Donald Trump heeft Robert F. Kennedy Jr. gekozen als minister van Volksgezondheid. De 70-jarige Kennedy staat sceptisch tegenover vaccins en verspreidde daarover nepnieuws. Zo herhaalde hij regelmatig de mythe dat vaccins autisme zouden veroorzaken.
Laat Amerika maar zo snel mogelijk instorten om er volgens democratisch weer uit te herrijzen.
Laatst gewijzigd door dikkemick op 15 nov 2024 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Donald Trump heeft Robert F. Kennedy Jr. gekozen als minister van Volksgezondheid. De 70-jarige Kennedy staat sceptisch tegenover vaccins en verspreidde daarover nepnieuws. Zo herhaalde hij regelmatig de mythe dat vaccins autisme zouden veroorzaken.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Wat ik me steeds meer afvraag: Joe Biden zou zo de weg kwijt zou zijn, hij kan nog duidelijk genieten van de ondergang van Harris, en wist tijdens de campagne een paar goedgemikte dolkstoten uit te delen...
B.S. schreef: ↑15 nov 2024 16:15
Wat ik me steeds meer afvraag: Joe Biden zou zo de weg kwijt zou zijn, hij kan nog duidelijk genieten van de ondergang van Harris, en wist tijdens de campagne een paar goedgemikte dolkstoten uit te delen...
Het komt me voor dat ik iets gemist heb, misschien heb je een paar voorbeelden.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Zogenaamd verward met MAGA-petje op verschijnen, Harris nadrukkelijk tegenspreken over communicatie met gouverneur De Santis over hulpverlening na de orkanen in Florida, bewust 'Garbage' noemen van Trump-aanhangers (waar de voorlichting dan weer over loog - of beter, de uitspraak bewust afzwakte). Verder zat hij woensdag glunderend naast Trump, waarbij hij behoorlijk op zijn gemak leek te zijn maar liefst anderhalf uur mee gesproken heeft (n.b. Trump was niet eens aanwezig bij de inhuldiging van Biden in 2021).
Toeval???!?
Laatst gewijzigd door B.S. op 15 nov 2024 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
B.S. schreef: ↑15 nov 2024 17:39
Zogenaamd verward met MAGA-petje op verschijnen, Harris nadrukkelijk tegenspreken over communicatie met gouverneur De Santis over hulpverlening na de orkanen, bewust 'Garbage' noemen van Trump-aanhangers (waar de voorlichting dan weer over loog - of beter, de uitspraak bewust afzwakte). Verder zat hij woensdag glunderend naast Trump, waarbij hij behoorlijk op zijn gemak leek te zijn maar liefst anderhalf uur mee gesproken heeft (n.b. Trump was niet eens aanwezig bij de inhuldiging van Biden in 2021).
Toeval???!?
Moeilijk te geloven, heb je daar opnamen van?
Biden dementeert en dat soort mensen doet vreemde dingen, maar waarom zou Trump met hem praten?
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
B.S. schreef: ↑15 nov 2024 17:39
Zogenaamd verward met MAGA-petje op verschijnen, Harris nadrukkelijk tegenspreken over communicatie met gouverneur De Santis over hulpverlening na de orkanen, bewust 'Garbage' noemen van Trump-aanhangers (waar de voorlichting dan weer over loog - of beter, de uitspraak bewust afzwakte). Verder zat hij woensdag glunderend naast Trump, waarbij hij behoorlijk op zijn gemak leek te zijn maar liefst anderhalf uur mee gesproken heeft (n.b. Trump was niet eens aanwezig bij de inhuldiging van Biden in 2021).
Toeval???!?
Moeilijk te geloven, heb je daar opnamen van?
Biden dementeert en dat soort mensen doet vreemde dingen, maar waarom zou Trump met hem praten?
Als je problemen hebt met spraak, dan heb je moeite met praten. Als je problemen hebt met de taal dan kan je moeite hebben met praten, begrijpen, lezen en gesprekken te volgen. Het kan zijn dat je met één ding moeite hebt. Maar het kan ook zijn dat je al deze dingen moeilijk vindt.
Je kunt op verschillende manieren problemen met spraak of taal hebben:
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **