Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 07 nov 2025 09:02 Israeli military launches strikes across southern Lebanon against what it says are Hezbollah targets | CNN https://share.google/xlrt9UIpcnEpL9SNU

Libanon, poets de dansvloer maar op.

The Israeli military carried out a series of strikes across southern Lebanon on Thursday, saying it was targeting Hezbollah in response to what it described as the militant group’s attempts to rebuild operations in the region.

The Israel Defense Forces (IDF) said the strikes targeted weapons storage facilities belonging to Hezbollah’s elite Radwan Force. It claimed the group was working to “reestablish terrorist infrastructure” in southern Lebanon.

En als het humane IDF dit zegt, dan is het zo!
Het gaat maar door....de oorlogsdoelen halen. The world is not enough?
Het heeft niets meer met oorlogsdoelen te maken, de Zionisten doen dit gewoon voor de lol.

Net als jagers die voor hun plezier dieren doodschieten.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Het is een documentaire die al weer 9 maanden oud is, maar het geeft toch mooi weer hoe Duitsland door hun angst terug bij af zijn geraakt.

De blinde steun van Duitsland aan israël
Is het alleen Israël wiens handen bevlekt zijn met Palestijns bloed? Tientallen landen steunden de genocide, leverden wapens aan Israël en gebruikten geweld om degenen die Palestina steunen het zwijgen op te leggen – en Duitsland is daar één van.

"We kennen de geschiedenis en we kennen de waarheid. Er is maar één reden voor Duitslands onvoorwaardelijke steun aan Israël. Jullie zullen het bloed van jullie handen nooit met ons Palestijnen wassen."

Duitsland heeft Israël altijd onvoorwaardelijk gesteund. Maar wat schuilt er achter deze onwrikbare steun van een land dat historisch verantwoordelijk is voor de oprichting van de staat Israël op gestolen Palestijns land?

Terwijl het Palestijnse volk worstelt om te herstellen van 470 dagen genocide, is het tijd om Duitsland, een belangrijke aanstichter van deze vernietiging, eens nader te bekijken.

"Historisch gezien zijn Duitsers erg bang om van antisemitisme beschuldigd te worden. Ze gaven mij ook de schuld, hoewel ik niet alleen Joods ben; ik ben ook Israëliër. Ik heb in het Israëlische leger gediend, maar de Intifada van het Palestijnse volk heeft mijn ogen geopend."

Onze documentaire 'Germany's Support for Israel' legt het Israëlisch-Palestijnse beleid van Berlijn bloot na de wapenstilstand tussen Israël en Hamas op 19 januari 2025, en werpt licht op een van de belangrijkste actoren achter deze genocide.

Wat denken we van het idee dat Duitsland een deelstaat opgeeft en ontruimt voor de zionistische bezetters uit Palestina? Ze voelen zich zo schuldig en steunen de zionisten onvoorwaardelijk maar laten, samen met de rest van de “westerse wereld”, een ander volk, al meer dan 77 jaar, zonder enig probleem, wel de enorm hoge prijs betalen voor hun schuld.

Mogen we hier over hypocrisie spreken? Dacht het wel.

Dus laten we voor de verandering de Duitsers eens de prijs laten betalen in plaats van de Palestijnen, neem al die zionisten uit het midden-oosten op, zodat we in Palestina weer vrij zijn van de getraumatiseerde bezetter en ze daar als Duitsland en de nieuw gevormde zionistische staat gezamenlijk kunnen werken aan hún wederzijdse trauma zonder dat de rest van de wereld daar de dupe van is. Dat lijkt mij nu eens een goede zaak.
Laatst gewijzigd door Mus op 07 nov 2025 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mus schreef: 07 nov 2025 11:03 Het is een documentaire die al weer 9 maanden oud is, maar het geeft toch mooi weer hoe Duitsland door hun angst terug bij af zijn geraakt.

De blinde steun van Duitsland aan israël
Is het alleen Israël wiens handen bevlekt zijn met Palestijns bloed? Tientallen landen steunden de genocide, leverden wapens aan Israël en gebruikten geweld om degenen die Palestina steunen het zwijgen op te leggen – en Duitsland is daar één van.

"We kennen de geschiedenis en we kennen de waarheid. Er is maar één reden voor Duitslands onvoorwaardelijke steun aan Israël. Jullie zullen het bloed van jullie handen nooit met ons Palestijnen wassen."

(..)
Onze documentaire 'Germany's Support for Israel' legt het Israëlisch-Palestijnse beleid van Berlijn bloot na de wapenstilstand tussen Israël en Hamas op 19 januari 2025, en werpt licht op een van de belangrijkste actoren achter deze genocide.

