Kabinet-Schoof: wedervaardigheden
Moderator: Moderators
Re: Kabinet-Schoof: wedervaardigheden
Gewend aan zijn (educatie) is wat anders dan 5 a 6 uur per dag op tictoc zitten. Fomo is de grootste angst onder jongeren. Moet dat al met 5 jaar beginnen?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Nee, dat is de extreme, gewoon gezond houden.
** In een wereld barstens vol 'ruis' regeert nog slechts virtualiteit.. ook zó tijdelijk.. **
Het is als met roken. Dat kun je niet gewoon gezond houden. Alle algoritmes zijn nl zoveel mogelijk verslavend.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik kon roken 'gezond houden' tot ik er in ongeveer 2000 mee stopte doordat de tandhygiëniste mij zij daarmee te kappen.
Ik heb gevarieerd van 10, 20 sigaretten tot 4 per dag. Dat laatste om stoppen voor te bereiden, dus de verslaving al wat
af te bouwen over tijd. En zoiets doe ik ook, indien gewenst, met internet net zo en al helemaal met de smartphone, de zakJap.
** In een wereld barstens vol 'ruis' regeert nog slechts virtualiteit.. ook zó tijdelijk.. **
Denk dat jij het voordeel van je leeftijd hebt EN karakter. Dat ontbeert menig pre-tiener.Gerard R. schreef: ↑17 jun 2025 12:23Ik kon roken 'gezond houden' tot ik er in ongeveer 2000 mee stopte doordat de tandhygiëniste mij zij daarmee te kappen.
Ik heb gevarieerd van 10, 20 sigaretten tot 4 per dag. Dat laatste om stoppen voor te bereiden, dus de verslaving al wat
af te bouwen over tijd. En zoiets doe ik ook, indien gewenst, met internet net zo en al helemaal met de smartphone, de zakJap.![]()
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik denk dat er te weinig aan anti roken spots, influenzing etc. wordt gedaan en ook dat er te weinig steeds weer over wordt verteld. Als je ziet hoeveel andere, noem het commercie, reclame, langs komt, de godganze dag, steeds dezelfde...dikkemick schreef: ↑17 jun 2025 12:33Denk dat jij het voordeel van je leeftijd hebt EN karakter. Dat ontbeert menig pre-tiener.Gerard R. schreef: ↑17 jun 2025 12:23Ik kon roken 'gezond houden' tot ik er in ongeveer 2000 mee stopte doordat de tandhygiëniste mij zij daarmee te kappen.
af te bouwen over tijd. En zoiets doe ik ook, indien gewenst, met internet net zo en al helemaal met de smartphone, de zakJap.![]()
Daar haalt antiroken niet bij. Maar "daar kan je wel knap ziek van worden"... "daar word je wel minder mooi van" enz..
Ook van 'vapen'. Misschien nog wel erger. En van de meeste drugs en/of drinken ook.
Er zit ook een geestelijke kant aan. Ik verdom het om teveel naar de pijpen te dansen van de commercie, dat is een heel aantrekkelijke wereld, verslavend en vaak riskant voor de mens. IK bepaal over mijn doen en laten.
Dit verhaal gaat uiteraard lang... niet altijd op, maar zo af en toe laat ik me weer eens gaan in dit opzicht. Goed dat dit niet overel door mensen gedaan wordt. Want dan zou de hele club failliet gaan.
Mijn schrijfsel ten aanzien van Kabinet-Schoof: is dat hier off-topic?
Zal ik dat misschien beter in topic over roken plaatsen?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
.
Ik maakte slechts een vergelijk met een andere verslaving. En van het 1 kwam het ander. Oorspronkelijk ging het dan ook over het kabinet.
Nu weer on topic HierEnNu!!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
https://www.telegraaf.nl/politiek/bbb-e ... 55320.html

Gaat nog steeds niet best...
Wat is dat toch sneu, die mensen moeten regeren, niet hobbiën.
Maar ik weet het: ik heb gemakkelijk kletsen.
Den Haag- De demissionaire landbouwminister die vergeleken wordt met een koe die tien keer geïnsemineerd wordt maar niet zwanger wil worden en daarom maar naar de slachtbank moet. De overheid die dient te zwichten voor de eisen van milieuactivisten. En een motie om dit af te dwingen. Die opvallende bijdrage van landbouwwoordvoerder Harm Holman van regeringspartij NSC valt woensdag compleet in verkeerde aarde bij mede-regeringspartij BBB. Het leidt ook tot hoongelach in de Kamer. (..)

