Ja, en dus ?love_jesus schreef:je hebt gelijk maar dat is het oude testament hou daarrekening mee...
Homofilie
Moderator: Moderators
-
Samante
Kan het misschien zijn dat wat je geleerd hebt niet juist is?love_jesus schreef:God laat homos niet branden ind e hel hoor...
althans niet allemaal.. sorry voor die hardhid... maar god houd van al zijn "kinderen"en mensen sorry maar dit is mijn opvoeding en ik ben het zo geleerd... pleas val me ff nie aan
en die aanvaring met een homosexueel ging niet om een relatie of wat dan ook hr zo zielig ben ik ook weer niet
Geloof je dat God liefde is? En geloof je dat een God van liefde een hel zou scheppen?
Denk je dat God almachtig is? En denk je dat dingen kunnen gebeuren tegen de wil van een almachtige God?
Een God van liefde laat niemand branden in een hel. Een God van liefde zou zelfs Satan niet laten branden in de hel, als Satan zou bestaan.
Topic is opgesplitst. Verder praten met Love Jezus of Daphne kan in de babbelbox. Babbelen met Love Jezus.
Hier verder on topic over Homofilie graag.
Hier verder on topic over Homofilie graag.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
-phile via Fr. and L. from Gk. -philos, common suffix in personal names, from philos "loving, dear," from philein "to love."love_jesus schreef:... en van waar dat woordeboek filie betekend wel degenlijk ziekte hoor en je maakt toch echt zelf de keuze voor homosexualiteid
-philia comb. form meaning "friendship, fondness," from Gk. philia "affection," from philos "loving."
Bron: http://www.etymonline.com/index.php?l=p
I invoke Thee, Lucifer, Civillization's Muse
As the wine sparkles in Thine chalice
So shall shine Thine bright star
High above the Demiurge's throne
Feriluc, MMVI
As the wine sparkles in Thine chalice
So shall shine Thine bright star
High above the Demiurge's throne
Feriluc, MMVI
Welk woordenboek heb jij geraadpleegd ??love_jesus schreef:ik heb inderdaad iets persoonlijks tegen homosexuelen...
niet dat hun me ooit ergens toe gedwongen hebben niet op die maniermaar gewoon... het idee...
ik hebeen aanvarng gehad met een homosexueel en...dat ging wat onprettig zisn dien heb ik er gewoon niet zo veel mee... ik ben wel degenlijk rtegen het de grond in trappen van homosexuelen.. wat ik doe is denk ik mijn mening uiten en mijn excuses als ik dara mensen echt mee pijn doe... en van waar dat woordeboek filie betekend wel degenlijk ziekte hoor en je maakt toch echt zelf de keuze voor homosexualiteid
Je bent volgens mij in de war met pathologie pa·tho·lo·gie (de ~ (v.))
1 leer van de oorzaken, de aard en de gevolgen van ziekten => nosologie, ziektekunde, ziekteleer
terwijl
fi·lie (de ~ (v.))
1 het houden van het door het grondwoord genoemde [in uitheemse zn.]
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- salparadise
Misschien heeft ze beslag kunnen leggen op een kopie van een Christelijk woordenboek dat toen bij Van Dale in de planning stond voor een Christelijke school (of scholengemeenschap), maar dat na veel protest nooit het licht heeft gezien?doctorwho schreef:Welk woordenboek heb jij geraadpleegd ??love_jesus schreef:ik heb inderdaad iets persoonlijks tegen homosexuelen...
niet dat hun me ooit ergens toe gedwongen hebben niet op die maniermaar gewoon... het idee...
ik hebeen aanvarng gehad met een homosexueel en...dat ging wat onprettig zisn dien heb ik er gewoon niet zo veel mee... ik ben wel degenlijk rtegen het de grond in trappen van homosexuelen.. wat ik doe is denk ik mijn mening uiten en mijn excuses als ik dara mensen echt mee pijn doe... en van waar dat woordeboek filie betekend wel degenlijk ziekte hoor en je maakt toch echt zelf de keuze voor homosexualiteid
Je bent volgens mij in de war met pathologie pa·tho·lo·gie (de ~ (v.))
1 leer van de oorzaken, de aard en de gevolgen van ziekten => nosologie, ziektekunde, ziekteleer
terwijl
fi·lie (de ~ (v.))
1 het houden van het door het grondwoord genoemde [in uitheemse zn.]