Het is diep treurig en dat alles onder het goedkeurend oog van het zogenaamd humane Westen.Mus schreef: ↑08 dec 2025 09:50 IDF exposed for horrific war crime
An investigation claims that Israeli forces bulldozed Palestinian bodies into shallow graves
Ik vroeg me al af wat de zionistische terroristische organisatie doet met de Palestijnse lichamen die begraven liggen onder het puin achter die zgn “gele lijn” waar deze figuren enthousiast, naar ik aanneem, het door hen veroorzaakte puin weg buldozen. Nu weten we het. Naar aanleiding van hoe men omging met de afslachtte Palestijnse burgers bij die zgn voedselpunten, waar hier over wordt gesproken, kunnen we ons vervolgens voorstellen hoe men zal omgaan met de overblijfselen van de afgeslachte Palestijnen die zijn achtergebleven onder het puin na het instellen van die zgn “gele linie”. Men gaat met de rest van het puin gewoon de afval bult op en zullen voor rest van hun leven vermist blijven wanneer hun families of delen daarvan tenminste nog in leven zijn, zo simpel is dit meer dan respectloze gegeven.
Het laat zien, dat er nog veel barbarij is in het Westen.