Oorlog Midden Oosten en gerelateerd

Mus
Diehard

Re: Oorlog Midden Oosten en gerelateerd

Bericht door Mus »

Mus schreef: 18 mei 2026 02:03 Ik hoor steeds vaker dat de dames en heren die in naam van het terroristische entiteit die zich Israël noemt als beesten tekeer zijn gegaan in Gazastrook zoveel last van hun geweten hebben dat ze suïcide plegen. De cijfers zijn, zover ik begrepen heb, drastisch gestegen. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik lees dat veel mensen grote vreugde ervaren wanneer er weer zo’n eentje de hand aan zichzelf heeft geslagen omdat hij of zij niet langer met zichzelf kan leven vanwege hun daden.
Zelf vind ik het behoorlijk laf, ik wordt er zelfs kwaad van. In mijn gedachten zijn het grote lafaards. Wanneer je toch groot genoeg bent om je als een beest te gedragen tegenover voornamelijk onschuldige, ongewapende, mensen, mannen, vrouwen, kinderen, dan behoor je in mijn ogen, wanneer je eenmaal wakker wordt, ook groot genoeg te zijn om te leven met de consequenties van de afschuwelijke daden die je vrijwillig hebt gepleegd in naam van de entiteit die je hebt gediend en er van te leren. Maar in plaats daarvan stap je, laf, het leven uit. Echt….ik sta met de mond vol tanden bij zoveel lafheid.

Wat moet ik daarmee? Dansen is mij onmogelijk 🙁
Over beestachtig gedrag gesproken!!

Wanneer je een gevoelige maag hebt raad ik ten sterkste af deze video te bekijken.

Israel’s vilest crime het - the evidence is overwhelming.

Met onder andere getuigenissen van mensen die dienen of gediend hebben in het leger van de terroristisch entiteit die zich Israël noemt. In tegenstelling tot de slapjanussen die de hand aan zichzelf sloegen leven deze nog om te getuigen van de walgelijke misdaden. Eén getuigd zelfs dat hij/zij een lafaard is, daar kan ik tenminste respect voor opbrengen.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Mus

Laat maar.
Het heeft geen zin. Het is als tegen een die-hard Ajax fan zeggen dat hun topspeler de tegenstander niet een doodschop had mogen geven.
De tegenstander zal het verdiend hebben.

Het is paarlen voor de zwijnen. Met een borrel en kaasplankje wordt er vanaf Sderot Cinema genoten van de verwoestingen, de opschuivende rode en gele lijnen en de "ratten" die bijeen worden gedreven. Ook op de Westoever blijft iedereen toekijken, welke filmpjes je ook post.
Vrede kan niet met geweld worden gehandhaafd (Albert Einstein)
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

dikkemick schreef: 18 mei 2026 12:05 Mus

Laat maar.
Het heeft geen zin. Het is als tegen een die-hard Ajax fan zeggen dat hun topspeler de tegenstander niet een doodschop had mogen geven.

Het is paarlen voor de zwijnen. Met een borrel en kaasplankje wordt er vanaf Sderot Cinema genoten van de verwoestingen, de opschuivende rode en gele lijnen en de "ratten" die bijeen worden gedreven. Ook op de Westoever blijft iedereen toekijken, welke filmpjes je ook post.
mogelijk zal de volgende video je meer plezieren. Ik heb hem met heel veel plezier bekeken moet ik erkennen.

Anti-zionist jewish community flying palestinian flats in jerusalem.

Je moet er niet aan denken wanneer deze Palestijnse Joden niet Joods waren geweest. Ik zag/zie de kogels al in het rond vliegen.
Laatst gewijzigd door Mus op 18 mei 2026 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

En Lenny Kuhr gaat hier, in deze kolonie, de veiligheid opzoeken?
Ben je dan naïef? Blind? Gedesinformeerd? Dement??
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

dikkemick schreef: 18 mei 2026 12:38 En Lenny Kuhr gaat hier, in deze kolonie, de veiligheid opzoeken?
Ben je dan naïef? Blind? Gedesinformeerd? Dement??
Mensen als zij hoeven tenminste niet bang te zijn voor mensen als Gidi Markuszower, met een dubbel paspoort, zo bleek, iets wat volgens de pvv, waar hij ooit deel van uit maakte, not done is volgens wat ik er van begrepen heb, die het een heel goed idee vindt om Palestijnse vluchtelingen aan de grens van Nederland op de zelfde beestachtige wijze te behandelen als zij door de terroristische zionisten in Gaza worden behandeld. Dat soort van uitspraken daar wordt ik bang van, het probleem is dat ik nergens naar toe kan. Ik heb geen illegaal gefabriceerd thuisland dat Palestina heet. Het enige Palestina dat ik ken is gekaapt door o.a. mensen als deze Gidi, die mij dood wil hebben.

Maar goed je bent een zionist of niet. Wanneer je op de graven van afgeslachte Palestijnen je leven wilt opbouwen, ga lekker je gang!! Ik griezel ondertussen en schakel uit wanneer ik dat soort van bullshit voorbij zie komen.

Even een filmpje ter onderstreping. Dhr. Gidi aan het woord op 7:00 minuten

Er is, godzijdank, aangifte tegen hem gedaan, en wanneer het goed is worden er kamervragen gesteld over deze weerzinwekkende uitspraken van de beste man.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Laat maar.

Dit is een groot probleem geworden.

Velen schamen zich er al niet meer voor dat ze dit prachtig vinden en er volop van genieten.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 18 mei 2026 13:03

Laat maar.

Dit is een groot probleem geworden.

