp/article/man ... e/-char/en
http://www.cdc.gov/ncidod/EID/vol12no05/05-1060.htm
...verder heb ik geen zin om verder op jouw niet onderbouwde stelling in te gaan!
Als een boerken uit Guangdong niest in het gezicht van een zakenman die het vliegtuig in Hong-Kong neemt , de boel onderniest en in Parijs een paar Marokkanen onderniest die terugkomen van hun famili uit Cassablanca , waar is de nieuwe griep dan ontstaan.
Dit kan je enkel onderzoeken als het een gevaarlijke variant is die onmiddellijk doden eist , en dan kom je onvermijdelijk in Guangdong uit , de Spaanse griep , de Aziatische griep , de Hong-Konggriep , sars , de vogelgriep.
Sars is een uniek virus , het komt wel uitde coronafamilie maar kan nooit rechtstreeks uit één van die bestaande virussen zijn geevolueerd.
Zeg eens Wahlers , uit welk bestaand virus is sars geevolueerd .
Kaffer schreef:Maar Wahlers toch ,wahlers schreef: Enige griepvirussen en hun oorsprong:Zie o.a.:
...verder heb ik geen zin om verder op jouw niet onderbouwde stelling in te gaan!
Als een boerken uit Guangdong niest in het gezicht van een zakenman die het vliegtuig in Hong-Kong neemt , de boel onderniest en in Parijs een paar Marokkanen onderniest die terugkomen van hun famili uit Cassablanca , waar is de nieuwe griep dan ontstaan.
Dit kan je enkel onderzoeken als het een gevaarlijke variant is die onmiddellijk doden eist , en dan kom je onvermijdelijk in Guangdong uit , de Spaanse griep , de Aziatische griep , de Hong-Konggriep , sars , de vogelgriep.
Sars is een uniek virus , het komt wel uitde coronafamilie maar kan nooit rechtstreeks uit één van die bestaande virussen zijn geevolueerd.
1: Waar is de wetenschappelijke onderbouwing, die de 'onvermijdelijkheid' aantoont, van jouw bewering dat alle griepvirussen uit Guangdong komen?en dan kom je onvermijdelijk in Guangdong uit
en dan kom je onvermijdelijk in Guangdong uit
2: Waar is de relatie tussen deze vermeende oorsprong van alle griepvirussen en de bewering dat daarom de evolutietheorie niet waar zou zijn?
Antwoorden met inhoudelijk wetenschappelijke bewijzen graag!
Zo!...Ik hoop dat deze 2 simpele vragen en 1 enkele opmerking, die aangeeft waar de antwoorden aan moeten voldoen, nu voldoende duidelijk is!
MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
-
Theoloog
Wat is het evolutionaire voordeel van blonde wapperende haren? Wat is het evolutionaire voordeel van de manen van een leeuw?Kaffer schreef:Nee theoloog , mannen met blonde wapperende haren en spierenbundels hebben een evolutionair voordeel en zijn aldus aantrekkelijk voor vrouwen.
Zie je nu werkelijk niet dat we nog maar één stapje verwijderd zijn van de pauwenstaart?
Onzin. Ook een pauw met een mismaakt pootje maakt minder kans op nageslacht.Seksuele selectie bij dieren wil zeggen dat mannen met een nadeel in het voordeel zijn. In de dierenwereld zou de klompvoet een playboy zijn .
Iedereen weet ook dat mutaties random voorkomen. Dus wat is jouw bewijs dat de overgang van het Meohippuspaardje van 24 cm. naar het Miohippuspaardje van 60 cm. en Parahippuspaardje van 90 cm. werd veroorzaakt door de met radioactieve straling besmette aminozuren die meekwamen op invallende meteorieten? Lever ons het bewijs, Kaffer, en we zullen je zéér serieus gaan nemen.En wat je radioactiviteit betreft , iedereen weet toch dat radioactiviteit mutaties veroorzaakt?
Verder vroeg ik:
Bewijzen willen we zien, Kaffer. Geen gratuite beweringen alsWat is jouw bewijs dat die Chinese gastarbeiders uit Guangdong kwamen? Wat is jouw bewijs dat alle griepvirussen uit Guangdong komen? Wat is jouw bewijs dat er in Guangdong een meteoriet met radioactieve aminozuren 'from outer space' ligt?
Want er is een heleboel "niet ondenkbaar". Maar dat maakt het nog niet waar.Het is niet ondenkbaar dat bestaande levensvormen aldus besmet worden met nieuwe aminozuren die door die kosmische straling meteen razendsnel muteren naar een nieuwe soort.
In 1997 ontdekte de wereldvermaarde viroloog Kennedy Shortridge dat alle griepvirussen uit Guangdong komen.
