Moet ik daaruit begrijpen dat jij veronderstelt dat dikkemick niet met opzet aanhalingstekens gebruikt om het te doen voorkomen dat ik zulks ergens daadwerkelijk schrijf? Of dat ik bedoel wat hij daar schrijft? Duhhh! Dan lees en interpreteer de context toch nog maar eens goed!Peter van Velzen schreef: ↑25 jul 2024 03:29Daar gaan we weer van je conclusies trekken omtrent iemand's bedoelingen. Laat dat toch!
Je vind het ook verkeerd als anderen dat doen!
Waarom schrijf je telkens opnieuw [alleen!] mij aan en nooit [ook?] diegene die dit discussietrucje bij herhaling gebruikt? Waarbij het er mij overigens helemaal niet om gaat of ze me misverstaan, zulks kan ontstaan door mijn manier van communiceren, maar waar het me wel om te doen is dat ze hetgeen ik daadwerkelijk schrijf herformuleren, zo van dus dit en dat bedoel je, en daar dan vervolgens op voort blijven borduren alsof ik dat bedoelde. Jouw advies[?]
volg ik met alle liefde op, maar vertel me dan tenminste hoe jij daar mee omgaat als jou overkomt dat iemand misverstaat wat jij daadwerkelijk schrijft, zulks herformuleert naar een geheel eigen bedoeling en daar dan vervolgens op voort blijven bordurenPeter van Velzen schreef: ↑25 jul 2024 03:29Daar gaan we weer van je conclusies trekken omtrent iemand's bedoelingen. Laat dat toch!
alsof wat die ander schrijft jouw bedoeling was?
Bij voorbaat dank!
Aanvullend voorbeeld:
HierEnNu schreef: ↑22 jul 2024 14:40![]()
Dat is een aperte leugen!
Bovendien nogal een ongefundeerde beschuldiging zonder verdere onderbouwing jegens mij als medeforummer. Kom op met de quote met verwijzing waarin je mij citeert waaruit jij dat waanidee afleidt, dan kan ik dat misverstand [?duhhh!] misschien oplossen, maar waarschijnlijk wil jij juist dit misverstand de wereld inhelpen en kom je daarom niet met die quote? Zie maar!