Ik had de video inderdaad nog niet bekeken. Het lijkt me echter onwaarschijnlijk, dat de getoonde uitzendingen en spelletjes veel invloed hebben op kinderen jonger dan twee jaar. Ze zijn wél "geschikt" voor kinderen van drie jaar en ouder. Bovendien is het zeer de vraag of de moeders er voor verantwoordelijk zijn. Jij beweert dat impliciet wel!HierEnNu schreef: ↑23 okt 2024 04:36 Ik vermoed dat jij Rereformed zijn post gemist hebt, anders zou ook jij inmiddels beseffen op welke zeer jonge leeftijd de indoctrinatie met Israël-haat aanvangt in Gaza. De volwassen Islamistische Hamasterroristen vinden het geen enkele belemmering of een kind al dan niet al in staat is om te bevatten wat Israël is en of een kind überhaupt haat bij te brengen is. Wat hen betreft kan er niet vroeg genoeg begonnen worden met dat deel van de 'opvoeding'.
Verder kun je ook instanties haten, zonder enig medemens om het leven te brengen, en kun je bijzonder veel medemensen om het leven brengen zonder ze te haten.
De kinderen, van drie jaar en ouder, zijn in gaza vrijwel zeker slachtoffer van indoctrinatie, dat lijkt me waarschijnlijk juist.
"Gelijk met de moedermelk" is daarentegen met zeer grote waarschijnlijkheid onjuist. Het gebruik van die term wijst niet op logisch denken, maar eerder op een poging tot indoctrinatie. Wat Terroristen die in religieuze misvattingen geloven, van mening zijn over opvoeding, lijkt me in deze geen overtuigend argument.