dikkemick schreef: ↑07 jan 2024 17:50
HierEnNu schreef: ↑07 jan 2024 17:48
Kun je het bovenstaande zo herformuleren
dat er een enigszins samenhangende zin met duidelijke betekenis ontstaat
met betrekking tot hetgeen je duidelijk wilt maken?
Bij voorbaat dank!
Je wilt duidelijkheid?
Tuurlijk! Hoe kan ik hier op Freethinker mijn vrienden zoals jij anders leren begrijpen? Ik wil namelijk niet afhankelijk worden van een Moderator die mij telkens uit komt leggen wat jij schrijft op het moment dat je iets diametraal anders bedoelt, dan wil ik een dergelijke
'language-switch/glitch' zelf kunnen herkennen. Dan hoef ik er vaak niet eens meer op te reageren, want van lezen en beluisteren
[van datgene wat ik begrijp!] leer ik veel meer dan van mijn eigen standpunt verkondigen, want zaniken lukt meestal vanzelf wel. Wat mijn hersencel zoal aan verbale uitwerpselen uitkraamt via mijn voedselmolen zijn meestal toch slechts herkauwde oprispingen waar ik zelf niets van bijleer omdat ik zulks al wist.
Door mekaar heenluisteren is veel leerzamer voor mij ...
... dus ja: ik wil graag duidelijkheid!
Hoe durf je? Ik ben met jou in discussie en dan schotel je me een lap tekst voor van Anneleen Ophoff en Vincent Merckx? Waarom dat dan? Als je niet in staat bent je eigen mening duidelijk te verwoorden is toch niet erg, maak dat dan gewoon kenbaar, maar om mij dan iemands anders
mening in de maag te spiltsen[?]
Zijn die twee op dezelfde manier als jij bevooroordeeld of zo? Vincent Merckx en Anneleen Ophoff, twee zelfverklaarde storytellers met een voorliefde voor fictie ... kom op zeg! Over inwoners van Israël die gaan inzien dat de Palestijnen als vuil werden/worden behandeld lees ik in het hele stuk niets, waar staat dat dan? In de Koran of zo? Hebben Anneleen Ophoff en/of Vincent Merckx überhaupt ooit één voet in Israël gezet? Hebben ze überhaupt ooit met één van de inwoners daar gesproken zoals jij doet voorkomen?
Alles wat ze in dat stuk schrijven is al ergens te lezen op internet en het zal mij niets verbazen als ze dit stuk op een zondagmiddag in een achteraf zolderkamertje gezellie met zijn tweetjes door middel van een copy/paste rooftocht in mekaar geflanst hebben. Zijn dat het soort obscuur dubieuze informatiebronnen die jij gebruikt om jouw historisch besef te voeden?
OK, dan is dat in ieder geval verduidelijkt, dank daarvoor!
Even goede vrienden natuurlijk dikkemick,
die dingen gebeuren nou eenmaal in het heetst van de
'verbale strijd', toch?
Mijn vraag echter om te herformuleren zodat er een voor mij enigszins samenhangende zin met duidelijke betekenis zou ontstaan met betrekking tot hetgeen je duidelijk wilt maken,
sloeg concreet op dat schrijfsel:
dikkemick schreef: ↑06 jan 2024 09:28Als het op deze voet door gaat, als Nederland echt weer voor de Nederlander wordt, dan zijn de buitenlanders de persona non grata, zoals nu de Palestijnen dat zijn.
Wat mij nu duidelijk is, dat is niets meer dan dat je die bovenstaande zin inwisselt voor een lap copy/paste tekst die
'geproduceerd' is door Anneleen en Vincent, storytellers met voorkeur voor fictie, die het in het betreffende stuk op geen enkele manier hebben over
- 'Nederland wat echt weer voor de Nederlander wordt'
- 'buitenlanders die persona non grata' worden
- zoals nu de Palestijnen dat zijn
Mijn commandant verweet mij regelmatig:
- "Met jou gaan we de oorlog niet winnen!"
maar ik vrees nu voor Hamas en de rest van jouw Palestijnen dat die met jou de oorlog niet zullen winnen. Trek het je niet aan, ná de
[burger]oorlog komt alles goed!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.