Post-Trump periode.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Re: Post-Trump periode.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

appelfflap schreef: 20 jul 2024 11:40
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 20 jul 2024 11:06 Wat we niet weten door de afscherming:
Heeft hij af en toe een slecht moment wat dan af en toe wordt gezien of is het andersom en heeft hij af en toe een goed moment.
hoe dan ook

ik denk dat we groep kiezers onderschatten die noch voor Biden noch voor Trump willen stemmen
Wie hier gelooft echt dat Biden zelf al de cruciale buitenlandse beslissingen neemt?
Sterker nog:
Ik denk dat er een groot aantal mensen is die op geen van die partijen willen stemmen.
Ik kan dat echter niet bewijzen, hooguit wijzen naar de lage opkomsten bij verkiezingen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
HierEnNu
Superposter

Re: De toekomst is heden.

Bericht door HierEnNu »

Gerard R. schreef: 20 jul 2024 10:58
HierEnNu schreef: 20 jul 2024 00:36
Gerard R. schreef: 19 jul 2024 22:19 Biden lijkt nog niet weg te willen.
Die toekomst is niet heden maar ligt in de toekomst,
die toekomst ontstaat na dit weekend ... maandag al? 8*)
Je hebt gelijk, maar het is wèl een beetje mierenneuken wat je daar doet😄
:lol:
dat was niet de bedoeling hoor,
het zal me niet verbazen als maandag bekend wordt dat Biden zich terugtrekt.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Biden kapt ermee.

Veel fantastische dingen gedaan vooral samen met Obama.

Maar wat te oud is gewoon wat erg oud.
Met name zijn debat met Trump deed hem de das om.

Kijken of Harris doorgaat voor D. president.
Trump zal meekijken... en Vance die beter zou kunnen zijn dan Trump... net zo...
¥¥
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Ja, de eesrte stap is gezet: De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november (Bron: NOS). Ik vermoed dat het te laat is, tenzij Michelle Obama het lef heeft zich kandidaat te stellen. Desondanks is er nog tijd om een relatief nieuwe, frisse, charismatische kandidaat te promoten en in populariteit te laten groeien. Zolang het Kamala Harris maar niet wordt [-o<, want die staat - net als Biden - ook flink achter in de peilingen en die valt na 4 jaar kleurloos en oninspirerend vice-presidentschap ook niet effectief meer te lanceren.
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 21 jul 2024 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Biden heeft gemeld dat hij Harris 100% steunt.
¥¥
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

ChaimNimsky schreef: 21 jul 2024 20:26 Ja, de eesrte stap is gezet: De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november (Bron: NOS). Ik vermoed dat het te laat is, tenzij Michelle Obama het lef heeft zich kandidaat te stellen. Desondanks is er nog tijd om een relatief nieuwe, frisse, charismatische kandidaat te promoten. Zolang het Kamala Harris maar niet wordt, want die staat - net als Biden - ook flink achter in de peilingen en die valt na 4 jaar kleurloos en oninspirerend vice-presidentschap ook niet effectief meer te lanceren.
Ik vraag mij af of dit mis gaat. Waarschijnlijk komt er nu iemand die Trump van weerwoord kan voorzien en die jonger en dynamischer zal ogen, en zijn. Uiteindelijk gaat het om de swing states want verder is het in beton gegoten.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 21 jul 2024 20:30 Biden heeft gemeld dat hij Harris 100% steunt.
Dan is alle hoop alsnog verloren dankzij die oude knar. Ze staat flink achter Trump in de peilingen en - veel belangrijker - die druif valt na vier jaar saai, inspiratieloos vice-presidentschap absoluut niet meer populair te maken bij het grote publiek. Bah!
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 21 jul 2024 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

Mullog schreef: 21 jul 2024 20:31
ChaimNimsky schreef: 21 jul 2024 20:26 Ja, de eesrte stap is gezet: De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november (Bron: NOS). Ik vermoed dat het te laat is, tenzij Michelle Obama het lef heeft zich kandidaat te stellen. Desondanks is er nog tijd om een relatief nieuwe, frisse, charismatische kandidaat te promoten. Zolang het Kamala Harris maar niet wordt, want die staat - net als Biden - ook flink achter in de peilingen en die valt na 4 jaar kleurloos en oninspirerend vice-presidentschap ook niet effectief meer te lanceren.
Ik vraag mij af of dit mis gaat. Waarschijnlijk komt er nu iemand die Trump van weerwoord kan voorzien en die jonger en dynamischer zal ogen, en zijn. Uiteindelijk gaat het om de swing states want verder is het in beton gegoten.
Ik hoop het met heel m'n hart [-o< Een nieuwe, frisse, charismatische kandidaat promoten die flink in populariteit kan groeien. Ik vermoed echter dat de meerderheid braaf Biden's advies zal volgen, want na de president komt gewoon de vice-president -- allemaal heel officieel.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Harris heeft heel veel (jonge) vrouwen achter zich en natuurlijk het zwarte gedeelte van Amerika. Te zot voor woorden dat dit de reden is voor haar steun, maar zo werken de verkiezingen daar blijkbaar.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Terzijde: hier zie je dus ook weer hoe je woorden van Amerikaanse presidenten moet wegen.
Vooral bij Trump was dat heel duidelijk. Hij loog/liegt aan de lopende band.
En nu is het Joe Biden die dagelijks roept dat hij doorgaat en vandaag dan dus niet.

:roll:
¥¥
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Wat betreft de opvolg(st)er: Je zou verwachten dat men goed gaat nadenken en democratisch gaat stemmen,

Om zogedacht "de democratie te beschermen".

Wellicht moeten we wachten tot 19 t/m 22 augstus: dan wordt de 2024 Democratic National Convention gehouden.

Spannend!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

chromis schreef: 21 jul 2024 21:04 Wat betreft de opvolg(st)er: Je zou verwachten dat men goed gaat nadenken en democratisch gaat stemmen,

Om zogedacht "de democratie te beschermen".

Wellicht moeten we wachten tot 19 t/m 22 augstus: dan wordt de 2024 Democratic National Convention gehouden.

Spannend!
Ze moeten niet te lang wachten maar 'rennend de grond raken'...
Zo veel te doen, zo weinig tijd...
¥¥
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

https://edition.cnn.com/2024/06/28/poli ... index.html

Zie het 4-stappen schema. Wellicht doen ze een "Teams" meeting ;)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Strategische zou misschien geweest zijn om meteen af te treden als president te gunste van Harris. Dat geeft haar misschien een soort voorsprong (of in ieder geval een soort 'voordeelregel') op Trump. Maar aan de andere kant...
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Mike Johnson vindt dat Biden moet aftreden in elk geval: zie https://x.com/SpeakerJohnson/status/1815093011669516433

Dan zal Harris zich in die korte tijd al kunnen bewijzen... of juist niet.
Gesloten