Hij heeft toch al een Mickname? Cluny? Betekent dat Kluns?lost and not found yet! schreef: ↑24 okt 2024 23:10
Dikkemick gaat voor zijn nieuwe nickname! Cluny2!
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom Peter-1 namens het beheerdersteam.
Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Helaas vindt jouw eerste kennismaking met ons forum plaats in het topic dat de meeste verdeeldheid veroorzaakt. Zowel in de samenleving als tussen de forumleden.Zou je dit topic even willen doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Ik wens u alle goeds
- Peter van Velzen
- Site Admin
Er staat (onder andere)lost and not found yet! schreef: ↑24 okt 2024 22:17 Hoe kan er van genocide sprake zijn als er in 1948 711.000 mensen woonden en in 2023 2.100.000?
Ik denk dat veel mensen die in verband met het Midden-Oosten het woord genocide in hun mond nemen niet weten wat genocide betekent. Ik lees wat er staat en er staat wat ik lees! Of zie ik iets over het hoofd?
Waarschijnlijk zie je de door mij blauw gekleurde woorden over het hoofd.handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen
Ook als de bevolking van de Gaza-strook in 2023 driemaal groter is dan in 1948. Is het mogelijk dat er sprake is van Genocide. Met name sinds november 2023. Er staat niet dat Genocide het succesvol vernietigen van de gehele betreffende groep is. Er staat dat het de bedoeling moet zijn de groep (geheel of) gedeeltelijk te vernietigen.
Ik wens u alle goeds
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
In dat geval is de terreuraanval van de Palestijnen op Israel op 7 oktober van vorig jaar, met de publieke aankondiging dat ze het opnieuw en opnieuw en opnieuw zullen doen, ook genocide te noemen. Exact volgens je eigen interpretatie van wat genocide betekent. Sterker nog, de Palestijnse daad liet zien dat er daadwerkelijk sprake is van het bewust en systematisch willen uitoeien van alle Israeliërs, terwijl Israel er nooit in de geschiedenis van het land op uit is geweest om het Palestijnse volk uit te roeien.Peter van Velzen schreef: ↑25 okt 2024 04:15Er staat (onder andere)lost and not found yet! schreef: ↑24 okt 2024 22:17 Hoe kan er van genocide sprake zijn als er in 1948 711.000 mensen woonden en in 2023 2.100.000?
Ik denk dat veel mensen die in verband met het Midden-Oosten het woord genocide in hun mond nemen niet weten wat genocide betekent. Ik lees wat er staat en er staat wat ik lees! Of zie ik iets over het hoofd?Waarschijnlijk zie je de door mij blauw gekleurde woorden over het hoofd.handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen
Ook als de bevolking van de Gaza-strook in 2023 driemaal groter is dan in 1948. Is het mogelijk dat er sprake is van Genocide. Met name sinds november 2023. Er staat niet dat Genocide het succesvol vernietigen van de gehele betreffende groep is. Er staat dat het de bedoeling moet zijn de groep (geheel of) gedeeltelijk te vernietigen.
Het lijkt me dat je zelf het allerbelangrijkste over het hoofd ziet. Genocide is een woord dat werd uitgevonden (nota bene door een Jood!) om het systematische uitroeien van het Joodse volk door nazi Duitsland duidelijk te maken. Alles wat daar in de verste verte niet op lijkt is geen genocide.
Wat Lanfy uitspreekt is eenvoudig vanzelfsprekend. Hoe iemand het in zijn hoofd haalt om dat tegen te spreken is onbegrijpelijk.
Born OK the first time
Het gaat gemiddelden per dag! Israël spant de kroonHierEnNu schreef: ↑24 okt 2024 22:42![]()
Op 7 oktober 2023 sneuvelden in Israël 5 x zoveel mensen op één dag! 5 X !!!!!Dus jij vindt die slachtoffers in Israël op 7 october geen mensen?
- Op 7 oktober 2023 werden in Israël 1200 onschuldige ongewapende burgers
waaronder babies en bejaarden verkracht, gemarteld en afgeslacht door Hamas&Co ...
Het waren niet alle 1200 Joden hoor!![]()
En het geweld van 7 oktober keurt deze ex nazi terro-antisemiet ook ten zeerste af!!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ach ach ach....het volgende eufemisme voorRereformed schreef: ↑25 okt 2024 05:08 ......, terwijl Israel er nooit in de geschiedenis van het land op uit is geweest om het Palestijnse volk uit te roeien.
