Ach ja.. wij wilden toch van het gas af.
Dit versnelde het mooi.
Moderator: Moderators
Ach ja.. wij wilden toch van het gas af.
PRECIES!
Ik ben het met je eens dat het geen terrorisme was, maar jou definitie "Er op gericht zoveel mogelijk slachtoffers te maken" lijkt me onjuist. Ook een aanslag op één persoon (met of zonder) "collateral damage" kan terrorisme zijn. Overigens blijk het heel moeilijk te definiëren.
Ik ben benieuwd hoe Putin&Co gaan reageren ...NOS Nieuwsuur - Oekraïneoorlog - vandaag, 07:00 schreef:
Waarom Oekraïne nu kiest voor een invasie in Rusland
Na de inval in Rusland wist Oekraïne de afgelopen dagen terreinwinst te boeken.
Wat is de tactiek van Zelensky om juist nu de grens over te trekken?
En hoe kon het dat Poetin dat niet zag aankomen?
VIDEO duurt 17minuten
Ja, de hele wereld.HierEnNu schreef: ↑18 aug 2024 16:02
Heldere samenvatting en duiding sinds de inval in Rusland door Oekraïne
Ik ben benieuwd hoe Putin&Co gaan reageren ...NOS Nieuwsuur - Oekraïneoorlog - vandaag, 07:00 schreef:
Waarom Oekraïne nu kiest voor een invasie in Rusland
Na de inval in Rusland wist Oekraïne de afgelopen dagen terreinwinst te boeken.
Wat is de tactiek van Zelensky om juist nu de grens over te trekken?
En hoe kon het dat Poetin dat niet zag aankomen?
VIDEO duurt 17minuten
De beste verdediging is vaak de aanval!Gerard R. schreef: ↑18 aug 2024 19:05 Overigens snap ik heel goed wat Ukraine doet na al dat gebombardeer van de Russen. Je moet wát, nietwaar.
Maar ook die Ukrainers gaan hun boekje nu dus te buiten. Zij vallen een land binnen. Ook zij moeten zo snel het kan
weer naar huisje. Misschien de Russen en de Ukrainers op het zelfde moment...?! 'Samen'. Mooi!![]()
Forget it.![]()
Nee, valt wel mee met de naïviteit, nog steeds is bekend, dat Rusland illegaal bezig is. Het is een land binnengevallen. Ukraine.
Nee, ik ook niet. Waarom schrijf je dat?