Is de derde wereldoorlog begonnen?
Moderator: Moderators
-
VrijdenkerUItNoordAfrika
- Forum fan
Is de derde wereldoorlog begonnen?
„Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel”, aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/arti ... ce?cid=rss
Kritiek op moslims/islam in Europa lijkt op kritiek op joden net voor de tweede wereldoorlog. Wilders heeft het goed gezien ( lees veroorzaakt). Toen waren het de Joden die “gevaarlijk zijn” en nu zijn het de moslims. Is Wilders de nieuwe Adolf of komt nog een Hollandse Adolf die 6 miljoen moslims gaat vergassen.
Ik heb gelukkig nog mijn Marokkaanse paspoort om te vluchten wanneer Wilders moslims met gifgas het land gaat uitzetten.
Kritiek op moslims/islam in Europa lijkt op kritiek op joden net voor de tweede wereldoorlog. Wilders heeft het goed gezien ( lees veroorzaakt). Toen waren het de Joden die “gevaarlijk zijn” en nu zijn het de moslims. Is Wilders de nieuwe Adolf of komt nog een Hollandse Adolf die 6 miljoen moslims gaat vergassen.
Ik heb gelukkig nog mijn Marokkaanse paspoort om te vluchten wanneer Wilders moslims met gifgas het land gaat uitzetten.
Goh, waar in de plannen van Geert heb jij dit gezien?Ik heb gelukkig nog mijn Marokkaanse paspoort om te vluchten wanneer Wilders moslims met gifgas het land gaat uitzetten.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
-
VrijdenkerUItNoordAfrika
- Forum fan
VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Van moslim-hater (Wilders) verwacht je niets anders dan het vergassen van miljoenen moslims.
Beetje cynisch; Maak je niet druk, pro rail is nooit in staat zoveel moslims af te voeren en vergassen stuit op bezwaar bij milieudefensie.
Drink een lekker glaasje warme melk en ga lekker slapen
- marc aka controle
- Ervaren pen
- MOODY BLUE
- Diehard
Precies, de vraag is gerechtvaardigd onder welke mensen haat groter is, onder de autochtonen of allochtone moslims.marc aka controle schreef:
Laatst gewijzigd door MOODY BLUE op 13 mar 2007 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.
Ten eerste is dat zeer paranoia om zo te denken, ten tweede klopt het totaal niet en ten derde komen dit soort dingen hier in Nederland niet voor.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Van moslim-hater (Wilders) verwacht je niets anders dan het vergassen van miljoenen moslims.
Lees gewoon eens het partijprogramma van Wilders het is niet zo vreselijk als jij je je voorsteld hoor. Je overdrijft enorm en bent de grip op de werkeljkheid meer dan kwijt.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Tja, waarom dan niet alvast het zekere voor het onzekere nemen en nu al de benen nemen? Je weet tenslotte maar nooit wanneer de 'bruinhemden' van Wilders gaan ronddwalen, nietwaar? Ik wilde je er verder op wijzen dat de enige dode die in dit land is gevallen ten gevolge van culturele spanningen een Nederlander was die uitsluitend met de pen en zijn mond werkte. Er is een groot verschil met oefenterroristje en dikke-darmprobleemgevalletje Samir Azouz, die gewapende strijd voorstond.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:De haat van Wilders jegens moslims is even groot als de haat van Adolf jegens de Joden. Van moslim-hater (Wilders) verwacht je niets anders dan het vergassen van miljoenen moslims.
Persoonlijk vind ik je overtuiging oerendstom en niet getuigen van enig objectief historisch besef. Hitler kwam aan de macht in een absoluut berooid Duitsland dat gebukt ging onder loodzware herstelbetalingen aan Frankrijk en Engeland, én een economische crisis zonder weerga (1929!). Hussein was een zetbaas van de CIA die alles mocht doen wat hij maar wilde zolang hij maar dikke vriendjes bleef met de VS en de oliekraan openhield. De Perzische shah was exact hetzelfde (en ditto voor Noriega). Gaddafi is een geval apart, want in hart en nieren islamiet. Dat hij Berbers heeft uitroeide wist ik niet---Wikipedia vermeldt het niet---maar ik acht het enigzins onwaarschijnlijk dat een jong broekie van 25 al met ideeën over een Endlösung voor Berbers rondliep (wel met ideeën over een pan-Arabië). Aan de andere kant: als je de geschiedenis van de tamelijk onafhankelijke Berbers naast die van Noord-Afrika als geheel legt, is dat één smeltkroes die van tijd tot tijd tot ontbranding komt.
Hoe dan ook, Wilders voldoet in geen enkel opzicht aan de door jou geschetste figuren. Nederland voldoet niet aan de voorwaarden die noodzakelijk zijn voor 'gaskamers voor moslims'. Ik herhaal mezelf nog maar eens: als je je zó bedreigd voelt, zou ik niet blijven hangen, maar vertrekken. Trouwens, 20 jaar geleden hadden we de Centrum Democraten van die arme idioot Janmaat; de gevestigde politiek sprak er schande van als die weer eens een zeteltje in de 2e Kamer veroverde, maar ze hielden allemaal van 'm, want hij speelde toch niets klaar terwijl de racisten onder ons wel een uitlaatklep hadden zodat er nooit van die enge situaties als in België ('Leider' De Winter) of Frankrijk (Le Pen) zouden kunnen optreden. Daar is nooit wat uitgekomen, ondanks ferme uitspraken over Joden en buitenlanders. Wilders is stukken slimmer en geslepener en heeft de quasi-vervelende neiging om uitspraken te doen waar je over moet nadenken, en dat is iets waar de gevestigde partijen (en het volk) aan moeten wennen. Nadenken kan nooit verkeerd zijn, en alleen daarom al is het nuttig om zo'n stoorzender te hebben.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Ik zoek nog steeds de grote overeenkomsten tussen Hitler en Geert Wilders maar waarom kan ik die toch niet vinden? Ik weet het niet hoor, maar ik zal even een paar verschillen tussen beide oplepelen:VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:De haat van Wilders jegens moslims is even groot als de haat van Adolf jegens de Joden. Van moslim-hater (Wilders) verwacht je niets anders dan het vergassen van miljoenen moslims.
