Dan ben ik vast een Christen, ik herken me hier namelijk onmiddelijk in!De meeste christenen zijn een verwarde kluwe innerlijke tegenstrijdigheden

Moderator: Moderators
Blijf ook maar mooi aan dit forum meedoen. Een zeer goede manier om niet in je eigen kringetje rond te lopen.FreeSpirit schreef:Misschien maak ik het mezelf wel vreselijk moeilijk en draai ik in een kringetje rond. Dan is er maar 1 mogelijkheid: mij tijd geven om mijn eigen ongelijk in te zien vermoed ik. Ik ben erg geintresseerd in de link die je me gaf over afstand nemen van je geloof. Die ga ik zeker lezen.
Huh, ik ben geen christen meer, maar nog steeds een kluwe innerlijke tegenstrijdigheden. ..Wie weet zijn we mensen?FreeSpirit schreef:Dan ben ik vast een Christen, ik herken me hier namelijk onmiddelijk in!De meeste christenen zijn een verwarde kluwe innerlijke tegenstrijdigheden![]()
kluwe innerlijke tegenstrijdigheden,Rereformed schreef:Huh, ik ben geen christen meer, maar nog steeds een kluwe innerlijke tegenstrijdigheden...Wie weet zijn we mensen?FreeSpirit schreef:Dan ben ik vast een Christen, ik herken me hier namelijk onmiddelijk in!De meeste christenen zijn een verwarde kluwe innerlijke tegenstrijdigheden![]()
Ja, en als je wijs bent kun je het ook als een machtige eenheid zien.stemmenvorser schreef:kluwe innerlijke tegenstrijdigheden,
Het appolonische en het dionysische
http://www.antiqbook.nl/boox/stn/03793.shtml
Ikzelf zit over enkele uren in Lapland en zal de komende week niet veel mee kunnen doen. Ik moet er eigenlijk skiën, maar ik heb een stapel boeken mee om echt van de vakantie te genieten
Vooral als je het schept naar jouw beeld en gelijkenis.FreeSpirit schreef:Ikzelf zit over enkele uren in Lapland en zal de komende week niet veel mee kunnen doen. Ik moet er eigenlijk skiën, maar ik heb een stapel boeken mee om echt van de vakantie te genietenOh jaloers!
Ach ik ben dit weekend mijn nieuwe huis aan het verbouwen, zonder boeken en zonder internet... is ook leuk
Dat zal dan een verwarrend huis worden nietwaar? Een waarin alles mogelijk is en met een stiekem religieus kamertjeRereformed schreef:Vooral als je het schept naar jouw beeld en gelijkenis.FreeSpirit schreef:Ikzelf zit over enkele uren in Lapland en zal de komende week niet veel mee kunnen doen. Ik moet er eigenlijk skiën, maar ik heb een stapel boeken mee om echt van de vakantie te genietenOh jaloers!
Ach ik ben dit weekend mijn nieuwe huis aan het verbouwen, zonder boeken en zonder internet... is ook leuk