Verwijderde bijdragen

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.
ChaimNimsky
Superposter

Re: Waarom open je als moderator dat topic niet weer?

Bericht door ChaimNimsky »

Okay, wist niet dat het onduidelijk was en het er expliciet bij moest worden geschreven. Hierbij dan nog een posting die past in het topic, gezien de betrokkenheid van Iran bij de oorlog:

Hoor zojuist van een vrij goede bron dat de Iraanse commandant van de Quts-strjidkrachten een Israelische spion was en zich nu veilig in Israel bevindt =D>. Zonder enige twijfel - en de Mossad en Aman kennende - heeft hij een lading anderen gerekruteerd. Een enorme inlichtingenoperatie met langdurige gevolgen voor Iran en de Quds-strijdkrachten. Het betekent dat Israel zeer diep in de Iraanse structuren is doorgedrongen, wat Iran op inlichtingen-niveau verder zal destabiliseren en tevens paranoïde zal maken over interne spionage. Zo'n Iraans militair- en inlichtingenapparaat valt onmogelijk nog te zuiveren.

Tevens valt er zeer binnenkort een massale Amerikaanse aanval te verwachten op het Iraanse nucleaire programma indien Iran niet heeeel snel toegeeft tot volledige inpectie en openheid.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Re: Anti-semitisme? ea. vragen en opmerkingen onderling.

Bericht door dikkemick »

Godallemachtig! De hoeveelste afsplitsing is dit?
Kunnen we aub het beest gewoon bij de naam noemen zonder dat er iedere keer een slotje op komt?

Het gedraai om de hete brij heen. Israël pleegt genocide, liegt over moord en massagraven en is veel te ver gegaan!

Dit zijn de knetterharde feiten en dit gedrag (van Israël) werkt antisemitisme in de hand. Ik heb inmiddels een bloed-pleurishekel aan Netanyahu en zijn extreem rechtse regering, alleen ben ik me bewust dat dit weinig met joden (antisemitisme) te maken heeft.
Maar al die slotjes en waarschuwingen en pro Israël reacties: belachelijk!
Israël is gewoon totaal verkeerd bezig. Pleegt massamoord. En dat mag (MOET) benoemd en veroordeeld worden!

We zijn het er allemaal over eens dat nazi-Duitsland fout was (terecht!) maar hier blijven we afsplitsen omdat het voor versus tegen blijft! Schandalig!!!!
Vrede kan niet met geweld worden gehandhaafd (Albert Einstein)
appelfflap
Banned

Re: Selectieve verontwaardiging

Bericht door appelfflap »

Peter

Voltaire zou blij zijn met je toewijding aan vrije meningsuiting
vrij denken of vrij haten? vrij denken of vrij laten ontsporen?
hoe antisemitisme en islamofobie als een lieftallig koppel samen het forum kunnen bewandelen, een fascinerend experiment

Ik begrijp inmiddels dat ik voor velen de boeman ben geworden. Niet omdat ik veranderde, maar omdat ik ben blijven staan waar het midden ooit lag.

niets doen ís ook een keuze. freethinker is geen plek meer voor het vrije denken, maar voor het vrije haat. En terwijl de één complete bevolkingsgroepen vergelijkt met ratten en de ander genocide overweegt als logisch gevolg van geopolitiek, blijft het stil bij jou, meningsvrijheid hé

je hebt eigen verantwoordelijkheid als moderator al lang hebt opgegeven. Jij kijkt toe, doet niets, en draagt daarmee de directe verantwoordelijkheid voor de toxiciteit die hier is gegroeid. En in plaats van je hand op te steken en iets te doen, heb je je gelukkig verscholen achter de illusie van onpartijdigheid. een forum waar extremisme de overhand heeft, en waar haat en ontmenselijking de norm zijn geworden.
de volgende stap is nu censuur en onderwerpen verbieden omdat ze te lastig zijn, vrijdenken anno 2025
Gesloten