dikkemick schreef: ↑22 jul 2024 12:38
Je zou het als advocaat uitstekend doen. Israël van ALLE blaam zuiveren.
Ik zou mezelfs als advocaat van Israël onmiddellijk terugtrekken!
Nog ff afgezien vanwege veels te weinig parate kennis van Internationaal Recht en geen ene jota ervaring, heb ik geen studie rechten gevolgd en ben hoogstwaarschijnlijk[?] dus ook niet bevoegd als zodanig, mij ontbreekt dus volledig die competentie en ik zou daardoor dus voortdurend de belangen van Israël ernstig schaden.
- Dat laatste is het laatste wat ik wil [bij wijze van spreken!].
Had ik echter wel de nodige competentie, ook dan zou ik Netanyahu&Co niet kunnen vertegenwoordigen daar zij zonder enige scrupules en voortdurend het vertrouwen welk een volk tenopzichte van diens leiders tot op zekere hoogte moet kunnen hebben met voeten treden en zij mijns inziens opzettelijk ingaan tegen het belang van Israél ten voordele van hun eigenbelang.
Naar mijn overtuiging dient een advocaat te vuur en te zwaard voor diens client per definitie door het vuur te gaan en daarvoor lijkt mij een zekere
[zakelijke] vertrouwensband nodig die ik voor Netanyahu&Co nooit zal voelen, in tegendeel, ik zou neigen naar verraad en zulks is geen goede eigenschap van een advocaat jegens een cliënt!
dikkemick schreef:Zelfs de diefstal (annexaties) keur je goed.
Dat is een aperte leugen!
Bovendien nogal een ongefundeerde beschuldiging zonder verdere onderbouwing jegens mij als medeforummer. Kom op met de quote met verwijzing waarin je mij citeert waaruit jij dat waanidee afleidt, dan kan ik dat misverstand
[?duhhh!
] misschien oplossen, maar waarschijnlijk wil jij juist dit misverstand de wereld inhelpen en kom je daarom niet met die quote? Zie maar!
Wat een domme beschuldiging van iemand die zelf hysterisch begint te schreeuwen en janken van
[gespeelde?] verontwaardiging als hem zakelijk en onderbouwd wordt uitgelegd dat bepaalde uitingen zijnerzijds volgens bepaalde definities
zelfcensuur genoemd worden ... het zij zo.
dikkemick schreef:Alle doden zijn proportioneel!!
Zulks staat heel zeker niet in het Internationaal Recht!
dikkemick schreef:Internationaal is eigenlijk inter(-israel)nationaal.
Als je met deze
[ poe
?] uitspraak jouw niveau wil aantonen
wat betreft gevoel voor humor en/of intelligentie,
dan is zulks wat mij betreft prima gelukt!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.