* Hitler was, zoals Cymric al aangaf, op een ander uitgangpunt aan de macht gekomen en Geert heeft nog steeds geen macht
* Hitler heeft een Nerobevel uitgevaardigd, iets dat Geert nog steeds niet heeft gedaan.
* Geert heeft geen knokploegen om zich heen terwijl Hitler talloze knokploegen om zich heen heeft
* Hitler heeft vanaf 1922 al gezegd dat hij geen liefhebber was van democratie terwijl ik van Geert Wilders nog nooit een antidemocratisch woord heb gehioord
* Hitler zag zichzelf en wilde gezien worden als de nieuwe messias van Duitsland terwijl Geert nog geen sprankje messiasgevoel oproept.
* Hitler was voor een groot-Duitsland met Lebensraum, ik heb Geert nog nooit gehoord over inlijving van Belgie oid
ik kan dit lijstje pagina´s lang maken maar de strekking is duidelijk: Geert is niet mijn favoriete politicus en dat weten bepaalde rechtser stemmende leden van dit forum van mij ook persoonlijk maar ik zal nimmer het in mijn hoofd halen om Geert ook maar te vergelijken met Hitler.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Is de derde wereldoorlog begonnen?
Je hysterie is buitengewoon ergerlijk.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:„Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel”, aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.
Waar je extremisme tegen zult komen zul je ontdekken door eens in de spiegel te kijken.
Waar jij extremisme om je heen ziet moet je een met een tegenstem van ontwikkelde, redelijke mensheid komen, niet zelf moord, brand, gifgas, en derde wereldoorlog lopen schreeuwen en zielig doen.
-
VrijdenkerUItNoordAfrika
- Forum fan
Even voor de duidelijkheid. Hizboe Allah in Libanon zijn geen allochtonen.MOODY BLUE schreef: Precies, de vraag is gerechtvaardigt onder welke mensen haat groter is, onder de autochtonen of allochtone moslims.
Zoek hier wat een allochtoon betekent. www.vandale.nl
Allochtoon betekent niet iemand die Joden haat. Een autochtoon betekent niet iemand die moslims haat.
Ik heb het over extreme joden, moslims en Nederlanders die onze wereld in barbarij willen veranderen met hun haat en racisme. Ik zal me verzetten tegen het kwaad van sommige Nederlanders zoals Wilders en sommige Joden en moslims.
Hisboe Allah zijn de wilders van Nederland. In hun land haten ze joden zoals Wilders in zijn land moslims haat.
Hisboe Allah is een wrede racistische organisatie, maar dit mag je in Libanon niet zeggen. In Libanon zijn ze helden.
Wilders is een racist Nederlander die moslims haat, maar dat mag je in Nederland niet zeggen. In Nederland is Wilders een held. Op de radio, internet, tv hoor ik alleen maar aanhangers van Wilders.
-
VrijdenkerUItNoordAfrika
- Forum fan
Propaganda is de haat van Wilders die vaak op de tv zei dat er maar 1 islam is en dat is het extreme islam. Propaganda is de haat van Wilders die beweert dat mensen van Marokko houden omdat ze de Marokkaanse nationaliteit hebben en dat ze niet van Marokko zullen houden als ze geen Marokkaanse nationaliteit hebben.Kitty schreef:Ten eerste is dat zeer paranoia om zo te denken, ten tweede klopt het totaal niet en ten derde komen dit soort dingen hier in Nederland niet voor.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Van moslim-hater (Wilders) verwacht je niets anders dan het vergassen van miljoenen moslims.
Propaganda zijn de uitspraken van Wilders zoals “Tsunamie van Islam”.
Lees mijn vergelijking hierboven tussen Wilders, Hitler, Saddam en Kaddafie.Lees gewoon eens het partijprogramma van Wilders het is niet zo vreselijk als jij je je voorsteld hoor. Je overdrijft enorm en bent de grip op de werkeljkheid meer dan kwijt.
-
VrijdenkerUItNoordAfrika
- Forum fan
NOVA en Pauw&Witteman hebben vaak mensen op straat gevraagd wat ze van de uitspraken van Wilders vinden. Ze zijn bijna allemaal eens met Wilders.Tatar schreef:Dan heb jij een heel andere radio, een speciaal internet en een vage tv. Ik hoor werkelijk niets anders dan anti-Wilderisme.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Op de radio, internet, tv hoor ik alleen maar aanhangers van Wilders.
Vervolgens negeer je mijn en Sararjes weerlegging. Makkelijk hoor. Kom je hier om als een gelovige te evangeliseren, of kom je hier om je hersens te gebruiken? Ik vrees eerlijk gezegd het eerste.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Lees mijn vergelijking hierboven tussen Wilders, Hitler, Saddam en Kaddafie.
Laatst gewijzigd door cymric op 13 mar 2007 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli