Context hierin is op basis van een persoonlijk gevoel, wat slechts zijdelings te maken heeft met de normale betekenis van het woord.appelfflap schreef: ↑28 apr 2025 18:24de term zionist as such is uiteraard geen overtreding maar het draait om context en intentiePeter van Velzen schreef: ↑28 apr 2025 17:07 Ik betwijfel of 'zionist' inderdaad met regel E12 in strijd is. Ik hoor echter graag wat de (andere) moderatoren daarvan vinden.
Nimsky plaatst dit om mensen uit hun tent te lokken en te provoceren, er is de racistische voorgeschiedenis van hem mbt de Palestijnen (denk aan zijn genocidale taal)
het is bedoeld om te stoken, uit te lokken, te polariseren, te provoceren en draagt neit bij tot respectvolle inhoudelijke discussies.
dit gaat natuurlijk in tegen de fatsoensnormen zoals vereist in de regel E12, denk aan iemand als Mus die ook in haar onderschrift het conflict niet opzoekt met een provocatief onderschrift
E12 :: Avatars dienen de algemeen geldende fatsoensnormen niet te schenden, niet extreem aandachttrekkend te zijn, zo ook onderschriften.
De laatste max. de ruimte van 4 regels, in zwart, in gewoon lettertype en zonder smilies.
dit is een feedback naar het forumbeheer dus on topic, ben je het oneens lees ik graag waarom
Intentie kun jij slechts naar raden.
Dit is speculeren op zijn motieven en puur haatzaaien.
Ook in Feedback zijn dit soort ad hominems niet alleen niet fraai, maar tevens walgelijk.
Tot voor kort dacht niemand over de term zionist, zoals Dikkemick de laatste paar dagen op luide toon verkondigt.
Wat hij nu denkt op basis van zijn persoonijke gevoel, wat hij zelf ook aangeeft.
Kan het ook niet zijn dat ChaimNimski niet steeds wil uitleggen, dat hij Jood is en direct persoonlijk is betrokken bij Israel?
Vraag hem eerst voor je gaat oordelen.