jij weigert de vraag te beantwoorden, dus….
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Ga je schamen! Je verdedigt een massamoordenaarChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 19:44Je erkent dus dat jouw opmerking morbide humor was. Dan klopt het toch? Je opmerking was "humor" tussen aanhalingstekens.dikkemick schreef: ↑18 mar 2025 19:40Ga je diep schamen! Jij weet als geen ander hier dat barbaar Bibi zijn eigen huid op dit moment weer aan het redden is. De oorlogsmisdadiger hangt een proces boven zijn hoofd en het einde van zijn premierschap. Je barbaartje doet er alles aan om dat te voorkomen. Massamoord om je eigen huid te redden.ChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 19:10 Blijkbaar jouw stijl, anders zou je zo'n opmerking niet poneren.
Barbaartje wordt ook 7 oktober verweten. Maar dat wist je waarschijnlijk al.
MORBIDE humor dus!
P.s: morbide humor deel 2: De enige actieve terrorist op dit moment is de regering Israël!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
@ ChaimNinsky:
Ik laat het moddergooien hier graag over aan anderen, maar ik heb wel een serieuze vraag: denk je echt dat het dit keer WEL gaat lukken om Hamas te verslaan, iets dat Israel nu al 1,5 jaar roept?
Of is dit de zoveelste poging om met veel militair geweld een ideologie uit te roeien, die dankzij militair geweld juist een extra voedingsbodem heeft?
Israel heeft al heel wat oorlogen gevoerd. Tot nu toe lukt dit telkens niet...
Waarom zou het dit keer WEL succesvol zijn?
Ik laat het moddergooien hier graag over aan anderen, maar ik heb wel een serieuze vraag: denk je echt dat het dit keer WEL gaat lukken om Hamas te verslaan, iets dat Israel nu al 1,5 jaar roept?
Of is dit de zoveelste poging om met veel militair geweld een ideologie uit te roeien, die dankzij militair geweld juist een extra voedingsbodem heeft?
Israel heeft al heel wat oorlogen gevoerd. Tot nu toe lukt dit telkens niet...
Waarom zou het dit keer WEL succesvol zijn?
Albert Einstein schreef:
“ Waanzin is altijd hetzelfde blijven doen en toch een ander resultaat verwachten”.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Dat kan idd het geval zijn, echter bij jou is dat niet het geval want wat denk jij dat 400.000 soldaten van dat leger uit een criminele staat, waar je al een tijdje hoog van de toren over blaast, en bijna niet van kan wachten tot deze idioten eindelijk hun feestje zullen gaan vieren daar in de Gazastrook, gaat doen met de Palestijnse burgers in de Gazastrook? Jij danst al bij voorbaat bij de idee ervan, heerlijk al die verkrachtingen, het verbranden, het stampen op lijken e.d., het vermoorden van ouden van dagen en baby’s dat daar bij duizenden tgt zal gaan plaats vinden want verdient vanwege de Hamasellende. Dus hou gewoon je mond want je bent allang en breed door de mand gevallen ChaimNimsky als extremistChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 19:45Dat de twee gerelateerd zijn, neemt nergens weg dat ze fundamenteel verschillen.Mus schreef: ↑18 mar 2025 19:41Wanneer je feest om het succes van de staat Israël vier je gelijk daaraan vast gekoppeld feest over al die doden en gewonden van de Palestijnse bevolking in de Gazastrook, het één is namelijk de consequentie van het ander...ChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 19:27 Heb ik geen behoefte aan.
Ik dans niet om burgerdoden maar om Israelisch succes. Ik vier het gegeven dat er veel terroristen zijn verrast en gedood, onder wie 5 leiders.
Laatst gewijzigd door Mus op 18 mar 2025 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Nee, heb er gewoon oprecht aversie tegen. Waarschijnlijk omdat ik feest vier om Israels succes en het laatste dat bij feest past is een party-pooper die komt klagen.Mus schreef: ↑18 mar 2025 19:52Bovenstaande zie ik als een zwaktebod van iemand die aanklachten, vragen e.d. van een gesprekspartner niet aan kan cq trekt en daarom op die manier poogt hem/haar te intimideren cq aan te moedigen met de staart tussen de benen af te druipen.ChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 19:19Maar goed, heb geen zin elke keer op geklaag te reageren.Mus schreef: ↑18 mar 2025 19:08 Wel grappig dat dat zgn geweldloze verzet alleen voor de onderdrukten geldt maar dat de agressor gewoon zijn/haar geweldadige gedrag mag voortzetten. Dus ChaimNimsky aan jou de de vraag dat er voor jou geen gelijke monniken gelijke kappen bestaan en de bezetter wel een schrikbewind mag voeren ten opzichte van degene die bezet worden? Ben ik toch heel benieuwd naar de motivatie mbt dit onderwerp.
