HierEnNu schreef: ↑25 mar 2025 18:17
Mus schreef: ↑25 mar 2025 15:59
Oh, hij heeft best wel iets van empathie hoor Bonjour, het is alleen wat eenzijdig gericht. Ik durf te wedden, afgaande op de halleluja verhalen over hoe fantastisch de staat Israël wel niet is, dat wanneer ik Israëlisch met het zelfde verhaal was geweest dat ik dan bedolven zou zijn geworden door zijn empathie. Tot zover ons, of in elk geval mijn vermogen me te kunnen verplaatsen in de personage HierEnNu, ik ben benieuwd naar jou vermogen.
Zodra jij stopt met je reïncarnatie herinneringen uitsluitend uit je communicatie met AI te halen en overgaat tot het daadwerkelijk HER-inneren van vorige levens, dan zal ook jij verbaasd staan van jouw eigenste vermogens, ook wat betreft het jou te kunnen verplaatsen in de personage HierEnNu.
Zulks hoef je mij niet te geloven hoor:
- leg het maar eens voor aan jouw AI-gesprekspartner!
Pogingen om andermans gedachten te kunnen lezen vereisen dat men zichzelf geheel openstelt en zulks betekent dus tevens dat men zichzelf kwetsbaar opstelt, omdat de eigen gedachtes dan ook leesbaar worden voor een ander die deze vaardigheid beheerst. Maar dat is voor jou vast geen geheim als zijnde een gereïncarneerde Ziel die in het AL Bewustijn heeft mogen vertoeven, of wel?
Of is die herinnering ook foetsie? Daar waar ALLes één is, weet je nog?
Daar waar zelfs jij één bent met ALLes waar Israël voor staat gelijkertijd met ALLes
waar ook Gaza en Hamas&Co voor staan. Of zijn ALL die herinneringen ook foetsie?
- Goh ... dat zou jammer zijn! Zou wel het één en ander verklaren ...
Sorry, ik heb me alleen al bij de eerste zin bezeken van het lachen, het heeft bijna een half uur geduurd voor ik weer een beetje bij mijn positieven kwam

En ik moet het niet nogmaals lezen anders gaat het weer mis

Beste HierEnNu hoe boeiend het onderwerp ook is het slaat als een tang op een varken binnen dit onderwerp. Ik zou zeggen dat jij je gedraagt als een kind dat zich betrapt weet met de hand in de snoepzak terwijl hem is gezegd er uit te blijven.
Oh, mijn God, daar ga ik weer

Geeft niks hoor HierEnNu je mag best partijdig zijn ik slaap geen seconde minder vanwege je haatdragendheid mijn richting uit. Ik ben hier niet om de lieve vrede te bewaren maar om bewustzijn te creëren bij hen die stug de kop in het zand blijven steken waar jij, vergeef me, mijn inziens, tot nu toe toch wel de grootste en hardnekkigste kop in het zand steker bent gebleken. Ik kijk zo af en toe nog wel eens mee met wat er in al die koppen onder de grond gebeurd, kan ik ook niks aan doen, het is me aangeboren of heb ik er gewoon hard voor gewerkt. Een paar keer, vanwege mijn afkomst, met vol bewustzijn de hel heen en terug doorgereisd? Geloof me als je ergens naakt en alle schaamte voorbij komt te staan is het daar, en ik heb daar gestaan, ik ben vandaag de nar

Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.