Mus schreef: ↑09 feb 2025 13:45
Ik zie hier vooral een fraai staaltje projectie van jou kant uit.
Ik schreef al dat zulks mogelijk is. Ik voel die haat jegens Hamas&Co inderdaad intens branden en jouw schrijfsels triggeren zulks meer dan hoe sommige anderen hun Israëlhaat omfloerst naar voren brengen. Jij schrijft waarschijnlijker eerlijker recht vanuit je hart ...
... eigenlijk best mooi, maar zulks brengt de discussie niet verder.
We vallen alleen maar in herhaling.
En dan te bedenken dat vele Palestijnen weer teruggekeerd zijn naar Noord-Gaza, terwijl alle Israëlhaters blijven beweren dat er genocide is gepleegd op hen, dat de Gazanen uitgehongerd zijn door Israël terwijl de Gazanen feest vieren want zij hebben de oorlog gewonnen, terwijl in werkelijkheid Hamas&Co veel gegijzelden uitgehongerd, verkracht en vermoord heeft ...
En ik word van racisme beschuldigd, omdat ik onderbouwd beweer dat de Gazaanse moeders babies blijven baren en ze vervolgens afstaan aan Hamas&Co die ze via de Hamasjeugd en basisscholen van UNRWA opleidt tot terroristen die als kanonnenvlees gebruikt worden en zodra ze sneuvelen, opgevoerd worden als door Israël vermoordde onschuldig gestorven kinderen, zodat ook de dood van die kids misbruikt wordt om de propagandaoorlog extra op te laten laaien ... het zij zo!
De oorlog zal binnenkort ongetwijfeld weer oplaaien, tenslotte heeft Hamas&Co niet voor de Kat haar k** tijdens de oorlog al 15.000, misschien inmiddels 20.000 , verse rekruten waaronder vele kids, weten te werven.
Ik hoop dat het krankzinnige voorstel van Trump in een zinnige vorm geconcretiseerd wordt en alle
onschuldige Gazanen, met name alle kids, mogen vertrekken uit Gaza naar een veiliger plek vóórdat de Hel daar weer losbarst en totdat Gaza Wederopbouw voltooid is.
Die Gazanen die ondanks dat ze die kans krijgen die ik hoop dat ze krijgen, toch daar blijven, die beschouw ik als vrijwilligers voor het Human Shield waar Hamas&Co ze opnieuw voor zal gebruiken.
Best wel dapper vind ik zulks hoor, maar ouders die ook hun kids hier in betrekken zijn de titel ouder niet waardig: dat zijn monsterachtige kindermoordenaars: Godsdienstwaanzinigen!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.