Gaat nog steeds niet best...
Wat is dat toch sneu, die mensen moeten regeren, niet hobbiën.
Maar ik weet het: ik heb gemakkelijk kletsen.
Of ik straks nog ga stemmen?
JA! Meer wil ik er hier en nu niet over kwijt!
NOS Nieuws - vandaag, 04:23
Ingrid Coenradie stapt over naar JA21
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
.
.
Coenradie als zoveelste stemmentrekker. Was Omtzigt de laatste keer en van der Plas met haar leuke tractor actie.
En zo hebben we er meer gehad die lievelingetje van het publiek waren maar niets presteerden. Baudet om er nog maar 1 te noemen. Wilders om er dan toch nog maar 1 te noemen.
Kregen allemaal door hun "verfrissende" houding heel veel stemmen. Niet vanwege partijprogramma, maar vanwege het voorkomen.
Nederland gaat stemmen, ik houd mijn hart vast.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Toch vind ik Coenradie van een iets andere klasse. Overigens niet dat ik daarom JA21 ga stemmen. Maar Coenradie heeft bij mij de indruk achtergelaten dat ze concreet geprobeerd heeft bij het gevangeniswezen problemen op te lossen. De anderen die je noemt vind ik politiek enigszins "zweef". Waarmee ik bedoel "grootse visies en vergezichten " zonder concreet hoe daar te komen.dikkemick schreef: ↑20 jun 2025 07:19Coenradie als zoveelste stemmentrekker. Was Omtzigt de laatste keer en van der Plas met haar leuke tractor actie.
En zo hebben we er meer gehad die lievelingetje van het publiek waren maar niets presteerden. Baudet om er nog maar 1 te noemen. Wilders om er dan toch nog maar 1 te noemen.
Kregen allemaal door hun "verfrissende" houding heel veel stemmen. Niet vanwege partijprogramma, maar vanwege het voorkomen.
Ik denk overigens dat je Coenradie prima met een opdracht op pad kunt sturen maar heb niet de indruk dat ze zal excelleren in het "zweef" segment. Zo zit ze volgens mij niet in elkaar.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Coenradie wegzetten als vergelijkbaar met Omtzigt, van der Plas, Baudet, Wilders, etc, alleen maar vanwege het feit dat ze wel eens een stemmentrekker zou kunnen blijken te zijn getuigt nou niet bepaald van veel politiek inzicht om het heel zacht uit te drukken.Mullog schreef: ↑20 jun 2025 07:34Toch vind ik Coenradie van een iets andere klasse. Overigens niet dat ik daarom JA21 ga stemmen. Maar Coenradie heeft bij mij de indruk achtergelaten dat ze concreet geprobeerd heeft bij het gevangeniswezen problemen op te lossen. De anderen die je noemt vind ik politiek enigszins "zweef". Waarmee ik bedoel "grootse visies en vergezichten " zonder concreet hoe daar te komen.dikkemick schreef: ↑20 jun 2025 07:19Coenradie als zoveelste stemmentrekker. Was Omtzigt de laatste keer en van der Plas met haar leuke tractor actie.
Ik denk overigens dat je Coenradie prima met een opdracht op pad kunt sturen maar heb niet de indruk dat ze zal excelleren in het "zweef" segment. Zo zit ze volgens mij niet in elkaar.
De Nederlandse democratie betekent dat we stemmen op personen, niet op partij programma's. De partijkadaver discipline is kunnen ontstaan door politici die zich laten corrumperen vanwege hun politieke carrière en daarom vóór partijpolitieke punten stemmen in plaats van waarvoor de kiezer op hen stemden als hun volksvertegenwoordiger.
- Coenradie hield haar rug recht ten opzichte van 'dictator' Wilders!
is minstens een zo goed debater als Wilders:
- vuurwerk zie ik reeds voor me EN Wilders op de knieën!
Ik ga niet op het partijprogramma van JA21 stemmen, NEE:
ik ga op de toekomstige 1e vrouwelijke MP van Nederland stemmen!
.
.
Ik betwijfel of ze bij JA21 ook naar in de buurt komt van die rol.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Och, Schoof viel af bij de PvdA en viel gelijk omhoog naar het MPschap!
.
.