gerard_m schreef: ↑07 nov 2025 11:32
Mus schreef: ↑07 nov 2025 11:03
Dus laten we voor de verandering de Duitsers eens de prijs laten betalen in plaats van de Palestijnen, neem al die zionisten uit het midden-oosten op, zodat we in Palestina weer vrij zijn van de getraumatiseerde bezetter en ze daar als Duitsland en de nieuw gevormde zionistische staat gezamenlijk kunnen werken aan hún wederzijdse trauma zonder dat de rest van de wereld daar de dupe van is. Dat lijkt mij nu eens een goede zaak.
Wie moeten er dan precies gedeporteerd worden naar Duitsland?
Zijn dat alle mensen die een bepaald gedachtegoed aanhangen (het zionisme) of moeten alle Joden worden gedeporteerd?
Dat is een werkelijke vraag? Nu laten we die vraag dan eens beantwoorden.
Wat dacht je van een Duitse deelstaat, als goedmakertje, ontruimd en wel, als compensatie, voor de Palestijnen, die al sinds jaar en dag de westerse schuld aan het inlossen zijn?
We zijn perslot, dankzij de zionisten, een volk zonder land, wanneer we de zionistische terroristen en hun aanhang mogen geloven. Ze lopen niet voor niks bij andere landen in het midden-oosten te leuren om ons vooral maar op te nemen in hun huis, zodat zij van ons verlost zijn.
Wat zou een beter huis voor ons kunnen zijn dan een vrijwillig afgeven en ontruimde Duitse deelstaat?
De Duitsers kunnen zo eindelijk iets goed maken van de schuld die ze dubbel op zich hebben geladen door, vanuit hun knagende schuldgevoel, zonder zich ergens rekenschap van te geven, vierkant achter de zionistische genocidale bezetter in Palestina te staan en te blijven staan terwijl ze een genocide aan het plegen zijn op mij volk. Tgt kunnen zij hun belastinggeld besteden aan de miljoenen therapie-sessies om ons van ons door onze zionistische bezettertrauma af te helpen. Zie dat liever voor je gerard_m?
Dit, wanneer we het over echte deportatie willen gaan hebben, wil je dat in het kader van dit licht, gerard_m?
Het is mij allemaal goed.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.