Ik zou graag reageren maar dit is je derde reactie al in de tweede ronde.dikkemick schreef: 27 apr 2026 15:17Dit waren slechts voorbeelden! Als jij, Axxyanus, groot voorstander bent van de Kuklux clan zou jij dat op dat atukje forum gewoon moeten kunnen zeggen. Zeg dan ook maar dat je een hekel aan negers hebt zonder dat je daarvoor op je vingers wordt getikt.axxyanus schreef: 27 apr 2026 14:01Maar wanneer wordt er gescholden? Ik vind het raar dat jij langs de ene kant van oordeel bent dat je kan suggereren dat anderen vergelijkbaar zijn met de KuKlux clan of nazi's maar dat er niet gescholden mag worden.dikkemick schreef: 25 apr 2026 17:05 1 moderatievrije plek waar je je ei kwijt kunt. Betekent natuurlijk niet dat er gescholden gaat worden, maar ALS je aanhanger bent van de KuKlux clan dan zeg je dat.
Als je vindt dat Palestijnen het beste af zijn in de woestijn, gooi het eruit.
Zie jij dan niet in hoe anderen jouw uitlatingen hier als gescheld kunnen begrijpen?
Dus welke maatstaf zou jij gebruiken om stevige uitspraken van gescheld te onderscheiden?
Dan kunnen anderen je gaan bevragen.
Nu zie je in mn het Israël topic dat er schijnheilig en vakkundig gedraaid wordt. Open vragen worden maar mondjesmaat "beantwoord " omdat men wellicht bang is door de mand te vallen als inhumane Palestijnen hater.
Maar ALS je het beleid van Israël en het gedrag van zionisten geweldig vindt, zeg dat dan. Kom uit voor een eventuele inhumane mening en wees niet bang door de mand te vallen als zijnde inhumaan, egoistisch of asociaal. Heb je een mening, kom je er voir uit.
Deze en de vorige worden dus verwijderd als Bonjour zijn eigen regels toepast.
Vandaar dat ik niet reageer.