Rusland versus de Navo..
Moderator: Moderators
Re: Rusland versus de Navo..
Ik vind het goed hoor.. Als het maar stopt.
Maar zo niet dan kunnen we nog heel wat verwachten in de toekomst. Ze bouwen dronefabrieken en meer.. Feitelijk kan je Putin e.d. niets toegeven. Weet de Navo best.
Maar zo niet dan kunnen we nog heel wat verwachten in de toekomst. Ze bouwen dronefabrieken en meer.. Feitelijk kan je Putin e.d. niets toegeven. Weet de Navo best.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Nou... ook eens iets 'moois' uit Israël.
https://nos.nl/l/2593084
https://nos.nl/l/2593084
Applaus, maar zooo jammer van de pijn in het MO...Op een Duitse luchtmachtbasis is vandaag een geavanceerd Israëlisch raketafweersysteem in gebruik genomen. De Arrow heeft volgens de fabrikant een bereik van 2400 kilometer. Het systeem kan ballistische raketten neerhalen op ruim 100 kilometer hoogte, boven de atmosfeer.
Het is de eerste keer dat het afweersysteem buiten Israël is opgesteld, schrijft krant The Jerusalem Post. Duitsland heeft er ruim 3,5 miljard euro voor betaald. Het is het duurste defensiepakket dat Israël ooit heeft verkocht.
Op drie plekken in Duitsland komen Arrow-systemen te staan. Het eerste is nu zo'n 80 kilometer ten zuiden van Berlijn onthuld. "Hiermee beschermen we niet alleen onszelf, maar ook onze partners", zei minister Pistorius van Defensie.
Duitsland neemt hiermee volgens Pistorius de verantwoordelijkheid op zich om Europese NAVO-landen te beschermen. Hij zei niet expliciet waartegen, maar Rusland wordt beschouwd als de grootste bedreiging voor het militaire bondgenootschap.
Oorlogseconomie Israël heeft duidelijk ook voordelen in dit conflict (Rusland-NAVO)
Duitsland heeft het eerste deel van het luchtverdedigingssysteem Arrow 3 in werking gesteld. Met het door Israël geleverde antiraketsysteem willen de Duitsers zich beter verdedigen tegen de dreiging van Russische ballistische raketten.
Duitsland heeft het eerste deel van het luchtverdedigingssysteem Arrow 3 in werking gesteld. Met het door Israël geleverde antiraketsysteem willen de Duitsers zich beter verdedigen tegen de dreiging van Russische ballistische raketten.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Vertel maar
Maar een mooi stukje 'House' is nooit weg.
Zum befehl!
NRC - 23 apr 2025 schreef:
Rusland stuurt modernste tanks niet langer naar Oekraïne maar naar NAVO-grens
Alarmerend nieuws uit Rusland: het Russisch leger stuurt zijn modernste tanks niet langer naar Oekraïne maar richting de Navo-grens. Dat staat in het jaarverslag van de Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst. En nog nooit waren hun waarschuwingen zo concreet. De Russische overheid besteedt inmiddels 40 procent van het overheidsbudget aan defensie. En omdat produceren in Rusland goedkoper is, kan het Kremlin meer wapens kopen dan alle Europese landen bij elkaar.
VIDEO duurt 1,5 minuut:
Als Rusland zelfmoord wil plegen.
Go ahaid....make my day!
Go ahaid....make my day!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Zó eenvoudig is het helaas niet.
Diverse kranten:
https://www.eurotopics.net/en/349553/ec ... raine-loan
Maar dat kan knap kostbaar worden..Volgens een krantenbericht heeft de Europese Centrale Bank (ECB) geweigerd plannen te steunen om Oekraïne te helpen met bevroren Russische tegoeden. De bank zou hebben geweigerd de herstellening voor Oekraïne te garanderen, verwijzend naar mogelijke schendingen van EU-verdragen. België blijft ook twijfels uiten over de rechtszekerheid van de toegang tot de tegoeden. Commentatoren onderzoeken de redenen hiervoor en bekijken alternatieven. (..)
Het vreet militair, het vreet aan de EU financiën, het vreet politiek. Dank aan Trump.
Ondertussen laat Putin zich zien in India en ook dat is zoals China een enorme entiteit. Tja... als je de hele wereld tarieven op wilt leggen... Dan vinden ze dat niet leuk. Met verloop van tijd verlies je dan iets.
De Armata? Alle 10 naar de grens met de Navo? Dan wel op een vrachtwagen, anders halen ze de grens niet.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Dus die info klopt niet? Zit ik hier weer voor niks te bibberen ...
Ik meende echt dat zowel China en N-Korea hadden doorgepakt en Rusland vol gingen steunen!
Ouderwets.
Drones..! Groot en klein. Kan je jouw munitie besturen. En meer.
Ik hoorde deze week via 2 kanalen dat de Russische spoorwegen in de schulden zit. Voor rond de 10 miljard euro. En alles raakt zwaar verouderd. De banken moeten de schulden eigenlijk kwijtschelden, maar er gaan massa's bedrijven failliet, dus d de balans van de banken is ook al niet super.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Als dat zo is.. dan wordt Putin er alleen maar gevaarlijker van, denk ik.Bonjour schreef: ↑05 dec 2025 16:27 Ik hoorde deze week via 2 kanalen dat de Russische spoorwegen in de schulden zit. Voor rond de 10 miljard euro. En alles raakt zwaar verouderd. De banken moeten de schulden eigenlijk kwijtschelden, maar er gaan massa's bedrijven failliet, dus d de balans van de banken is ook al niet super.
En even een 'grapje' tussendoor, misschien wil hij het hier komen halen...
Hij is nu ook heel bezig met R.Modi en Xi Jinping. Eerst de grootste vrienden en dan de beuk erin. Zoiets?