In afwachting….
Mus.
De Palestijnen hadden ooit in vrede en voorspoed naast Israel kunnen leven, maar hebben voor terrorisme, intifadas en martelaarschap gekozen, waardoor ze achter een hek met checkpoints en veiligheidszones terechtkwamen en waardoor ze nu worden ingemaakt.
Had ooit een oud lied in het Jiddisch gepost, genaamd "Donna, donna", wat betekent "Vort, vort" om een paard aan te sporen harder te lopen. Hier een Engelse versie. De tekst gaat over twee types mensen: de kalveren en de vogels.
Vastgebonden op een wagen, op weg naar de markt, ligt een kalf met een droevige blik. Hoog boven hem cirkelt een zwaluw behendig door de lucht. De wind giert de hele dag en nacht door terwijl de boer het paard aanspoort sneller te lopen: Vort! Vort! "Stop met klagen" zei de boer tegen het blèrende kalf. "Wie zei dat jij een kalf moest zijn? Waarom heb je geen vleugels om weg te vliegen, zoals de trotse vrije zwaluw? Kalveren worden gemakkelijk gebonden en geslacht, zonder ooit te weten waarom. Maar wie vrijheid koestert, heeft geleerd te vliegen".
Zionist
Besef je wel dat jouw oneliner niets anders betekent,
dan dat jouw experts geen experts zijn maar amateurs?
Hoe kom je erbij om hetgeen die amateurs beweren ter discussie te stellen?
Indien zij daadwerkelijk experts zouden zijn hadden zij zulks niet betwijfeld!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
ChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 21:23 Nee, heb er gewoon oprecht aversie tegen. Waarschijnlijk omdat ik feest vier om Israels succes en het laatste dat bij feest past is een party-pooper die komt klagen.
Denk je dat nu echt? Hoe naïef. Het zijn de zionisten die in 1917 uiteindelijk voor terrorisme hebben gekozen met hun achterbaksheid e.d.. Hadden zij samen met de Britten eerlijk en oprecht gehandeld naar alle betrokken partijen zou er een een veel grotere kans op vrede geweest dan nu met hun achterbakse, leugenachtige en stiekeme gedrag, wil je mensen tegen de haren in strijken moet je dat zo doen en zo hebben ze het gedaan met alle gevolgen van dien. Elke dode Palestijnse burger vermoord door het Israëlische leger door alle decennia heen op dat stukje grondgebied rust op het geweten van de Israëli en hun bondgenoten. En dat zal ik idd boven de muziek uit als een getuige blijven roeptoeteren op elk zgn overwinnigsfeestje van de Israëli en haar bondgenoten dat jij hier wenst te vieren.De Palestijnen hadden ooit in vrede en voorspoed naast Israel kunnen leven, maar hebben voor terrorisme, intifadas en martelaarschap gekozen, waardoor ze achter een hek met checkpoints en veiligheidszones terechtkwamen en waardoor ze nu worden ingemaakt.
Beschouw mij maar als het randje smakelijke zout op een glas tequila
Wie heeft het meeste bloed aan zijn handen? Niet die 5.ChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 19:27Heb ik geen behoefte aan.
Ik dans niet om burgerdoden maar om Israelisch succes. Ik vier het gegeven dat er veel terroristen zijn verrast en gedood, onder wie 5 leiders.Waar zijn de feestneuzen, mutsen, slingers en feestmuziek waarop je euforisch kan dansen om de nog verse en open graven van de Palestijnse doden, waar is het allemaal want ik zie het niet?
Wie heeft het recht om uit te maken wie de naam terrorist krijgt?
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
….en, dan zou ik volgens jou het kalf zijn? In dat gevalChaimNimsky schreef: ↑18 mar 2025 21:23Nee, heb er gewoon oprecht aversie tegen. Waarschijnlijk omdat ik feest vier om Israels succes en het laatste dat bij feest past is een party-pooper die komt klagen.
