1. Hoe analyseer jij de laatste bombardementen op Beiroet? Israël wordt al een jaar aangevallen vanuit Libanon, tot nu toe zijn er 8000 raketten vanuit Libanon op Israël afgevuurd! En Israël mag zich niet verdedigen omdat Hezbollah hun wapens bij burgers opslaan en in woonwijken??dikkemick schreef: ↑06 okt 2024 18:51 Rereformed
Jij analyseert.
Hoe analyseer je de laatste bombardementen op Beiroet? Wederom vele burgerslachtoffers!
Hoe analyseer je het laatste verwoesten van een (vluchtelingen) moskee in Gaza?
Hoe analyseer je de toekomst nu steeds meer mensen Israël veroordelen omdat ze van geen ophouden weten?
Hoe analyseer je de toekomst van de kinderen die nu ouders verliezen?
Hoe analyseer je verdedigen doorgaans?
Overigens heb je gelijk dat ik Israël veroordeel zoals ik ook de terroristen veroordeel. Maar Israël MOET een keer stoppen met dat annexeren en de superieure overmacht spelen. Weet je hoeveel kwaad bloed dit zet? Je kunt in militair opzicht heer en meester zijn in een gebied, maar gedraag je! Geef zelf het goede voorbeeld.
Dat is mijn analyse nl en die zal er volgens jou volkomen naast zitten.
2. Hoe analyseer jij je vijanden indien ze bewust zich tussen de burgerbevolking verschuilen om jou aan te vallen? Wil je dit niet zien of komt het niet zo goed uit met jou opinie?
3. Israël kan niet van ophouden weten! Dan bestaat het morgen niet meer! Is het dat wat jij wilt?
4. De toekomst van kinderen die ouders verliezen is over het algemeen niet erg rooskleurig! De toekomst van ouders die kinderen verliezen trouwens ook niet! Maar de waarde van een mensenleven in Arabische landen is totaal verschillend met een Westers land zoals Israël! Ik blijf nog steeds bij de uitspraak van Golda Meir: Er kan pas vrede komen als de Arabieren meer van hun kinderen houden dan dat ze ons haten!
5. Het analyseren van verdedigen is niet zo heel moeilijk! Mensen of landen, net hoe je het ziet, moet je elimineren voordat ze dat bij jou of je land doen! Maar dat is toch heel logisch? Vanwaar deze vraag eigenlijk?
Ps, dus jij wilt beweren dat Israël een terroristische staat is?!
Ps2, wat jij nog steeds niet door hebt is dat je niet het goede voorbeeld kunt geven aan terroristische organisaties! Die hebben bij voorbaat al besloten dat je dood moet. Zie het regiem in Iran en de doelstellingen van Hamas en Hezbollah! Die moet je op exact dezelfde manier bestrijden zoals ze het bij jou doen!