Donald Trump zal afgaan als een gieter, met meer deelstaten die voor Harris kiezen dan men voor mogelijk had gehouden!
Natuurlijk zal deze man het niet geloven. Hij zal zijn uiterste best doen om zijn aanhangers ervan te overtuigen dat van het tegendeel sprake is. Maar hoe lang die periode van chaos ook zal blijken te zijn: Trump zal eindigen als de verliezer van deze verkiezing. En vanaf de verkiezingsdag enkel uitzicht hebben op een serie rechtzaken die hij stuk voor stuk zal verliezen en, indien hij niet snel dementeert, eindigen in de gevangenis. Hij zal de geschiedenis ingaan als wat voor hem de ultieme vernedering is: a loser! Verloren van een black female!
Dit is mijn voorspelling. Er is natuurlijk een kans dat ik ernaast zit, ongeveer even groot als de kans die Dawkins geeft aan het bestaan van God.
Maar goed, indien de topictitel de mist in gaat dan zal men in de toekomst mij altijd hieraan kunnen herinneren hoe falikant ik ernaast zat, en dus ook al het andere wat ik zeg niet al te serieus hoeft te nemen.
In dit topic mag het komende feest van de eerste madam president gevierd worden!
Ik ben benieuwd wie de eerste forummer is die met enige overtuiging de tegenovergestelde verkiezingsuitslag durft te voorspellen!
Come on, hollaanders, in het doen van zuurpruimvoorspellingen blinken jullie tenslotte altijd uit!
Samen gaan we gezellig griezelen wat er de komende dagen gaat gebeuren!