... ik een boom zou zijn
en net zo boos was
als ik soms kan zijn.
Hoe zou dat uitzien
als emoties waarneembaar waren
zoals materie zichtbaar is?
.

Ja, dit soort goor tuig mag van mij ook het land uitgezet worden. Onmiddellijk graag.dikkemick schreef: 16 mei 2026 16:33 Stel dat:
Onze regering kloten had.
Uitspraken van Kamerlid Gidi Markuszower zorgen voor ophef én een aangifte. Het is een ontmaskering van de politicus.
Een "politicus" die tijdens een interview zei dat Nederland asielzoekers uit Palestina "met geweld" bij de grens moet tegenhouden.
"Misschien met nog meer geweld dan waar ze vandaan komen", zei hij.
Uit zijn ambt zetten en wel meteen!
Dit zijn onze volksvertegenwoordigers!Gerard R. schreef: 16 mei 2026 17:27Ja, dit soort goor tuig mag van mij ook het land uitgezet worden. Onmiddellijk graag.dikkemick schreef: 16 mei 2026 16:33 Stel dat:
Onze regering kloten had.
Uitspraken van Kamerlid Gidi Markuszower zorgen voor ophef én een aangifte. Het is een ontmaskering van de politicus.
Een "politicus" die tijdens een interview zei dat Nederland asielzoekers uit Palestina "met geweld" bij de grens moet tegenhouden.
"Misschien met nog meer geweld dan waar ze vandaan komen", zei hij.
Uit zijn ambt zetten en wel meteen!
Erkende vluchtelingen met Griekse vluchtelingenstatus kunnen hier asiel aanvragen en tijdens de diverse procedures zullen beperkte voorzieningen bestaan zoals opvang. De situatie rond Griekenland ligt juridisch gevoelig, omdat rechters soms kritisch zijn op terugsturen wegens leefomstandigheden voor statushouders daar in Griekenland.Bonjour schreef: 18 mei 2026 00:28 Een asielzoeker met Griekse verblijfsvergunning heeft geen recht op een Nederlandse uitkering.
Ik weet niet zeker of dat wel helemaal waar is.Bonjour schreef: 18 mei 2026 00:28 Een asielzoeker met Griekse verblijfsvergunning heeft geen recht op een Nederlandse uitkering.
Of de file staat ergens anders.dikkemick schreef: 22 mei 2026 15:05 Stel dat de rijgeile Nederlander een iets eerder of vroeger vertrekt met feestdagen....
Dan staat er nu (15.00 uur) op vrijdagmiddag vlak voor pinksteren niet al ruim 700 km file!
Maar ik snap de drukte met deze spotgoedkope benzine.