Had ooit een oud lied in het Jiddisch gepost, genaamd "Donna, donna", wat betekent "Vort, vort" om een paard aan te sporen harder te lopen. Hier een Engelse versie. De tekst gaat over twee types mensen: de kalveren en de vogels.
Vastgebonden op een wagen, op weg naar de markt, ligt een kalf met een droevige blik. Hoog boven hem cirkelt een zwaluw behendig door de lucht. De wind giert de hele dag en nacht door terwijl de boer het paard aanspoort sneller te lopen: Vort! Vort! "Stop met klagen" zei de boer tegen het blèrende kalf. "Wie zei dat jij een kalf moest zijn? Waarom heb je geen vleugels om weg te vliegen, zoals de trotse vrije zwaluw? Kalveren worden gemakkelijk gebonden en geslacht, zonder ooit te weten waarom. Maar wie vrijheid koestert, heeft geleerd te vliegen".
Laatst gewijzigd door Mus op 18 mar 2025 22:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Is er consensus ten aanzien van de definitie van terrorist?
Vindt jij dat de leden van Hamas&Co die 'titel' terrorist niet verdienen?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
Ik twijfel daaraan. Ze verdienen de titel net zo goed als Netanyahu hem verdiend. Ik denk niet dat het goed is het bestuur van landen 'terrorist' te gaan noemen als ze gewoon in oorlog zijn met een ander land en het geweld wat ze veroorzaken in dat land plaatsvindt.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Het bestuur van landen? Vind jij Gaza een land? Oke, er zijn verkiezingen gehouden, maar gewonnen door een wereldwijde erkende terroristische organisatie! Toch? In mijn opinie heeft de terroristische organisatie Hamas totaal niets voor de Gazanen betekent! Maar als je een andere mening hebt lees ik die graag natuurlijk! Ze heeft ze alleen in een veel ellendiger situatie gebracht! En dat is wat je nu ook ziet met wat er in Gaza gebeurd. Hoe kun je als burger leven in een zogenaamde democratie terwijl het eigenlijk een dictatuur is? Dat je als Gazaan vermoord wordt omdat je het niet eens bent met Hamas!Bonjour schreef: ↑18 mar 2025 22:53Ik twijfel daaraan. Ze verdienen de titel net zo goed als Netanyahu hem verdiend. Ik denk niet dat het goed is het bestuur van landen 'terrorist' te gaan noemen als ze gewoon in oorlog zijn met een ander land en het geweld wat ze veroorzaken in dat land plaatsvindt.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!
Mbt tot hoe reïncarnatie werkt binnen dit soort van onderwerpen cq vraagstukken is best interessant maar zeker niet bespreekbaar binnen dit topic vanwege off-topic en ook niet bespreekbaar binnen dit forum als geheel vanwege de weerstanden en het daarmee gepaard gaande piranha gedrag. Dus hoe legitiem en beantwoordbaar de vraag van HierEnNu ook mag zijn hij gaat hier niet beantwoord worden en zeker niet in dit topic.appelfflap schreef: ↑18 mar 2025 17:58 blijkbaar ben je ondertussen zo ver heen dat Palestijnen zelf kiezen om als palestijn te reïncarneren.
uiteindelijk weer het bekende patroon
je kiest voor de reïncarnatie, je kiest om in gaza te gaan leven, je kiest voor hamas, je kiest ervoor om je lot te ondergaan, je kiest ervoor om door ISrale uitgehongerd te worden
klassieke genocidale retoriek.
Laatst gewijzigd door Mus op 19 mar 2025 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaza is geen land, Hamas geen regering. De manier waarop Hamas onderhandelingen voert is niet hoe een regering
onderhandelt. Het is een militante paramilitaire beweging waarvoor gijzeling en ontvoering en ook afpersing belangrijke drukmiddelen vormen. Ook wordt bevoorrading van de eigen beweging duidelijk boven die van de bevolking waarover het controle uitoefent stelt.
Geen staat, geen 'overheid', geen 'regering'.
onderhandelt. Het is een militante paramilitaire beweging waarvoor gijzeling en ontvoering en ook afpersing belangrijke drukmiddelen vormen. Ook wordt bevoorrading van de eigen beweging duidelijk boven die van de bevolking waarover het controle uitoefent stelt.
Geen staat, geen 'overheid', geen 'regering'.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Als er honderden doden per dag vallen, dankan men zulke "humor" niet waarderen.
Ik wens u alle goeds