[youtube]dGj2DsvmDf8[/outube]

Wat denken we van het idee dat Duitsland een deelstaat opgeeft en ontruimt voor de zionistische bezetters uit Palestina? Ze voelen zich zo schuldig en steunen de zionisten onvoorwaardelijk maar laten, samen met de rest van de “westerse wereld”, een ander volk, al meer dan 77 jaar, zonder enig probleem, wel de enorm hoge prijs betalen voor hun schuld.
Mogen we hier over hypocrisie spreken? Dacht het wel. Dus laten we voor de verandering de Duitsers eens de prijs laten betalen in plaats van de Palestijnen. Dat lijkt mij nu eens een goede zaak.
Kans: null.
** ¥ **
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Mus schreef: 07 nov 2025 11:03 Dus laten we voor de verandering de Duitsers eens de prijs laten betalen in plaats van de Palestijnen, neem al die zionisten uit het midden-oosten op, zodat we in Palestina weer vrij zijn van de getraumatiseerde bezetter en ze daar als Duitsland en de nieuw gevormde zionistische staat gezamenlijk kunnen werken aan hún wederzijdse trauma zonder dat de rest van de wereld daar de dupe van is. Dat lijkt mij nu eens een goede zaak.
Een deel verschenken aan de Zigeuners lijkt me meer voor de hand te liggen.
Ook die gingen naar de vernietigingskampen, maar over die schuld hoort men weinig.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Mus schreef: 07 nov 2025 11:03 Dus laten we voor de verandering de Duitsers eens de prijs laten betalen in plaats van de Palestijnen, neem al die zionisten uit het midden-oosten op, zodat we in Palestina weer vrij zijn van de getraumatiseerde bezetter en ze daar als Duitsland en de nieuw gevormde zionistische staat gezamenlijk kunnen werken aan hún wederzijdse trauma zonder dat de rest van de wereld daar de dupe van is. Dat lijkt mij nu eens een goede zaak.
Wie moeten er dan precies gedeporteerd worden naar Duitsland?
Zijn dat alle mensen die een bepaald gedachtegoed aanhangen (het zionisme) of moeten alle Joden worden gedeporteerd?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Gerard R. schreef: 07 nov 2025 11:20
Mus schreef: 07 nov 2025 11:03
Mogen we hier over hypocrisie spreken? Dacht het wel. Dus laten we voor de verandering de Duitsers eens de prijs laten betalen in plaats van de Palestijnen. Dat lijkt mij nu eens een goede zaak.
Helaas idd.. Het zou, voor de Palestijnen, mooi geweest zijn wanneer zo zou zijn gegaan wanneer het over rechtvaardigheid gaat.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

gerard_m schreef: 07 nov 2025 11:32
Zijn dat alle mensen die een bepaald gedachtegoed aanhangen (het zionisme) of moeten alle Joden worden gedeporteerd?
Waarom spreken van deportatie? Laten we het zoals te doen gebruikelijk hier, vrijwillig vertrek noemen.
En laat inderdaad die zionisten maar vrijwillig vertrekken naar Duitsland en daar proberen steeds meer lebensraum op te eisen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 07 nov 2025 11:24
Een deel verschenken aan de Zigeuners lijkt me meer voor de hand te liggen.
Ook die gingen naar de vernietigingskampen, maar over die schuld hoort men weinig.
Zeker. Echter de zigeuners hebben, volgens mij tenminste, nooit aangedrongen op een etnostaat specifiek en exclusief voor de zigeuners in een specifiek gebied dat al millennialang door andere mensen werd bewoond waarbij ze vonden dat die mensen maar hadden op te rotten. Dat in tegenstelling tot de zionistische witte boorden terroristen wiens plannetje onvermijdelijk zou leiden en hebben geleid tot een tot vandaag doorgaande Nakba, want die is, voor de duidelijkheid, tot op de dag vandaag nooit gestopt.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

gerard_m schreef: 07 nov 2025 11:32
Dat is een werkelijke vraag? Nu laten we die vraag dan eens beantwoorden.

Wat dacht je van een Duitse deelstaat, als goedmakertje, ontruimd en wel, als compensatie, voor de Palestijnen, die al sinds jaar en dag de westerse schuld aan het inlossen zijn?

We zijn perslot, dankzij de zionisten, een volk zonder land, wanneer we de zionistische terroristen en hun aanhang mogen geloven. Ze lopen niet voor niks bij andere landen in het midden-oosten te leuren om ons vooral maar op te nemen in hun huis, zodat zij van ons verlost zijn.

Wat zou een beter huis voor ons kunnen zijn dan een vrijwillig afgeven en ontruimde Duitse deelstaat?

De Duitsers kunnen zo eindelijk iets goed maken van de schuld die ze dubbel op zich hebben geladen door, vanuit hun knagende schuldgevoel, zonder zich ergens rekenschap van te geven, vierkant achter de zionistische genocidale bezetter in Palestina te staan en te blijven staan terwijl ze een genocide aan het plegen zijn op mij volk. Tgt kunnen zij hun belastinggeld besteden aan de miljoenen therapie-sessies om ons van ons door onze zionistische bezettertrauma af te helpen. Zie dat liever voor je gerard_m?

Dit, wanneer we het over echte deportatie willen gaan hebben, wil je dat in het kader van dit licht, gerard_m?

Het is mij allemaal goed.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mus schreef: 07 nov 2025 11:46
Gerard R. schreef: 07 nov 2025 11:20
Mus schreef: 07 nov 2025 11:03
Helaas idd.. Het zou, voor de Palestijnen, mooi geweest zijn wanneer zo zou zijn gegaan wanneer het over rechtvaardigheid gaat.
Ik ben tegen deporteren van wie dan ook. Ook als imaginair macaber sarcasme in tekst. Laat figuren als Trump, Netanyahu met zijn oneindige evacuaties en andere ellendigen van vroeger er maar in stikken. Laten we ons proberen te verheffen boven het kwade-aap-niveau, hoe begrijpelijk dat ook is vanwege afschuwelijkheden van een partij.
** ¥ **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Gerard R. schreef: 07 nov 2025 13:37 Ik ben tegen deporteren van wie dan ook. Ook als imaginair macaber sarcasme in tekst. Laat figuren als Trump, Netanyahu met zijn oneindige evacuaties en andere ellendigen van vroeger er maar in stikken. Laten we ons proberen te verheffen boven het kwade-aap-niveau, hoe begrijpelijk dat ook is vanwege afschuwelijkheden van een partij.
Ik denk dat voor de meesten hier geldt dat ze tegen deportatie zijn.
Echter, de bewering om "vrijwillig" uit Gaza te mogen vertrekken/evacueren staat wat mij betreft gelijk aan deporteren. Met dat verschil dat ze nergens heen worden gedeporteerd waar ze een mogelijk nieuw bestaan op kunnen bouwen.
Ze mogen vertrekken, maar zoeken het verder maar uit. Dan kun je volgens mij nog beter naar Duitsland gedeporteerd worden.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 07 nov 2025 09:06:scissors:
Het heeft niets meer met oorlogsdoelen te maken, de Zionisten doen dit gewoon voor de lol.

Ik kan deze uitspraken niet anders interpreteren dan als antisemitisme:
  • hoeveel Zionisten ken jij überhaupt?
En hoeveel daarvan schieten voor de lol mensen dood?
Laatst gewijzigd door HierEnNu op 07 nov 2025 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 07 nov 2025 15:57
Gerard R. schreef: 07 nov 2025 13:37 Ik ben tegen deporteren van wie dan ook. Ook als imaginair macaber sarcasme in tekst. Laat figuren als Trump, Netanyahu met zijn oneindige evacuaties en andere ellendigen van vroeger er maar in stikken. Laten we ons proberen te verheffen boven het kwade-aap-niveau, hoe begrijpelijk dat ook is vanwege afschuwelijkheden van een partij.
Ik denk dat voor de meesten hier geldt dat ze tegen deportatie zijn.
Echter, de bewering om "vrijwillig" uit Gaza te mogen vertrekken/evacueren staat wat mij betreft gelijk aan deporteren. Met dat verschil dat ze nergens heen worden gedeporteerd waar ze een mogelijk nieuw bestaan op kunnen bouwen.
Ze mogen vertrekken, maar zoeken het verder maar uit. Dan kun je volgens mij nog beter naar Duitsland gedeporteerd worden.
Natuurlijk! Het is afschuwelijk wat Israël doet. En het IS niet verdedigen wat ze doen.. Ja, initieel, maar toen ging het los, zoals we allemaal zagen. Ik was er bang voor vanaf dag 1, zoals ik toen schreef.
Echter, als 'ikzelf' overga tot het voorstellingsmatig schrijven over deportaties van Joden, dan gebeurt opnieuw de geestelijke transformatie, die vroeger ook heeft plaatsgevonden. Zo kan het gaan, zo kan het werken... maar hoe witheet woedend ik ook ben op Israël, dat is in mijn ogen ook niet de weg om over deze dingen publiekelijk te communiceren. Er zijn ook zat goeie Israëli's.
** ¥ **
dikkemick
Adelaar

Re: Nieuwe ontwikkelingen - dieren doodschieten

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 07 nov 2025 16:48
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 07 nov 2025 09:06:scissors:

Ik kan deze uitspraken niet anders interpreteren dan als antisemitisme:
  • hoeveel Zionisten ken jij überhaupt?
En hoeveel daarvan schieten voor de lol mensen dood?
Hou nou toch aub eens op met je antisemitisme kaart te spelen. De koloniserende zionisten zijn niet beter dan beesten. Slechter nog zelfs. Een beest doodt niet voor de lol (met strun van een leger) of om een nest van een ander beest in te nemen.
Dit staat volkomen los van antisemitisme.
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
Plaats reactie