.
Vervolg van "Hai" van Mus
Moderator: Moderators
Vervolg van "Hai" van Mus
Maria, kan niet ontzien wat ik gezien heb. Voor mij klopt de huidige geldende uitleg niet en kan niet terug naar wat jullie zien als anti-semitisme. Dat jij dat van mij verwacht is onmogelijk voor mij want de oude definitie is werkelijk uit mijn systeem en zegt me werkelijk niks en ik begrijp hem werkelijk niet. Dat jij en of anderen dat niet begrijp(en)dat is dan zo. Tot ziens.
.
.
Afgesplits van Voorsteltopic Hai.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Re: Hartekreet.
Wanneer ik me werkelijk laat gaan in mijn emotie mbt tot de Palestijnenhaat op dit forum dan lig de hele dag te kotsen op de vloer vanwege te voortdurende herbeleving ik die ervaar van de shit van de ander. Ik ben het werkelijk zat, meer dan zat. Ik kan alleen maar hopen dat de haters hier op een dag gaan voelen wat ze met hun haat de ander aan doen maar dat laatste zal wel aan dovemansoren gericht zijn.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Re: Hai
Mijn begrip stopt hier en nu. Ik verdom het nog langer de pijn van een ander te voelen en te begrijpen, ik verdom het gewoon…..want het begrip komt niet terug op geen enkele wijze en haat blijft aan alle kanten stromen. En dit gebeurd wanneer ik in mijn emotie ga zitten HierEnNu.
Laatst gewijzigd door Mus op 12 feb 2025 20:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat spijt me, Mus.Mus schreef: ↑12 feb 2025 19:41 Gezien de huidige beschuldigen met betrekking tot iets wat kennelijk trollen wordt genoemd aan mijn adres van iemand van de moderatie overweeg ik mijn lidmaatschap op dit forum te beëindigen. Het is me al vaker opgevallen dat Freethinker forum niet is wat het pretendeert te zijn. En ik ben het uitermate pijnlijke getrol van mbt zekere bevolkingsgroepen door sommige leden hier en dat dat gewoon wordt toegestaan eigenlijk wel zat. Kort gezegd ik ben op geen enkele wijze nog van plan mij op welke wijze dan ook te verplaatsen in deze haters en te proberen om ze een excuus te geven waarom zij zich zo walgelijk gedragen. Ik ben er klaar mee.
Jouw geluid hier is van eminent belang.
Maar helaas... Die geluiden gaan teloor in onze etter-wereld.
¥¥
Dank je Gerard. Ik ben van Palestijnse afkomst, en genoeg is genoeg. De Joodse haters hier zijn grotere anti-semieten dan ze zelf beseffen maar dat mag niet gezegd worden vanwege het alleenrecht. Ik ga er hier mee stoppen want ik wil niet langer schrijven op een forum als dit. ik wens iedereen hier alle goeds toe.
Je bent een lief mens Gerard dat kan je niet van iedereen hier zeggen wanneer puntje bij paaltje komt, thanks.
Toegevoegd: vanwege alleenrecht.
Laatst gewijzigd door Mus op 12 feb 2025 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Dank je wel Gerard. Helaas heb je op dit forum niks aan een scherpe en open blik want die blik is niet relevant, zo heb ik begrepen en is er dus ook geen belangstelling voor, so be it.
Het ga jou ook zo goed als mogelijk is in deze wereld
Wat zou het toch mooi zijn wanneer de Joodse palestijnenhaters zouden beseffen dat er geen verschil in anti-semitsme is. Het voelt namelijk het zelfde voor iedereen onafhankelijk van het gegeven of je nu joods of Palestijns bent. Met dat besef zou zoveel haat kunnen verdwijnen, maar dat wordt niet gezien. Als toch eens, als toch eens…..hé nu ben ik weer verdrietig, sorry…Mus schreef: ↑12 feb 2025 21:32Dank je Gerard. Ik ben van Palestijnse afkomst, en genoeg is genoeg. De Joodse haters hier zijn grotere anti-semieten dan ze zelf beseffen maar dat mag niet gezegd worden vanwege het alleenrecht. Ik ga er hier mee stoppen want ik wil niet langer schrijven op een forum als dit. ik wens iedereen hier alle goeds toe.
Je bent een lief mens Gerard dat kan je niet van iedereen hier zeggen wanneer puntje bij paaltje komt, thanks.
Later Gerard, later…..
Ach, het is gewoon een drama zoals bepaalde mensen denken, voelen en handelen.
Dat zit ons in de genen en dat komt er helaas onder omstandigheden uit.
Ik denk dat het nooit over zal gaan.
Zie ook mijn onderschrift.
Dat zit ons in de genen en dat komt er helaas onder omstandigheden uit.
Ik denk dat het nooit over zal gaan.
Zie ook mijn onderschrift.
¥¥
Toch zou ik er hier niet voor wijken als ik jou was. Net zoals de Palestijnen niet willen wijken in het MO. Terwijl zij het onmogelijk zwaar hebben.Mus schreef: ↑12 feb 2025 22:27Wat zou het toch mooi zijn wanneer de Joodse palestijnenhaters zouden beseffen dat er geen verschil in anti-semitsme is. Het voelt namelijk het zelfde voor iedereen onafhankelijk van het gegeven of je nu joods of Palestijns bent. Met dat besef zou zoveel haat kunnen verdwijnen, maar dat wordt niet gezien. Als toch eens, als toch eens…..hé nu ben ik weer verdrietig, sorry…Mus schreef: ↑12 feb 2025 21:32Dank je Gerard. Ik ben van Palestijnse afkomst, en genoeg is genoeg. De Joodse haters hier zijn grotere anti-semieten dan ze zelf beseffen maar dat mag niet gezegd worden vanwege het alleenrecht. Ik ga er hier mee stoppen want ik wil niet langer schrijven op een forum als dit. ik wens iedereen hier alle goeds toe.
