HierEnNu schreef: ↑15 jun 2025 00:38
Berjan schreef: ↑14 jun 2025 22:24
Dus wat is je punt precies?
Mijn punt heb je niet door? Ik denk dat ik te dom ben om het goed uit te leggen,
anders had jij mijn punt vast wel begrepen.
Berjan schreef:
lees je weleens wat een ander van te vore heeft geopperd?
Over het algemeen lees ik dat zo goed dat ik niet hoef te vragen
- "Dus wat is je punt precies?"
Maar als zo iemand als jij telkens iedereen uitscheldt, alles door mekaar gooit, niet on topic kan blijven en dan ook nog begint op te roepen tot geweld en afzetten van onze elites en medeforummers denkt te moeten beledigen met vragen als
- "Ben jij een autist of zo"
dan sla ik zulk soort
'argumenten' met alle liefde over!
Dus dat had je wel door? Mooi!
haha, het is weer van hetzelfde. Er is een groep onder deze forummers die niet met kritiek kan omgaan en het dan op "je manier van praten bevalt me niet dus ik reageer niet". In plaats van toe te geven dat je inhoudelijk schaakmat staat...
Iran is enkel een gevaar voor Israel ALS het Hezbollah en Hamas aan een lijntje houdt en deze groepen enkel iets mogen doen als Iran het zegt. Als je doet alsof deze groepen geen autonomie hebben. Geen eigen input. Dit is wat Israel al jaren zegt, maar dit is van hetzelfde niveau als Rusland dat zegt "alles dat Oekraine doet doen ze in samenspraak met Amerika en de NAVO"... Rusland zegt dit ook, maar zij vallen die landen niet direct aan..
Israel wel, dit doen ze door in Iran de leider van Hamas uit te schakelen (waar ze mee in onderhandeling waren dus de man voelde zich terecht veilig, waarom komt me dit bekend voor?), en Iraanse generaals in Syrie. Let wel, dit deed Israel terwijl ze geen oorlogsverklaring aan Iran hebben gegeven. Dus een regelrechte oorlogsMISDAAD...
Waarom een persoon als jij dit soort dingen niet snapt, het is me boven de pet. Waarschijnlijk zit je in "israel is goed" bubbel, samen met een steeds meer krimpend deel van de beschaving.
Verzetsgroepen mogen ondersteund worden door landen en staten, dus wat is je punt precies?
Israel steunt ISIS achtige groepen om te strijden tegen Hamas, terwijl die ISIS achtige groepen Israel weg willen hebben, dus wat is je punt precies?
Ji jvraagt niet "wat is je punt precies" maar je vraagt continu naar de bekende weg. "wat bedoel je met recht" wat bedoel je met "krom" "wat bedoel je met zwaartekracht'?
ik vraag vaker jouw punt omdat je vaak geen punt lijkt te maken. En ik wil wel om goede redenen op jouw logica schieten.