Velen schamen zich er al niet meer voor dat ze dit prachtig vinden en er volop van genieten.
Gelukkig wordt aan de andere kant van Gaza ALLE hulp humaan en vakkundig superieur tegengehouden

Gaza-flotilla: vloot weer onderschept door Israël, nu ter hoogte van Cyprus https://share.google/ob0cwm2qKfr9YcoES
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Het volgende recht dat Israël straffeloos schendt. Het zeerecht.

Landen staan machteloos tegenover Israëlische schendingen van zeerecht | Spanningen Midden-Oosten | NU.nl https://share.google/fHozVNuXO1CbGx453

Het ingrijpen van de Israëlisch marine op internationale wateren is nog steeds in strijd met het internationaal recht, zegt zeerechtexpert Fred Soons, emeritus hoogleraar aan de Universiteit Utrecht, tegen NU.nl. "De schepen zijn geregistreerd in landen waarvan ze de vlag voeren. Daar mag je niet aankomen zonder toestemming van de vlaggenstaat."

Met het ingrijpen verhindert Israël de vrije scheepvaart die op zee geldt, schreef de Australische zeerechtexpert Donald Rothwell na de onderschepping in 2025. De flotilla zou volgens het zeerecht ongehinderd over de Middellandse Zee moeten kunnen varen. Pas op 12 nautische mijl van de kust hebben landen meer bevoegdheden

Het wachten lijkt nu op de inzet van biologische of chemische wapens (kernbom misschien) STRAFFELOOS door Israël.
Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour »

Hetzelfde stuk schreef:Het Israëlische ingrijpen mag dan wel in strijd zijn met het internationale zeerecht, juridisch kunnen andere landen Israël moeilijk ter verantwoording roepen. Dat komt doordat Israël niet is aangesloten bij het Zeerechtverdrag van de VN, legt Soons uit.
Volgens mij hebben we hier een marine voor. Die zetten we wel vaker in tegen piraterij.
We willen feiten! Geen dogma's. Geen propaganda.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Bonjour schreef: 19 mei 2026 10:53
Hetzelfde stuk schreef:Het Israëlische ingrijpen mag dan wel in strijd zijn met het internationale zeerecht, juridisch kunnen andere landen Israël moeilijk ter verantwoording roepen. Dat komt doordat Israël niet is aangesloten bij het Zeerechtverdrag van de VN, legt Soons uit.
Volgens mij hebben we hier een marine voor. Die zetten we wel vaker in tegen piraterij.
Maar het begint er nu toch wel heel sterk op te lijken dat niemand meer in staat is (in staat WIL zijn) Israël tot de orde te roepen door daadwerkelijk in te grijpen.
Hoe bestaat het dat een land, dat zichzelf de hemel in prijst, zo verdorven is? Een land dat door VS en Europa door dik en dun gesteund blijft worden? Waar blijft moreel besef? Waar blijft recht? Met genocidale regimes, die werkelijk alles wat Jehova verboden heeft schenden, doe je geen zaken.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 19 mei 2026 11:28
Maar het begint er nu toch wel heel sterk op te lijken dat niemand meer in staat is (in staat WIL zijn) Israël tot de orde te roepen door daadwerkelijk in te grijpen.
Hoe bestaat het dat een land, dat zichzelf de hemel in prijst, zo verdorven is? Een land dat door VS en Europa door dik en dun gesteund blijft worden? Waar blijft moreel besef? Waar blijft recht? Met genocidale regimes, die werkelijk alles wat Jehova verboden heeft schenden, doe je geen zaken.
Het wachten is tot ze zelfs in Europese Havens acties gaan ondernemen.
Het gaat werkelijk van kwaad naar erger en nog erger.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 19 mei 2026 11:28
Als je de geschiedenis een beetje naloopt verbaast dit niet. Waarom zouden we plotseling anders gaan doen? Vanwege onze technische dingetjes??
Nou ja... Kunnen we eindelijk eens opnieuw leren hoe zaken wérkelijk in elkaar steken... :cry:
Ik hád wel gelijk toen ik op ongeveer vijftienjarige leeftijd dacht: "Tjeez, waar ben ik in terecht gekomen?"..
Dat is nooit meer geheel weggegaan kan ik nog melden. Sterker.... :shock:
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Het gaat de goede kant op!

Shoot baby, SHOOT!

Israëlische marine lost schoten bij hulpvloot richting Gaza | NU.nl https://share.google/MkLg9nmDDjrGrsBeT

Een HULPvloot. Kan Israël nog dieper zinken???
Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour »

Het is opvallend hoe belangrijk Israël het songfestival vindt.
Ik las net dit
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/05/14 ... roccanoil/
Mag Israël blijven deelnemen aan Songfestival dankzij centen van hoofdsponsor Moroccanoil? "Geen indicatie of bewijs".:

HBVL begint een helaas betaald artikel met :
“Is het Eurovisiesongfestival apolitiek? Of wil het zijn Israëlische hoofdsponsor gewoon niet kwijt?”
https://www.hbvl.be/politiek/is-het-eur ... 66110.html
We willen feiten! Geen dogma's. Geen propaganda.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 20 mei 2026 07:13:scissors:
Een HULPvloot. Kan Israël nog dieper zinken???
Die HULPvloot kan wel diep zinken. maar Israël niet. Hoewel? Geloof jij in Atlantis?
Deze opmerking lijkt mij volslagen off-topic. En het lijkt er op dat daarmee piraterij wordt gebagatelliseerd.
Dus het gaat - samen met alle reactis er op in de prullenbak.

Peter van Velzen
. . . . . . . . . . . . .
Niet van antisemitisme te onderscheiden uitingen
aankaarten:
. . helpt om antisemitisme te bestrijden!. . . . . . . .
ChaimNimsky:"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
. . . . . . . . . . de voorwaarde is voor alle andere waarden."
.
Plaats reactie