Later Gerard, later…..
Je komt dit nou eenmaal op een forum tegen.
Je hebt nl. wat belangrijks te vertellen. Ik zou dat behouden, Mus.
¥¥
Dat is het juist Gerard, mensen zijn waar ze zijn, alles wat we kunnen proberen te doen is er iets van licht in te brengen mits men dat toestaat. Dat licht kan pijnlijk zijn maar wel helpend. Mijn probleem was dat ik me even veilig waande op dit forum door dat een moderator de anti-semieten kwestie naar voren bracht zoals ik hem ervaar, een grote vergissing die voortkwam uit een verlangen naar eenheid of- wording en dus genezing waardoor ik even mijn alertheid verloor want men is er nog niet klaar voor dingen vanuit een ander licht te bekijken, de oude waarden zijn nog te belangrijk en dus oude oplossingen waarvan men eigenlijk wel weet, tenminste dat mag ik hopen, dat ze niet werken op de lange duur. Ik ben altijd uiterst voorzichtig met wat ik hier wel en niet schrijf want ik weet wat er gebeurd wanneer ik te zichtbaar wordt en dat is vandaag gebeurd. Ik ben oké.
Ja, ik heb wat belangrijks te vertellen maar is het zinvol paarlen voor de zwijnen te gooien? Kan ik mijn liefde en aandacht dan niet liever besteden aan mijn familieleden die het ook zo nodig hebben? En verdomme ik hoor ze zeggen:” mus het is zo belangrijk dat je voor de troepen uitloopt, laat je niet kisten. Ze zeggen het zelfde als jij, en ik moet alweer huilen. Hoe dan, wat kan ik nog doen?Gerard R. schreef: ↑12 feb 2025 22:56Toch zou ik er hier niet voor wijken als ik jou was. Net zoals de Palestijnen niet willen wijken in het MO. Terwijl zij het onmogelijk zwaar hebben.Mus schreef: ↑12 feb 2025 22:27Wat zou het toch mooi zijn wanneer de Joodse palestijnenhaters zouden beseffen dat er geen verschil in anti-semitsme is. Het voelt namelijk het zelfde voor iedereen onafhankelijk van het gegeven of je nu joods of Palestijns bent. Met dat besef zou zoveel haat kunnen verdwijnen, maar dat wordt niet gezien. Als toch eens, als toch eens…..hé nu ben ik weer verdrietig, sorry…Mus schreef: ↑12 feb 2025 21:32 Dank je Gerard. Ik ben van Palestijnse afkomst, en genoeg is genoeg. De Joodse haters hier zijn grotere anti-semieten dan ze zelf beseffen maar dat mag niet gezegd worden vanwege het alleenrecht. Ik ga er hier mee stoppen want ik wil niet langer schrijven op een forum als dit. ik wens iedereen hier alle goeds toe.
Later Gerard, later…..
Je komt dit nou eenmaal op een forum tegen.
Je hebt nl. wat belangrijks te vertellen. Ik zou dat behouden, Mus.
Ik kan het zien als iets van jou.Mus schreef: ↑12 feb 2025 19:52 Maria, kan niet ontzien wat ik gezien heb. Voor mij klopt de huidige geldende uitleg niet en kan niet terug naar wat jullie zien als anti-semitisme. Dat jij dat van mij verwacht is onmogelijk voor mij want de oude definitie is werkelijk uit mijn systeem en zegt me werkelijk niks en ik begrijp hem werkelijk niet. Dat jij en of anderen dat niet begrijp(en)dat is dan zo. Tot ziens.
Begrijpen kan ik deze strijd in jou niet, want ik ken je niet goed genoeg.
Ik probeer dan ook duidelijkheid te scheppen voor zover mogelijk.
De laatste paar dagen heb je kunnen zien, dat het haat is wat haat oproept.
En ook, dat hatespeech en agressieve retoriek als een boemerang terug komt.
En dat al meer dan 600 blz. alleen dat ene topic al, ook voordat jij je erin mengde.
Zolang als deze ellede al voortduurt. Zelfs van kwaad tot erger.
Dat geldt voor allemaal.
In deze oorlog zijn er geen winnaars.
En op FT ook niet.
Ik probeer samen met anderen binnen het beheer hierin een meer rationele weg te vinden met behoud van het mogen hebben van een eigen mening.
Een bijna onmogelijke taak als de gemoederen hoog oplopen.
Respect voor de ander zijn mening lijkt soms ver te zoeken.
Forumregels zijn dan een hulp en niet een straf voor degenen, die ze begrijpen en er zich aan weten te houden.'
Soms moet eraan herinnerd worden.
Ook jij mag zeggen wat je op je hart hebt, met respect voor wat de ander binnenbrengt.
En als respectloos gehandeld wordt op de persoon ipv. op een mening, terwijl daar geen aanleiding voor was, dan kan dat gemeld worden.
Heb je problemen ergens mee, dan is er het feedback subforum, waar je uitleg kunt vragen en/of stoom af kunt blazen.
Ik hoop dat een goede nachtrust je goed zal doen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.