Kabinet-Schoof: wedervaardigheden

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Re: Kabinet-Schoof: wedervaardigheden

Bericht door Peter van Velzen »

In Thailand kan een buitenlander geen onroerend goed kopen. Wel voor 99 jaar pachten.
Misschien dat Wilders zoiets een goed idee vindt?

Overigens houden de boeren met hun torenhoge stikstof uitstoot waarschijnlijk iets meer woningen tegen.
Ik wens u alle goeds
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Peter van Velzen schreef: 19 sep 2025 01:43 In Thailand kan een buitenlander geen onroerend goed kopen. Wel voor 99 jaar pachten.
Misschien dat Wilders zoiets een goed idee vindt?

Overigens houden de boeren met hun torenhoge stikstof uitstoot waarschijnlijk iets meer woningen tegen.
Ik voel meer voor een uitgebreidere vorm.
Niemand kan grond meer in eigendom hebben, maar slechts pachten.
Voor 101 jaar lijkt me logischer, maar dat is een andere discussie.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Wat 'de Nederlander' echt bezighoudt; volgens Ipsos https://x.com/Esther_Voet/status/196857 ... 86/photo/1
De situatie in het Midden-Oosten in ieder geval niet, niet in de top tien van kwesties in ieder geval. De dure huizenmarkt en migratie wel.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

B.S. schreef: 21 sep 2025 17:56 Wat 'de Nederlander' echt bezighoudt; volgens Ipsos https://x.com/Esther_Voet/status/196857 ... 86/photo/1
De situatie in het Midden-Oosten in ieder geval niet, niet in de top tien van kwesties in ieder geval. De dure huizenmarkt en migratie wel.
Over het Midden Oosten zien we relatief ook maar heel weinig nieuws. Ja.. op Aljazeera. Dus alleen daardoor al zou het kunnen dat 'de Nederlander' zich daar niet zo mee bezighoudt. Het kan ook Struisvogelen zijn uiteraard. In WO2 hadden we dat verschijnsel ook kunnen waarnemen. Vietnam ook enigermate. Etc.. Of egoïsme of egocentrie..
Maar het feit dat ze veel te weinig huizen bouwen is ook om heel boos van te worden. Hee, PVV, maar die vent is nu ook even wat anders doen. Werven voor de volgende regeerperiode #-o #-o #-o
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Wilders pakt het wederom zeer tactisch aan (extreem rechts politieke rellen deze week)

Wilders hoopte dat het tuig vlug 'bij de kladden' werd gegrepen, aanmerkelijk milder dan toen hij de politie adviseerde 'met scherp te schieten' bij rellende Marokkaans-Nederlandse jongeren in Tilburg. Hij distantieerde zich schielijk van het geweld op het Malieveld, want de dreiging van geweld, dat begrijpt hij heel goed, moet indirect blijven, onzichtbaar onder de motorkap, maar mag nooit ontbreken. Maak schaduwen, rimpelingen, toespelingen, maar blijf zelf uit de buurt van de massa's die het plaveisel komen omkeren.

Wilders staat naar eigen zeggen volkomen los van dit geweld en VVD wilde het geen politiek gemotiveerd geweld noemen.
Waar zijn ze mee bezig??
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

dikkemick schreef: 25 sep 2025 07:07 Wilders pakt het wederom zeer tactisch aan (extreem rechts politieke rellen deze week)
...
Wilders staat naar eigen zeggen volkomen los van dit geweld en VVD wilde het geen politiek gemotiveerd geweld noemen.
Waar zijn ze mee bezig??
Wilders los van dit geweld? Altijd al geweten dat Wilders in een ander universum leeft dan ik.

De vrolijke analyse van Lubach vertelt een ander verhaal

https://youtu.be/OC9wQYUPIzE?feature=share
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

En toch wordt PVV weer groot.......Helaas! Domme stemmers dus. Echt DOM.
Want dat due extreem rechtse randsukkels met oranje vlaggen erop stemmen snap ik, maar er zijn volgens mij ook burgers met meer dan 1 hersencel die erop stemmen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 25 sep 2025 08:47 En toch wordt PVV weer groot.......Helaas! Domme stemmers dus. Echt DOM.
Want dat due extreem rechtse randsukkels met oranje vlaggen erop stemmen snap ik, maar er zijn volgens mij ook burgers met meer dan 1 hersencel die erop stemmen.
Er waait een extreem-rechtse wind in/door de wereld. Nog net niet zo erg als Hitler, maar toch...
Die lui doen het slim, dan komen ze aan de macht en dan wordt het een puinbak.

Blijkbaar willen de mensen dat. Of ze zien niet wat ze doen.. Soms zie ze door de bomen het bos niet meer.
Gebrek aan informatie kan ook. Of iemand een aardige jongen of een aardige vrouw vinden. Dus erop stemmen.

Met Wilders bijvoorbeeld niet in de gaten hebben dat hij genocide op de Palestijnen zou kunnen steunen als Israël-lover.
Niet zien wat voor grote schade Schoof heeft aangericht aan economie en samenleving en het niet hebben van een kabinet
in een tijd van flitsende veranderingen in de wereld.
Opnieuw met Wilders. Rutte weet dat nog wel...
Democraten komen niet met echt krachtige leiders. Zó best is dat liberale beleid ook weer niet. Enz. Enz..

Het moet blijkbaar van de Nederlander (en niet alleen dié) nóg erger worden voor het beter wordt. :roll:
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Hier off topic reactie over Gaza genocide of niet afgesplitst en gesloten.
viewtopic.php?p=668941#p668941
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Alsof ondergetekende degene is die 'genocide' in alle onderwerpen laat doorsijpelen. Niet Gerard R., niet Dikkemick, etc. En mij dan ineens als veroorzaker van een afgesplitst onderwerp neerzetten dat blijkbaar vrijwel meteen weer op slot moet.
Ik maak ten zeerste bezwaar tegen deze framing. (En kijk eens naar de bewuste post, het ging eigenlijk om de prognose van De Hond.)
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

B.S. schreef: 30 sep 2025 22:40 Alsof ondergetekende degene is die 'genocide' in alle onderwerpen laat doorsijpelen. Niet Gerard R., niet Dikkemick, etc. En mij dan ineens als veroorzaker van een afgesplitst onderwerp neerzetten dat blijkbaar vrijwel meteen weer op slot moet.
Ik maak ten zeerste bezwaar tegen deze framing. (En kijk eens naar de bewuste post, het ging eigenlijk om de prognose van De Hond.)
Het hoeft van mij niet persé genocide te heten hoor. Moord, doodslag, destructie etc. is mij ook best en is ook heel tragisch.
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Gerard R. schreef: 01 okt 2025 00:47
B.S. schreef: 30 sep 2025 22:40 Alsof ondergetekende degene is die 'genocide' in alle onderwerpen laat doorsijpelen. Niet Gerard R., niet Dikkemick, etc. En mij dan ineens als veroorzaker van een afgesplitst onderwerp neerzetten dat blijkbaar vrijwel meteen weer op slot moet.
Het hoeft van mij niet persé genocide te heten hoor. Moord, doodslag, destructie etc. is mij ook best en is ook heel tragisch.
Tragisch is het zeker. Voor vermeende genocide bestaat een ander topic.
Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Je uit kritiek op de moderatie binnen een topic en niet in het daarvoor bestemde subforum!
Laat dat. Het is de meest voorkomende manier, om van het forum te worden verbannen!
Ik wens u alle goeds
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

DOE HET DAN EEN KEER! VERBAN ME MAAR!
JULLIE HYPOCRIETEN HIER DIE DIT FORUM DENKEN TE BESTIE9REN! BONJOUR MARIA PETER VAN VELZEN.
GERARD R. DIE WEER EENS LAAT VALLEN 'DE GENOCIDE OP DE PALESTIJNEN' NIET EENS IN HET MIDDEN OOSTEN ITEM. ER WORDT EEN TEGENGELUID AANGEBRACHT, NIET EENS HET ENIGE DEEL VAN DE REACTIE, EN INEENS WORDT BS DIE AL MEER DAN EEN MAAND EEN LAAG PROFIEL AANHOUDT ALS DEGENE AANGEMERKT DIE MAAR NIET OP HOUDT OVER GENOCIDE.

GISTEREN IS IN MANCHESTER AANGEGEVEN WAAR DE PALESTINA CULTUS TOE LEIDT. DIE CULTUS HEEFT OOK DIT FORUM GEKAAPT EN ZAL DIT KAPOTMAKEN! MET DE OVERBLIJVENDE ANTISEMITISCHE PALESTINA-CULTUS EN DE NUTTIGE IDIOTEN DIE HIER ZULLEN OVERBLIJVEN!
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

B.S. schreef: 03 okt 2025 05:34 DOE HET DAN EEN KEER! VERBAN ME MAAR!
JULLIE HYPOCRIETEN HIER DIE DIT FORUM DENKEN TE BESTIE9REN! BONJOUR MARIA PETER VAN VELZEN.
GERARD R. DIE WEER EENS LAAT VALLEN 'DE GENOCIDE OP DE PALESTIJNEN' NIET EENS IN HET MIDDEN OOSTEN ITEM. ER WORDT EEN TEGENGELUID AANGEBRACHT, NIET EENS HET ENIGE DEEL VAN DE REACTIE, EN INEENS WORDT BS DIE AL MEER DAN EEN MAAND EEN LAAG PROFIEL AANHOUDT ALS DEGENE AANGEMERKT DIE MAAR NIET OP HOUDT OVER GENOCIDE.

GISTEREN IS IN MANCHESTER AANGEGEVEN WAAR DE PALESTINA CULTUS TOE LEIDT. DIE CULTUS HEEFT OOK DIT FORUM GEKAAPT EN ZAL DIT KAPOTMAKEN! MET DE OVERBLIJVENDE ANTISEMITISCHE PALESTINA-CULTUS EN DE NUTTIGE IDIOTEN DIE HIER ZULLEN OVERBLIJVEN!
Zet het ergens anders neer dan zal ik er er op reageren.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Plaats reactie