dikkemick schreef: ↑03 nov 2024 09:49
Mus schreef: ↑03 nov 2024 09:26
Mbt tot de eerste zin uit je quote: Dat klopt, het vraagt namelijk een wijziging mbt je perceptie om chocolade te kunnen maken van wat wordt aangegeven en dat zie ik, om heel eerlijk te zijn, voorlopig- en in de verre toekomst, tenzij er een wonder gebeurd, nog niet gebeuren bij de verschillende forumleden hier.
Ps: ik durf dat overigens te zeggen omdat ik de zelfde perceptie als de jouwe heb gedeeld en bij mij een ‘wonder’ is gebeurd
Maar waarom zie jij dat niet gebeuren?
De forumleden zijn er te dom voor?
De forumleden missen een geloofs-gen?
De uitleg is ondermaats?
Het fenomeen bestaat niet in algemene zin?
Stel ik ben wetenschapper en moet jou gaan uitleggen wat een ongrijpbaar fenomeen als singulariteit is? Pik jij het dan als ik zeg: "Je moet het ervaren" Of verwacht je beter?
Accepteer jij dat een singulariteit voor mij wel, voor jou niet bestaat omdat jij het niet ervaart?
punt 1. Het heeft niks met dom of niet dom te maken.
Punt 2. Je heb er geen geloofsgen voor nodig
Punt 3. Het heeft ook niks te maken met een ondermaatse uitleg want het is een kwestie van perceptie.
Punt 4. Dat is jou perceptie
En verder dikkemick, ik heb mijn best gedaan, binnen de cross over van mijn perceptie naar de jouwe, één en ander zo begrijpelijk mogelijk voor je uit te leggen, meer kan ik, vanwege mijn domheid, niet voor je doen.
Bv, voor je weer gaat verschuilen achter het zgn domheidsargument of iets in die geest, je kan het verschil in perceptie vergelijken met onderstaande filmpje.
Welke kleur heeft deze jurk?
Is de gene die een goud/witte jurk ziet nu dom omdat ie geen blauw/zwarte jurk ziet? Nee dus, het is slechts een kwestie van perceptie.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.