Ik lees tot mijn grote verbazing:
- "diegenen die zich moeten schamen zijn de kiezers!",
maar iemand die beweert dat de kiezers zich moeten schamen is mijns inziens geen Democraat!
Heeft diegene zelf gestemt? Dan is dat een kiezer en zou die zichzelf volgens zichzelf moeten schamen! Daar anwoord ik als Democraat vol overtuiging op: schaam je diep!
Niemand hoeft zich te schamen omdat die gebruik maakt van diens Democratisch recht, niemand!
---------------
Rereformed schreef: ↑03 okt 2024 07:10
Toen Hillary Clinton ze "deplorables" noemde werd ze door velen ervoor berispt. Nu acht jaar later is die term een eufemisme. Mensen die nog steeds Trump-aanhangers zijn zijn verachtelijk.
Dat je Trump veracht is plausibel, die ken je een klein beetje, dat je het
'aanhanger zijn van Trump' verachtelijk gedrag vindt is voor mij begrijpelijk, maar hoeveel aanhangers van Trump ken jij daadwerkelijk dat je alle Trump-aanhangers als zijnde verachtelijk wegzet?
Ik heb in de VS enkele vrienden die Trump aanhanger zijn geworden, waarom precies begrijp ik nog steeds niet, maar voor de rest denken zij nog hetzelfde over zaken als voorheen en dus protesteer ik tegen hen massaal wegzetten als verachtelijk. Het lijkt wat mij betreft op de recente plotsklapse bekering naar de Islam van een paar liefbare vriendinnen hier in Nederland vanwege dat zij er voor kiezen proPalestijns en/of antiIsraël te zijn of zoiets dergelijks

!
Trump aanhangers zijn misleid, ze worden emotioneel opgelicht en met virtuele hoop naar de toekomst toe het zand in de ogen gestrooid. Zij zijn niet verachtelijk: zulks is blaming te victim!
Trump aanhangers zijn slachtoffers en misschien juist daarom nog gevaarlijker!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!