60 Dagen? Laat me niet lachen.najrebb1986 schreef: ↑31 mei 2025 14:22 En Hamas wil niet dat het staakthetvuren maar 60 dagen duurt want dan blijft het bezig...
60 uur is al teveel van het goede! Dit gaat Israël binnen 60 schenden!
Moderator: Moderators
60 Dagen? Laat me niet lachen.najrebb1986 schreef: ↑31 mei 2025 14:22 En Hamas wil niet dat het staakthetvuren maar 60 dagen duurt want dan blijft het bezig...
dikkemick Kijken zul je bedoelen!
Meer het aanwezigheidsrecht op minder dan 500km van de grens.dikkemick schreef: ↑31 mei 2025 14:25Ik dacht zelf meer aan de Palestijnen het bestaansrecht ontnemen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑31 mei 2025 14:224. Het meest waarschijnlijke is dat ze zullen gaan uitbreiden over de Jordaan.
Immers niet alle gebieden die tot het tienstammenrijk behoorden hebben ze in handen.
Daarna waarschijnlijk delen van het voormalige Ammon en Moab.
Een aanleiding zal snel verzonnen zijn.
Het zal zolang duren tot het moment dat de Zionisten er genoeg voordeel in zien om het te breken.dikkemick schreef: ↑31 mei 2025 14:2760 Dagen? Laat me niet lachen.najrebb1986 schreef: ↑31 mei 2025 14:22 En Hamas wil niet dat het staakthetvuren maar 60 dagen duurt want dan blijft het bezig...
60 uur is al teveel van het goede! Dit gaat Israël binnen 60 schenden!
Eerste ben ik gedeeltijk met je eens. Bepaalde Israeliers willen van hem af. Veel ook niet overigens..HierEnNu schreef: ↑31 mei 2025 14:33 dikkemick Kijken zul je bedoelen!
Wat wel kan gebeuren als de steun voor Hamas blijft groeien en/of omgezet wordt
- ONJuist! Israël is niet uit op
- Overleven van Netanyahu, integendeel:
Israël wil juist van hem af.- De volledige overname van Gaza, want
het zijn Netanyahu&Co en de extremistische kolonisten die zulks willen.- Het koloniseren van Westbank, want
het zijn Netanyahu&Co en de extremistische kolonisten die zulks willen.
in daden zoals al dan niet met geweld unilateraal af proberen te dwingen van een
onafhankelijke Palestijnse staat, Israël als staat daadwerkelijk over zal gaan tot
annexatie van de West Bank, met alle mogelijke gevolgen van dien.
Ik denk dat de meerderheid het prachtig vindt wat nu gebeurd.najrebb1986 schreef: ↑31 mei 2025 14:42 Eerste ben ik gedeeltijk met je eens. Bepaalde Israeliers willen van hem af. Veel ook niet overigens..
Maar dat doen ze al decennia. Ze hebben bij de bouw van de muur stukken afgehaald. Ze plaatsen naar eigen willekeur nederzettingen. Wat kan er nog meer gebeuren?HierEnNu schreef: ↑31 mei 2025 14:33 Wat wel kan gebeuren als de steun voor Hamas blijft groeien en/of omgezet wordt
in daden zoals al dan niet met geweld unilateraal af proberen te dwingen van een
onafhankelijke Palestijnse staat, Israël als staat daadwerkelijk over zal gaan tot
Je reageert op een verkapte goedkeuring van annexatie van de westbank.Bonjour schreef: ↑31 mei 2025 15:01Maar dat doen ze al decennia. Ze hebben bij de bouw van de muur stukken afgehaald. Ze plaatsen naar eigen willekeur nederzettingen. Wat kan er nog meer gebeuren?HierEnNu schreef: ↑31 mei 2025 14:33 Wat wel kan gebeuren als de steun voor Hamas blijft groeien en/of omgezet wordt
Zoals ik schreef:Bonjour schreef: ↑31 mei 2025 15:01Maar dat doen ze al decennia. Ze hebben bij de bouw van de muur stukken afgehaald. Ze plaatsen naar eigen willekeur nederzettingen. Wat kan er nog meer gebeuren?HierEnNu schreef: ↑31 mei 2025 14:33 Wat wel kan gebeuren als de steun voor Hamas blijft groeien en/of omgezet wordt
HierEnNu schreef: ↑31 mei 2025 15:20Zoals ik schreef:Bonjour schreef: ↑31 mei 2025 15:01Maar dat doen ze al decennia. Ze hebben bij de bouw van de muur stukken afgehaald. Ze plaatsen naar eigen willekeur nederzettingen. Wat kan er nog meer gebeuren?HierEnNu schreef: ↑31 mei 2025 14:33 Wat wel kan gebeuren als de steun voor Hamas blijft groeien en/of omgezet wordt
annexatie van de West Bank, met alle mogelijke gevolgen van dien.Dat zulks dreigt werkelijkheid te worden jaagt mij existentiële angst aan. Niet
- daadwerkelijk overgaan tot annexatie!
die annexatie zelf, maar wat dan mogelijk volgt, want ik verwacht serieus dat
de Gazaoorlog daarmee vergeleken een peuleschilletje zal lijken ...
Als je naar willekeur nederzettingen plaatst, is er al geannexeerd. Ze hebben alleen nog niet alle Palestijnen weggejaagd. Maar hopelijk wordt de druk op Israël nu zo groot dat ze stoppen met wegjagen.
Die internationale druk zou op Hamas gericht moeten zijn, liefst met
Het is niet te geloven dat zovelen staan staan te juichen bij deze gruwelijke misdaden.dikkemick schreef: ↑31 mei 2025 16:17 Propaganda voor annexatie.
Kijk even waar je zo enthousiast over bent.
https://decorrespondent.nl/15997/de-wes ... 5fb99f2d7e
Israël jaagt tienduizenden Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever op met bulldozers, bommen en schietpartijen. Op papier is dit een gerichte operatie om terrorisme te bestrijden, maar in de praktijk is geen enkele Palestijnse burger veilig voor dit systematische, massale geweld.
Jaaaaaaaaa, ik weet het:
Hamas dit
Hamas dat
Gelukkig wordt het in Gaza rustig!!
Velen zijn uitgemergeld", zegt UNICEF Nederland-directeur Suzanne Laszlo. "Ze proberen te schreeuwen, maar er komt geen geluid uit. Ze zijn te zwak om te huilen. Ze zijn op. Hun lichamen geven het op."