ChaimNimsky schreef: ↑26 feb 2026 17:37
Omdat het weer gaat over Israel en die Palestijnen
Terecht dus.
Een van de 'hotste' nieuwsdomeinen de afgelopen tijd.
Moet je niet willen verzwijgen, ook als het niet zo mooi is of te repeterend in een topic.
Het is niet eens meer in het nieuws op een zeldzame vermelding na, Israel heeft alle oorlogsdoelen gehaald en Westerse en Arabische landen importeren meer uit Israel dan voor de oorlog.
Ik ben zeer tevreden.
O, het is zat in het nieuws binnen mijn bronnen hoor.
Maar iedereen probeert het een beetje niet te hysterisch te laten worden, hoe erg alles ook is.
Het gaat een beetje een soort 'underground', lijkt het wel.
En fijn dat je tevreden bent.
Oordeel over goed en kwaad is gevolg van gesteldheid van geest... Heel relatief...
Gerard R. schreef: ↑26 feb 2026 17:54
Maar iedereen probeert het een beetje niet te hysterisch te laten worden, hoe erg alles ook is.
Geen hysterie aan Israelische zijde. Slechts tevredenheid en dans.
Gerard R. schreef: ↑26 feb 2026 17:54
Geen hysterie aan Israelische zijde. Slechts tevredenheid en dans.
Je herhaalt je Een soort.
Oordeel over goed en kwaad is gevolg van gesteldheid van geest... Heel relatief...
Kan wel zijn: zulks leidt in de praktijk vanaf het begin tot escalatie en polarisatie,
Moderatie wil dat niet meer, is dat je ontgaan of zo? Nou dan!
Ik deed eerder al een voorstel wat aansluit op jouw wens om AI in te zetten
en op de wens van moderatie om escalatie en polarisatie te voorkomen.
Zou dat dan acceptabel zijn voor jou:
Ik wil helemaal niet in discussie met AI. Begrijp dag eens.
Ik wil dat AI jullie objectief duidelijk gaat maken dat Israël nu op alle fronten fout bezig is
Maar dát is het intrappen van een open deur...
Waar ze blijkbaar bang voor zijn.
Gezichtsverlies??
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
Ik wil dat AI jullie objectief duidelijk gaat maken dat Israël nu op alle fronten fout bezig is
Gezichtsverlies??
Superpatriottisme. Trots. Volk van God. Parasieten weggeslagen en onderdrukt. VS-president naar de pijpen laten dansen. Technologische voorsprong, bijna alles beter.
Gerard R. schreef: ↑26 feb 2026 18:04
Je herhaalt je
Omdat het weer gaat over Israel en die Palestijnen. Mijn tevredenheid zal ik daarbij niet willen verzwijgen. Moet je niet willen verzwijgen, ook als het te repeterend is in een topic.
Van mij hoef je dat ook niet hoor ChaimNimsky. Ik weet het wel, maar als jij je er zo gelukkig bij voelt...
Geen censuur wat mij betreft. Maar dit topic...
ChaimNimsky schreef: ↑26 feb 2026 18:12
Omdat het weer gaat over Israel en die Palestijnen. Mijn tevredenheid zal ik daarbij niet willen verzwijgen. Moet je niet willen verzwijgen, ook als het te repeterend is in een topic.
Van mij hoef je dat ook niet hoor ChaimNimsky. Ik weet het wel, maar als jij je er zo gelukkig bij voelt...
Nou, je ziet wat een woordendiarree en hoe polaristie-achtig het weer wordt over Israel en die Palestijnen. Het voorstel aan het begin van dit topic klinkt redelijk.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 26 feb 2026 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ChaimNimsky schreef: ↑26 feb 2026 18:12
Nou, je ziet wat een woordendiarree en hoe polaristie-achtig het weer wordt over Israel en die Palestijnen.
Ja, niet van mij.
Laatst gewijzigd door Gerard R. op 26 feb 2026 18:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Gezichtsverlies??
Hoezo gezichtsverlies? In wat voor opzicht en wat versta je daar onder? Zoals al een paar keer eerder uitgelegd, maar of je leest erover heen of je bent woordblind, AI is nooit objectief en kan ook nooit objectief worden! Link niet gelezen? Dan nog maar een keer:
Ik wil dat AI jullie objectief duidelijk gaat maken dat Israël nu op alle fronten fout bezig is.
Ben je nou zo dom of doe je expres zo dom of heb je het gewoon zelf niet door? Maar lekker blijven afgeven hè! Zolang je dat maar kunt blijven doen voelt dat lekker hè?
We are dancing again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
Hoe kun je objectieve neutrale geschiedenis (zoals gefilterd uit krant en boek) persoonlijk onbetrouwbaar maken?
De geschiedschrijving staat vast! Of kan AI de joden de schuld in de schoenen schuiven dat ze alle Duitsers vermoord hebben?
Vraag objectieve ongekleurde info op lanfy en herzie daarna misschien je vooringenomen mening
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.