appelfflap schreef: ↑08 nov 2024 09:10
laat ons met dit forum beginnen
nimsky, hierennu, gerard_m, rereformed ...
wat vinden zij hiervan?
Wat stel je concreet ter discussie en welk belang hecht jij opeens aan mijn mening?
Ik zou over het onderwerp an sich heel graag tot in detail uitweiden en van mening wisselen met jou, want zulks helpt om mijn mening te vormen bij nieuwe ontwikkelingen ook al waren die te verwachten, maar dan wel communicerend op mijn geheel eigen manier, doch mij is vriendelijk maar zeer dringend in rode lettertjes door Moderating in rode lettertjes verzocht om een betere forumtechniek te leren. Dat zouden misschien meer mensen moeten doen, maar los daarvan, op dit moment beschik ik
[nog] niet over een betere forumtechniek, sterker, ik ken de betekenis van dat woord niet en als ik naar de betekenis van dat woord zoek op Google kom ik daar terecht:
Zoek op forumtechniek
en als ik dan doorklik dan kom ik daar terecht:
Rereformed op Free Thinker - 06 nov 2024 13:55 schreef:
Leer me die betere forumtechniek dan?
Les 1:
Een goede forummer is iemand aan wie moderators niet voortdurend hun tijd hoeven opofferen.
Wanneer je dat onder de knie hebt zullen we met les twee vervolgen.
dus waarschijnlijk laat een betere forumtechniek nog wel ff op zich wachten,
want Les 1 onder de knie krijgen valt nog niet mee hoor!
Hier en nu mijn mening neerschrijven terwijl mij niet eens duidelijk is wat jij concreet ter discussie stelt en welk belang jij opeens hecht aan mijn mening zou zomaar kunnen leiden tot een dispuut waarbij weer op de man wordt gespeeld en naar verwachting off-topic reakties uitlokken met als gevolg dat die worden weggehaald ... of erger, vandaar:
- voorkomen is beter dan genezen!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!