Die stelling wordt door alle virologen onderbouwd.
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articl ... tid=112136
De pers zal je daarover niet zien publiceren , ze houden het liever op apen met mensenstreken
Wetenschap=politiek.
En nu komt de evolutietheorie in de problemen , immers dit kan geen toeval meer zijn.
De enige oorzaak daarvan kan enkel de verdunde stratosfeer zijn.
Guangdong is de meest ontwikkelde provincie van China ze kunnen niet blijven zeggen dat boeren aldaar in onhygienische omstandigheden met hun vee samenleven.
Wickrimasinghe en Hoyle liepen dat al in de jaren '70 te verkondigen.
En werden uitgelachen , tot ook sars en de vogelgriep in Guangdong ontstond.
Nu lachen ze niet meer , ze zwijgen , te beroerd om hun ongelijk toe te geven
De pers zal je daarover niet zien publiceren , ze houden het liever op apen met mensenstreken
Wetenschap=politiek.
En nu komt de evolutietheorie in de problemen , immers dit kan geen toeval meer zijn.
De enige oorzaak daarvan kan enkel de verdunde stratosfeer zijn.
Guangdong is de meest ontwikkelde provincie van China ze kunnen niet blijven zeggen dat boeren aldaar in onhygienische omstandigheden met hun vee samenleven.
Wickrimasinghe en Hoyle liepen dat al in de jaren '70 te verkondigen.
En werden uitgelachen , tot ook sars en de vogelgriep in Guangdong ontstond.
- collegavanerik
- Superposter
Hier maar eens een vogelevolutieboompje, wat zijn precies je bezwaren, kaffer?

Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Keffer, je lult uit je nek. In het door jou gelinkte artikel staat niets dat je beweringen ondersteunt. Niets.Kaffer schreef:Die stelling wordt door alle virologen onderbouwd.
Geef nu eens gewoon antwoord op de vragen: waar is het bewijs dat alle griep-virussen uit Guangdong komen en dat dit te wijten is aan een dunne atmosfeer en 'dus' aan butenaardse oorzaken.
Ni dieu, ni maître.
HERHALING!
1: Waar is de wetenschappelijke onderbouwing, die de 'onvermijdelijkheid' aantoont, van jouw bewering dat alle griepvirussen uit Guangdong komen?
2: Waar is de relatie tussen deze vermeende oorsprong van alle griepvirussen en de bewering dat daarom de evolutietheorie niet waar zou zijn?
Zo!...Ik hoop dat deze 2 simpele vragen en 1 enkele opmerking, die aangeeft waar de antwoorden aan moeten voldoen, nu voldoende duidelijk is!
DAARNA kunnen we het hebben over (zie mijn opmerkingen en vragen in het rood tussengevoegd):
Kaffer schreef:Maar Wahlers toch ,wahlers schreef: Enige griepvirussen en hun oorsprong:Zie o.a.:
EERST!en dan kom je onvermijdelijk in Guangdong uit
1: Waar is de wetenschappelijke onderbouwing, die de 'onvermijdelijkheid' aantoont, van jouw bewering dat alle griepvirussen uit Guangdong komen?
DAARNA kunnen we het hebben over (zie mijn opmerkingen en vragen in het rood tussengevoegd):
- De pers zal je daarover niet zien publiceren , ze houden het liever op apen met mensenstreken
Wetenschap=politiek
Wat stopt de pers? Is de pers ooit door iets gestopt? - En nu komt de evolutietheorie in de problemen , immers dit kan geen toeval meer zijn.
Hoe komt de evolutietheorie hierdoor in de problemen? We weten dat het HIV virus (die AIDS veroorzaakt) zijn oorsprong heeft in Afrika! Is daar een verdunde atmosfeer? En waarom zou dit de evolutietheorie in de problemen brengen?
Overigens is een essentieel onderdeel van de evoltietheorie mutaties! Mutaties zijn 'toevallige' (genetische) wijzigingen! En waarom zou dit de evolutietheorie in de problemen brengen? - De enige oorzaak daarvan kan enkel de verdunde stratosfeer zijn.
Door welke wetenschappelijke instantie is bevestigd dat een verdunde stratosfeerlaagje, heel geïsoleerd, permanent en precies boven Guangdong ligt? Ik weet van het gat in de ozonlaag (deze fluctueert maar wordt voortdurend gemeten)! Waar is jouw wetenschappelijke onderbouwing voor dit permanente en lokale verdunningsgat precies boven Guangdong? - Guangdong is de meest ontwikkelde provincie van China ze kunnen niet blijven zeggen dat boeren aldaar in onhygienische omstandigheden met hun vee samenleven.
Een verder niet terzake doende opmerking! Nederland is meer ontwikkelt en ook hier hebben we af en toe een uitbraak van E. Coli bacterieën, of diverse andere ziekmakende bacteriën of virussen. - Wickrimasinghe en Hoyle liepen dat al in de jaren '70 te verkondigen.En werden uitgelachen , tot ook sars en de vogelgriep in Guangdong ontstond.
Wie liepen er te lachten? Bewijzen graag!
Waarover werd gelachen? Bewijzen graag!
Wat waren nu eigenlijk Wickrimasinghe's en Hoyle's wetenschappelijke argumenten? Referenties graag!
Hoe werd hier op gereageerd door de wetenschappelijke gemeenschap? Referenties graag!
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
Kennedy Shortridge ontdekte dat grieppandemieën in Guangdong ontstaan. Hij beweert niet dat alle griepvirussen in Guangdong zijn ontstaan, het enige wat hij beweert is dat het een broeihaard is voor (griep)virussen. Als redenen geeft het feit dat mens en (pluim)vee op elkaar gepropt zitten, dit in combinatie met het klimaat maakt het een broeihaard voor virussen. Zijn theorie (waar het gaat om de spaanse griep) is bevestigd door onderzoek van Jeffrey Taubenberger van het A.F.I.P. in de VS. Er zijn waarschijnlijk wel meer dan 2 virologen op deze planeet, dus "alle" is een beetje ver gezocht.Kaffer schreef:In 1997 ontdekte de wereldvermaarde viroloog Kennedy Shortridge dat alle griepvirussen uit Guangdong komen.
http://www.ziekte-gezondheid.be/2005_11_01_archive.html
http://birdflubook.com/a.php?id=59&t=p
Het door jou aangedragen Guangdong (non)argument is in geen enkel opzicht een bewijs dat de evolutietheorie een leugen is, laat staan dat het jouw stralingtheorie staaft. Om terug te komen op jouw eigen uitspraak:
Ik ben benieuwd naar jouw logica, dit aangedragen en verdraaide feit raakt kant nog wal in het betoog tegen de evolutietheorie en voor jouw kosmische straling theorie .Kaffer schreef:Je gebruikt de logica van Tijs Goldschmidt , de zwerver heeft een ijskast , de negerin heeft ze niet , dus de negerin wil paren met de zwerver , zo staat het in Darwins Hofvijver , vergelijk het met je debiele Ferrariri's.
Keffer vind mensen geen dieren. Keffer is een béétje in de war door haar geindoctrineerde geloof. Mag ik dit zeggen wanneer keer op keer is gebleken dat dit het feit is van de dag? Mag ik je ook even vragen in te gaan op de vragen van waarde Cymric? Danku.Kaffer schreef:Nee theoloog , mannen met blonde wapperende haren en spierenbundels hebben een evolutionair voordeel en zijn aldus aantrekkelijk voor vrouwen.Theoloog schreef:Nee, Kaffer, mannen met meloenhoofden zijn freaks, daarom wil niemand met ze paren.
Mannen met mooie blonde haren, zoals Jan Vayne, zijn echter lady-bait.
Ga je nu antwoord geven op mijn vragen?
Seksuele selectie bij dieren wil zeggen dat mannen met een nadeel in het voordeel zijn.
In de dierenwereld zou de klompvoet een playboy zijn .
En wat je radioactiviteit betreft , iedereen weet toch dat radioactiviteit mutaties veroorzaakt?
Hee Kaffer! Ik dacht dat je in een eerder bericht had geschreven dat je tegenwicht probeerde te bieden tegen al dat anti-creationistische gedoe, maar nu komen er naast vogeltjes ook opeens vragen over mutaties ten gevolge van radioactiviteit en de oorsprong van griepvirussen bij. Medunkt dat je eigenlijk alleen maar olie op het vuur gooit---en gezien wahlers' gebruik van heeele grote fonts en heeeele rode vette letters begint het vuurtje al goed te branden.
Terwijl het blussen van dat vuurtje zo makkelijk is... Waarom zonder je een gortdroge definitie van een waarneembaar proces zo uit, terwijl je met geen woord rept over kerk en andere dingen, waar écht grote leugens worden verteld, tot het murw maken van weerloze kinderhersentjes aan toe?
Terwijl het blussen van dat vuurtje zo makkelijk is... Waarom zonder je een gortdroge definitie van een waarneembaar proces zo uit, terwijl je met geen woord rept over kerk en andere dingen, waar écht grote leugens worden verteld, tot het murw maken van weerloze kinderhersentjes aan toe?
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Beste Kaffer,Kaffer schreef:[Maar Wahlers toch ,
Zie onderstaande link en ga dan eens inhoudelijk in op Wahlers vragen aan jou.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/16287659/
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing