Oude dwazen onder elkaar.

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Plaats reactie
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Oude dwazen onder elkaar.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Ik ben vandaag naar Intratuin gereden met mijn driewieler.
Best een aardig ritje, moet ik zeggen.
Helaas hadden ze niet dat wat ze wel hadden moeten hebben.
(Maggiplant en selderij)

Buiten stond ik met mijn driewieler naast nog zo'n oude zak als ik. (hij was nog iets ouder)
Je kletst iets af zoals dat gaat en hij had de zelfde gedachten als ik.
Zorg voor veel voorraad in: provisiekast , koelkast en vriezer, dan ben je niet snel afhankelijk van derden.

Hij dacht het een half jaar te kunnen uitzingen, ik denk dat ik mijn voorraad dus nog wat moet uitbreiden.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mullog
Bevlogen

Re: Oude dwazen onder elkaar.

Bericht door Mullog »

Is die voorraad voor als de maatschappij instort? Als dat gebeurt dan staan de buren, of die van iets verder weg, vast snel aan de deur om "wat suiker te lenen".

Een kennis van mij, een complottie, heeft als theorie, die door Amerikaanse preppers is uitgewerkt, dat je minimaal 10 kilometer van een snelweg moet wonen omdat dat de afstand is die de vluchtende meute maximaal het land intrekt om te plunderen. In Nederland hou je dan weinig veiligs over (Oost Groningen?)

Een paar dagen om te zien of de wereld om je heen zich weet te organiseren lijkt mij afdoende. Als dat niet gebeurt aansluiten bij de meute op de snelweg en er het beste van hopen.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mullog schreef: 29 sep 2025 21:44 Is die voorraad voor als de maatschappij instort? Als dat gebeurt dan staan de buren, of die van iets verder weg, vast snel aan de deur om "wat suiker te lenen".

Een kennis van mij, een complottie, heeft als theorie, die door Amerikaanse preppers is uitgewerkt, dat je minimaal 10 kilometer van een snelweg moet wonen omdat dat de afstand is die de vluchtende meute maximaal het land intrekt om te plunderen. In Nederland hou je dan weinig veiligs over (Oost Groningen?)

Een paar dagen om te zien of de wereld om je heen zich weet te organiseren lijkt mij afdoende. Als dat niet gebeurt aansluiten bij de meute op de snelweg en er het beste van hopen.
Een redelijk voorraadje kan geen kwaad. Misschien een wapen dat je niet mag hebben e.d...
Maar ga niet speculeren over wat er gebeurt als de maatschappij instort. Dan is alles mogelijk. Werkelijk alles..
Daar kan je je niet op voorbereiden.
¥¥ O ja lastig.. bij meten bestens 1 en dezelfde maat gebruiken...
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Ik heb een redelijke voorraad voor als ik ziek zou worden en niet gelijk derden hoef te vragen om mijn boodschappen te doen.

Ook wil ik slecht weer vermijden ik moet dus toch al een buffer hebben van een paar weken.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Ik be4n met de driewieler naar de Aldie gereden half fietsend half op de elektiek.

Was goed weer, mag van mij zo blijven.

Wel wat moe, daarom verwen ik me met een goudgele rakker.

Afbeelding

Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Laat 'm je smaken proost! 😄
¥¥ O ja lastig.. bij meten bestens 1 en dezelfde maat gebruiken...
Plaats reactie