En verder Gerard: dit volk verdedigd zich niet, dit volk valt aan en dat doen ze al sinds ze hun eerste voet in Palestina zetten. Dat zij zichzelf zouden verdedigen is voor hen volstrekt logische zionistische lulpraat. Maar goed in jouw idee ‘verdedigen zij zich dus’. Mag ik dan vragen waar zij zich precies tegen verdedigen?Gerard R. schreef: ↑10 nov 2025 17:46Jouw verdriet maakt dat jij en velen woedend naar dat deel van Israël willen uithalen.Mus schreef: ↑10 nov 2025 16:45Ik zag vandaag in een filmpje voorbij komen waar een volwassen vent in militaire outfit met zijn vriendje in de zelfde outfit een kleuter van hooguit een jaar of drie intimideerde en, volop genietend van haar verdriet, haar treiterig haar kleine kleuterfietsje afhandig maakten. Denk je dat een IDF soldaat kan zijn geweest wanneer ik zeg dat het incident plaats vond op de westbank?dikkemick schreef: ↑10 nov 2025 16:30 @Mus
Maar Israel is in militair opzicht lekker alles overheersend, vandaar dat zionist kan blijven dansen.
Wat maakt het sommigen uit hoe Israël er is gekoloniseerd (en dat nog steeds doet) ten koste van sloebers die alleen stenen hebben?
War rest is roepen dat IDF zo humaan is en het vervolgens zelf gaan geloven.
Ja, ja, en dan zijn de zionistische terroristen verbaast dat ze niet zo lief gevonden worden of dat het applaus voor hun dappere daden, anders dan in de zionistische enteit, uit blijft.
Die zionistisch terroristen blijven maar hun eigen vijanden kweken, met als resultaat dat ze, kennelijk zonder het van zichzelf in de gaten te hebben, tot in de eeuwige dagen vanuit hun slachtofferrol de narcistische psychopaat kunnen blijven spelen.
Hoe zielig is het wanneer elke dag weer opnieuw de tweede wereldoorlog zich in je hoofd afspeelt en je daarom elke dag bezig bent “nazi’s” te bestrijden zonder te zien dat je voortdurend onschuldige kinderen, mensen, voor je loop hebt en die afmaakt.
Dit volk is mentaal zo diep verrot, dat ik er geen woorden voor heb, en er is geen hond die daar iets aan doet, dus gaat het terroriseren, het martelen en moorden rustig door.
Dat is te begrijpen, logisch en terecht omdat ze veel te ver zijn gegaan en een macabere farce hebben gemaakt van hun 'verdediging'.
Maar 'het volk' zo typeren is simpel onjuist.
Ik kan je verzekeren, dat er ook een heleboel prima Israëli's zijn hoor. die dit, wat is gebeurd, verfoeien.
Het is dus ook een zeer verdeeld volk, hoewel machthebbers dat anders willen zien en verkondigen. Vanzelfsprekend dat laatste.
Zij zouden zich bezig moeten houden met het tegengaan van de haat. In ieder geval met iets positievers dan
met doden van Palestijnen, vernietiging van hun landje, platmaken van de bebouwing anexatie en verovering, ook elders.
Volgende misschien:
Hoe zielig is het wanneer elke dag weer opnieuw de tweede wereldoorlog zich in je hoofd afspeelt en je daarom elke dag bezig bent “nazi’s” te bestrijden zonder te zien dat je voortdurend onschuldige kinderen, mensen, voor je loop hebt en die afmaakt.
Ik doe maar een gooi hoor wanneer het over iets dergelijks als “verdedigen” gaat. Alle Palestijnen, of het nu kleuters op een kinderfietsje zijn of oude mensen die dol zijn op hun olijfbomen, het zijn allemaal gevaarlijke nazi’s in hun ogen want daar worden deze mensen mee opgevoed, daar worden hun geesten volledig mee doordrenkt en verziekt. Tuurlijk hebben zij dan het idee dat zij zich verdedigen terwijl dat feitelijke onzin is. Deze mensen hebben, op basis van hun verleden hun eigen vijandige narratief geschapen en blijven dat narratief met hart en ziel onderhouden. Vervolgens worden ze daarin bevestigd door het zelf ook over “verdedigen” te hebben terwijl het in principe over ‘aanvallen’ gaat.
Overigens: ik erken niet iets dergelijks als “Israëliërs” of hoe ze zichzelf ook mogen noemen. Ik erken wel iets dergelijks als mensen in Palestina en daarbuiten , en ja, er wonen idd prima mensen in Palestina en daarbuiten.