Ook over die Palestijnse burgerslachtoffers zijn we het wel eens en daar gaat nu geen enkel topic meer over. Jij bent echter selectief verontwaardigd en besteedt slechts aandacht aan een enkel conflict en eigenlijk aan slechts een enkel land dat je telkens beschuldigt van vergelijkbare zaken die vele andere staten ook doen en deden; ook toen Lanfy, HierEnNu en ik er een tijdje tussenuit gingen in het betreffende topic, kon je het niet nalaten. Vrijwel alle topics die er ook maar zijdelings mee van doen hadden, zijn een-voor-een gesloten omdat jij ook dat draadje weer omtoverde in het zoveelste topic over het beschuldigen van die ene staat. Zelfs in een topic over Syrië kon je het weer niet laten.dikkemick schreef: ↑23 apr 2025 20:31 Nogmaals....het zal aan mijn uitleg liggen die beter kan....
Ik ben ook verontwaardigd over BURGERdoden in Oekraïne, Soedan, Verweggistan etc maar daar zijn geen topics over omdat iedereen hier de burgerdoden uit humaan oogpunt betreurt.
Maar hoe anders is dat als het een paar (50.000) Palestijnen betreft?
Ik vraag me tevens af wat je post te maken heeft met een topic over de afzichtelijke doodstraf voor een christen in Pakistan, simpel omdat hij christen is. Aangezien er sinds 2019 in het land geen doodstraffen meer zijn uitgevoerd volgens mensenrechtenorganisaties, heb ik goede hoop dat hij de uitvoering van de doodstraf zal ontlopen.