Beste Gerard,Gerard R. schreef: ↑17 okt 2024 22:01Die steun en support heeft Israël van mij, Pukkie.. heel voorwaardelijk.. in niet-materiële zin en om twee redenen.lost and not found yet! schreef: ↑17 okt 2024 21:23 Israel Katz op Telegram:
The arch-terrorist Yahya Sinwar, responsible for the massacre and atrocities of October 7th, was eliminated today by IDF soldiers.
This is a major military and moral achievement for Israel and a victory for the entire free world against the axis of radical Islam led by Iran.
Sinwar's elimination opens the door for the immediate release of the hostages and paves the way for the end of Hamas' rule and a new reality in Gaza.
Israel now expects the backing and support of the free world to advance these critical objectives together.
Israel Katz
Omdat ik snap waarom de haat tegen de man zo ongelooflijk groot was na die moordpartij op 7 oktober (en meer).
Dat hij dood is mag best gevierd worden.
En omdat ik graag zou zien dat het onzinnige doden van onschuldigen door Israël wat minder kan.
Wie dood is, is helaas nou eenmaal dood, niets aan te doen.
De haat tegen die man was zo verschrikkelijk groot! Maar helemaal niet alleen door 7 oktober 2023! Hij heeft tijdens zijn leven meer Palestijnen vermoord of laten vermoorden dan Israël heeft gedaan! Het wereldwijde voorbeeld van een religieuze terroristische organisatie!
Daarbij, natuurlijk zou ik ook graag zien dat het doden van burgers door Israël wat minder wordt of helemaal verdwijnt! En dat is wat Israël ook wil. Het probleem is echter dat ze zowel door Hamas als Hezbollah gedwongen worden om burgerdoelen aan te vallen omdat zowel Hamas als Hezbollah zich daar juist verschuilen. Lafaards dat het zijn, zich juist daar verschuilen, om zich zielig voor te doen als Israël weer een burgerdoel aanvalt. Ik denk en ik hoop dat er met de uitschakeling van Sinwar, de leider van Hamas en Nasrallah, de secretaris-generaal van Hezbollah een betere tijd voor de Palestijnen en Libanezen gaat komen! Het is eigenlijk heel apart, de Gazanen en Libanezen kotsen degenen uit waarvan ze verwacht hadden dat die voor hun een beter leven konden creëren!
Maar het is goed voor de regio dat zowel de leiders van Hamas en Hezbollah uitgeschakeld zijn! Stel je een Albert Heijn voor met alleen caissières, vakkenvullers en filiaalleiders! Dan ga je snel naar de filistijnen hoor!