Mag ik.dan wederom een apel doen op de rechterlijke uitspraken? Het INTERNATIONALE GERECHTSHOF.ChaimNimsky schreef: ↑27 jul 2024 19:11Hun motief wordt helder verwoord in de zaken die ze dagelijks zelf op hun radio- en TV-zenders zeggen en waarvan ik je een flink aantal voorbeelden heb gegeven. Geef gewoon de argumenten -- jouw vragen aan HierEnNu gaan daar nergens inhoudelijk op in, maar is simpel de zoveelste poging het onderwerp van de discussie te verschuiven.dikkemick schreef: ↑27 jul 2024 19:04Argumenten? Die zitten verborgen in mijn 11 vragen die genegeerd worden.ChaimNimsky schreef: ↑27 jul 2024 18:57 Wederom een emotioneel appèl en de zoveelste poging het onderwerp van de discussie te verschuiven. Heb je nog argumenten of ga je gewoon vrolijk zo door?
Die uitspraken die in jullie objectieve ogen uiteraard bevooroordeeld zijn.
1 ding kan ik je inmiddels wel vertellen. IK ben inmiddels ALLE sympathie kwijt wat betreft Israël. Ook en zelfs als de broedmachines wraak schreeuwen. Want als IK, Palestijn had geweest in Gaza, wat anders had ik voor gevoelens kunnen ontwikkelen dat pure intense haat. Onvermogen ja! Maar die Palestijnen hebben niets anders meer.
En vind je het gek? De scholen van hun KINDEREN worden gebombardeerd.
Misschien is het verstandig als ook jij (evenals HierEnNu) mijn bijdragen negeert en pas op de plaats maakt en niet meer reageert. Ik heb het niet zo op pro-bezetter/kolonisator-complot-propaganda.