Ach,het woord anti-semitisme, dat gister al in je gedachten was komt nu naar buiten, het was er op wachten, tgt laat het zien dat je me niet begrepen hebt. Ik heb het niet over de joodse geloofsgroep want dat kan me minder dan niks schelen, wanneer de staat Israël uit, zeg christenen had bestaan of atheïsten, moslims, en of een andere groep die op de zelfde wijze zouden omgaan met Palestijnen en die ook al sinds jaar en dag daar wonen als deze staat, of anders noem een ander land dat op de zelfde wijze als door jou zo geliefde staat te werk gaat dan had ik het zelfde gezegd.lost and not found yet! schreef: ↑10 feb 2025 21:30 Israel, een staat, die met goedkeuring van bijna de hele wereld als souvereine staat in 1948 is opgericht om eindelijk na eeuwen van vervolging, haat, onderdrukking, en eeuwig durende verdrukking van de joden, die er trouwens altijd gewoond hebben, een “kankergezwel” noemen? DAT is pas ANTI-SEMITISME!
Dus je kan dat mekkeren over anti-semitisme rustig vergeten beste lost but not found yet want het kan me werkelijk aan de reet roesten wel naam een staat draagt of wie er wonen als zij zich gedraagt als de staat Israël dan zie ik dan is de vergelijking met een ziekte als kanker snel gemaakt want deze staat gedraagt zich exact als deze ziekte, het is niet leuk maar we hoeven enkel maar te kijken te kijken naar de bewijzen die het achter zich laat en te weten hoe een ziekte als kanker werkt, daarbij toevoegend dat ik ziekte als kanker vanuit neutraliteit en pure zakelijke afstandelijkheid bekijk, het is slecht een waarneming en het bij elkaar optellen van de zichtbare feiten en dan daarbij ik weet liever dat ik kanker heb dan niet want dan kan ik er tenminste iets aan doen, maar goed er zijn er zat die tot het einde de kop in het zand blijven steken want wat ik niet zie dat is er niet, dus wanneer je liever niet met de neus op de feiten wil worden gedrukt dan zal idd nalaten je te confronteren met de nuchtere maar harde waarheid.
Met andere woorden en vervolgend, het feit dat de joodse geloofsgroep eeuwen aan onderdrukking e.d. heeft mee gemaakt wil niet zeggen dat ze dat dan vervolgens ook maar bij anderen moeten gaan doen en dan vervolgens ook nog het lef hebben te gaan mauwen wanneer groep als Hamas in leemte van een wanhopig volk springt en op een dag in oktober ergens een koekje van eigen deeg aan Israël uitdeelt. De enige verliezers in dit spel zijn de Palestijnen die als stront worden behandeld door de Israëlische staat en als stront worden behandeld door Hamas, als stront worden behandeld door de international gemeenschap die een oogje toeknijpt als het om Israël gaat met als klap op de vuurpijl wordt ze de middelandse zee in gejaagd want het volk kan nergens anders heen, patiënt overleden, het is een harde wereld voor sommigen want ze wilde nog niet sterven ze was er nog niet klaar voor.
En, oh ja, voor ik het vergeet, dan komt er vervolgens een mannetjes als bv lost but not found yet mekkeren over anti-semitisme, ik kan alleen maar zeggen doe niet zo sneu man, kom gewoon onder ogen dat de door zo geliefde staat met goedkeuring van de westerse wereld al sinds haar oprichting de vernieling van het Palestijnse volk op het oog heeft. Die uitspraak van Golda meir is daarbij werkelijk hemeltergend haatdragend naar de Palestijnse bevolking, en die haat laat jij zien met elke posting hier op het forum. Wanneer er mensen die reden hebben Israëlische staat te haten dan zijn het wel de Palestijnen dat zou ik maar eens in mijn oren knopen wanneer je nog eens wat te mekkeren heb over de misdaden van de andere partij ( die ander partij overigens exact het handelen van de Israëlische staat spiegelt, dus kijk jij naar Hamas dan kijk jij in de spiegel lost but not found yet ) of meent dat anderen niet begrijpen hoe de vork in de steel zit ook mbt hoe het komt dat een partij als Hamas in vredesnaam aan de macht heeft kunnen komen in de Gazastrook, ik begrijp dat wel, dergelijke organisaties pikken dat draad op daar waar een wanhopig volk om hulp schreeuwt en dat ze om hulp schreeuwt is dankzij de jou op handen gedragen staat. Kort gezegd wanneer er 1 is die niet begrijpt hoe de vork in de steel zit dan is het lost but not found yet. Dus meen jij gerust dat ik een anti-semiet ben, ik weet wie dat meent, en ik dank God op mijn blote knieën dat ik jou en je grote vriend hier niet verder dan dit forum in mijn omgeving hoef te dulden, want het gaat hier puur om dulden want zoals gezegd ik vind mannetjes met ideeen zoals jij die aanhangt enge mannetjes net zo eng als de mannetjes die dood aan alle joden roepen, jullie zijn van het zelfde laken een pak. Met andere woorden ik hou het liever bij mijn Joodse vrienden die begrijpender en minder haatdragend zijn dan jij en je makkers.
Dan ga we even naar die goedkeuring kijken. Dat de hele westerse wereld goedkeuring heeft gegeven de bezetting een land als Palestina voort te zetten en de daar wonende Palestijnen als beesten te behandelen en je verjagen wil niet zeggen dat het ook oké is. Maar kennelijk heeft de nieuwe bevolking van toen een goede leermeester gehad dat ze vonden en vinden dat dat oké was en is. Nu ik vind dat niet oké en velen met mij vinden dat niet oké, en dat zijn dan allemaal anti-semitisten in jou ogen, ik zeg: helemaal goed man, ga vooral je gang met blijven zitten in de slachtofferrol je zal er een werkelijk volwassen mens van worden.