Nine-eleven heft nooit plaatsgevonden

Discussies over de Islam.
Plaats reactie
Klaver

Nine-eleven heft nooit plaatsgevonden

Bericht door Klaver »

Hiermee reageer ik op 2 eerdere posts die ik geplaatst heb.
Nine-eleven heeft nooit plaatsgevonden. Allemaal propaganda. Theo van Gogh is gestruikeld. Salman Rushdie moest jaren onderduiken. Nu mist hij een oog. Ouderdom. Ayaan Hirsi Ali hoefde niet bang te zijn.De Islam is namelijk de godsdienst van de vrede.Lale Gúl doet het maar mooi zonder beveiliging. Dat Geert Wilders nog steeds niet naar huis kan, is z'n eigen schuld.Dat de Palestijnen Israël aanvielen een dag na de oprichting van de staat Israël is een dogma. Enzo kan ik nog wel even doorgaan.
Nooit zullen die linkse soldaatjes in dienst van de Islam het begrijpen.
Gerard R.
Superposter

Re: Nine-eleven heft nooit plaatsgevonden

Bericht door Gerard R. »

Klaver schreef: 11 mei 2026 13:12 Hiermee reageer ik op 2 eerdere posts die ik geplaatst heb.
Nine-eleven heeft nooit plaatsgevonden. Allemaal propaganda. Theo van Gogh is gestruikeld. Salman Rushdie moest jaren onderduiken. Nu mist hij een oog. Ouderdom. Ayaan Hirsi Ali hoefde niet bang te zijn.De Islam is namelijk de godsdienst van de vrede.Lale Gúl doet het maar mooi zonder beveiliging. Dat Geert Wilders nog steeds niet naar huis kan, is z'n eigen schuld.Dat de Palestijnen Israël aanvielen een dag na de oprichting van de staat Israël is een dogma. Enzo kan ik nog wel even doorgaan.
O ja, onderbouw het maar. :D
Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour »

Klaver schreef: 11 mei 2026 13:12 Nooit zullen die linkse soldaatjes in dienst van de Islam het begrijpen.
Specificeer eens wie je hier exact bedoelt?
We willen feiten! Geen dogma's. Geen propaganda.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

WO II: Een hoax
De maanlanding: Vroegtijdige AI
Dinosauriërs: Hahaha
Dit forum: In een virtuele wereld
Vrede kan niet met geweld worden gehandhaafd (Albert Einstein)
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Klaver schreef: 11 mei 2026 13:12 Nooit zullen die linkse soldaatjes in dienst van de Islam het begrijpen.
De meeste van dit soort complottheorieen worden verspreid door Forum van Democratie. Dat is bepaald geen linkse partij te noemen, in tegendeel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 11 mei 2026 15:01 WO II: Een hoax
De maanlanding: Vroegtijdige AI
Dinosauriërs: Hahaha
Dit forum: In een virtuele wereld
Dat laatste is waar.

Maar in de optica is een virtueel beeld wel degelijk een beeld, men kan het immers op een schermpje tonen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

“Klaver”.. . . . schreef: Knip . . . Knip . . . .
. . .
Klaver,

Het heeft er veel van dat jij je eigen, of in extreme goedgelovigheid, andermans mening verkondigt.

En wie op dit forum denk je aan te spreken met, of te waarschuwen tegen “linkse soldaatjes van de Islam”?

Ik ken die groep niet en op het web vind ik die ook niet terug.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

@Klaver
Soldaatjes zat. Israëlische, en ze moorden heel wat uit. Extreem rechts land dat Israël of in ieder geval de leiding.
Amerikaanse militairtjes met heel dure spullen en ze dreigen en moorden soms ook. Ook extreem rechts tegenwoordig.
En dan nog wat van Hamas, dat ligt bijna op z'n r**t. Hezbollah ook bijna zo. Rev. garde van Iran, die waarschuwen Trump niet hun land aan te vallen zoals hij eerder deed met een ander land en graag wil met Cuba, Groenland en wie weet.. Noord-Korea, China. Noord-Korea heeft ondertussen voor wat kernwapens gezorgd. Ook niet meer zo communistisch vandaag de dag hoor. Dat is enorm veranderd. Zoals de hele wereld. Dat krijg je met die haviken.
Klaver

Bericht door Klaver »

Ik bedoelde mijn laatste post, hierboven, sarcastisch. Lees mijn twee eerdere onderwerpen.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Klaver schreef: 12 mei 2026 21:06 Ik bedoelde mijn laatste post, hierboven, sarcastisch. Lees mijn twee eerdere onderwerpen.
Maar voor mij blijkt dat nergers uit. :?
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

Klaver schreef: 12 mei 2026 21:06 Ik bedoelde mijn laatste post, hierboven, sarcastisch. Lees mijn twee eerdere onderwerpen.
Op welke manier bedoelde je dat sarcastisch? Want sarcasme kan meerdere lagen hebben. Het sarcasme kan bedoelt zijn om te verwijzen naar deze visie gedragen door "linkse soldaatjes", die totaal verkeerd is.

Maar het sarcasme kan ook bedoelt zijn om er op te wijzen hoe de visie van de "linkse soldaatjes" verkeerd voorgesteld wordt.

Aangezien ik niet op de hoogte ben van linkse stromingen die nine-eleven ontkennen of de moord op van Gogh, lijkt dat de eerste interpretatie uit te sluiten en blijft over: de tweede interpretatie. Wat je dus wilde aanklagen was, hoe rechts de standpunten van links verkeerd voorstelt.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

axxyanus schreef: 13 mei 2026 09:44
Op welke manier bedoelde je dat sarcastisch? Want sarcasme kan meerdere lagen hebben. Het sarcasme kan bedoelt zijn om te verwijzen naar deze visie gedragen door "linkse soldaatjes", die totaal verkeerd is.

Maar het sarcasme kan ook bedoelt zijn om er op te wijzen hoe de visie van de "linkse soldaatjes" verkeerd voorgesteld wordt.

Aangezien ik niet op de hoogte ben van linkse stromingen die nine-eleven ontkennen of de moord op van Gogh, lijkt dat de eerste interpretatie uit te sluiten en blijft over: de tweede interpretatie. Wat je dus wilde aanklagen was, hoe rechts de standpunten van links verkeerd voorstelt.
Hij bedoelt het wel degelijk sarcastisch.

'',Heeft nooit plaatsgevonden,'' moet gelezen worden als: '',Die zijn zeker vergeten dat,'' .

Op sommige forums is dat een stijl die moslims haters vaak gebruiken.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Klaver,

Geef svp de link naar jouw twee berichten die je bedoelt, want ik herken in jouw aangroeiende berichtenbos de twee bedoelde "niet-sarcastische" bomen niet.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Plaats reactie