Een volk al 80 jaar lang verjagen, onderdrukken, vastzetten, vernielen van eigendommen, ommuren en dus terroriseren.
Dit verhaal heeft toch echt 2 kanten Rereformed.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... banon.html
Journalisten zijn dan ook wel een luis in de pels!
Het verblijf wordt regelmatig gebruikt door journalisten. Op het moment van de aanval verbleven achttien journalisten van zes verschillende media in het verblijf, onder meer van Sky News, Al Jazeera en verschillende Libanese media. Meerdere journalisten raakten gewond.
De Libanese regering noemt de aanval een oorlogsmisdaad. Volgens Libanon zijn de journalisten "met voorbedachten rade" om het leven gebracht. Israël heeft nog niet op de berichten gereageerd.
Ik denk dat Israël wel een onderzoek zal gaan instellen.
Journalisten zijn dan ook wel een luis in de pels!
Het verblijf wordt regelmatig gebruikt door journalisten. Op het moment van de aanval verbleven achttien journalisten van zes verschillende media in het verblijf, onder meer van Sky News, Al Jazeera en verschillende Libanese media. Meerdere journalisten raakten gewond.
De Libanese regering noemt de aanval een oorlogsmisdaad. Volgens Libanon zijn de journalisten "met voorbedachten rade" om het leven gebracht. Israël heeft nog niet op de berichten gereageerd.
Ik denk dat Israël wel een onderzoek zal gaan instellen.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Alsjeblieft zeg! Beweer je nu serieus dat Israel probeert de bevolking te vernietigen maar dat dit mislukt?Peter van Velzen schreef: ↑25 okt 2024 04:15
Waarschijnlijk zie je de door mij blauw gekleurde woorden over het hoofd.
Je kunt veel zeggen van het Israelische leger, maar niet dat ze niet in staat zouden zijn om succesvol iets te vernietigen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Op 7 oktober 2023 sneuvelden in Israël 1200 onschuldige ongewapende burgers,
5 x zoveel mensen op één dag! 5 X !!!!!
Voor jouw duidelijkheid:
- dat is gemiddeld 1200 per dag! En DAT is een objectief FEIT!
https://frontpage.fok.nl/nieuws/879227/ ... e-zee.html
https://www.deutschlandfunk.de/russland ... n-100.html
https://www.deutschlandfunk.de/russland ... n-100.html
Tsja.. de lijnen in de wereld. Trump, Putin, Iran, Houti's, BRICS en meer...Volgens onderzoek steunde Rusland de Houthi-militie in Jemen met aanvallen op schepen in de Rode Zee met satellietgegevens.
Deze gegevens werden doorgegeven via leden van de Iraanse Revolutionaire Garde, zo meldde de Amerikaanse krant “Wall Street Journal”. De Houthi-militie valt vanuit Jemen herhaaldelijk schepen aan in de Rode Zee en de Golf van Aden, dit uit solidariteit met de Palestijnen in de Gazastrook.
** ¥ **
1 Dag ellende versus ruim 1 JAAR ellende beste HierEnNu.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Begrijpend lezen is duidelijk niet je beste kant.dikkemick schreef: ↑25 okt 2024 07:11Ach ach ach....het volgende eufemisme voorRereformed schreef: ↑25 okt 2024 05:08 ......, terwijl Israel er nooit in de geschiedenis van het land op uit is geweest om het Palestijnse volk uit te roeien.
Een volk al 80 jaar lang verjagen, onderdrukken, vastzetten, vernielen van eigendommen, ommuren en dus terroriseren.
Dit verhaal heeft toch echt 2 kanten Rereformed.
Verjagen, onderdrukken, vastzetten, vernielen van eigendommen moge allemaal waar zijn, het staat niet gelijk aan genocide. Dát was het punt dat ik maakte.
De kreet rondslingeren dat Israel genocide pleegt is even onwaar als de uitspraak die jij een jaar geleden deed: "Israël is geen haar beter dan de daders van de Holocaust van weleer". Nota bene uitgesproken op 7 oktober 2023!
Born OK the first time
Ik vind het ook erg dat Israël al ruim 1 JAAR ellende achter de rug heeft hoor!
Dat staat los van dat jij zulks volledig negeert!
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... t-de-lucht
Wat in dit artikel beschreven wordt komt toch dicht bij genocide m.i.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Het is maar door welke ogen het gelezen wordtMus schreef: ↑25 okt 2024 15:44 https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... t-de-lucht
Einstein/Mick
Einstein/Mick