chromis schreef: ↑06 jan 2024 14:49
Je zou dat voorbeeld veel concreter kunnen maken met een post-nummer/link naar een
volledige specifieke post in een topic,
het discours van bv het menselijk schild, waarbij het leven van palestijnen minder waarde krijgt als het leven van Israelische gijzelaars, dwaalt in dat topic al vanaf pagina 1 rond '(en we zitten aan blz 250 denk ik).
Daar een enkele post voor nemen heeft weinig zin denk ik, buiten dat die persoon zich aangevallen voelt.
bv
Hamas is gekozen door de bevolking van Gaza! En het blijkt nu, en eigenlijk meteen daarna al, dat de Palestijnen een verkeerde keus gemaakt hadden/hebben!
ook een discours dat je bij veel leden ziet terugkomen (de moderators lezen ook mee).
een verkiezing 18j geleden als oorzaak voor de bombardementen vandaag, terwijl feitelijk vast staat dat ca 50% vd bewoners van gaza vandaag kinderen zijn en toen niet eens geboren waren.
waarom wijs je er als moderator niet op dat dit echt geen argument is en volstrekt nergens op slaat?
of de botte beschuldiging van antisemitisme.
Ook al herhaaldelijk geuit(impliciet als expliciet) aan mensen die kritiek op Israel hebben. toch een bijzonder zware beschuldiging in mijn ogen.
Je kan ook uiteraard privé een moderator PB'en
klopt, ik zou dat kunnen doen maar ik kies deze weg
ik wijs er gewoon op dat de forumregels onderbouwing eisen. Als iemand dus bepaalde dingen claimt, om bv Israel goed te praten, dan moet hij die claims onderbouwen.
dit zijn de feiten op het terrein, 400 vierkante kilometer en 2 miljoen inwoners en er is sprake om die bewoners te verplaatsen naar congo en andere landen
als iemand deze feiten verwerpt of categoriek ontkent en hij kan niet zeggen waarom of hij vervalt in dogma's. waarom grijpen moderators niet in?
dit komt van euromedmonitor
https://euromedmonitor.org/en/category/19/Infographic (nog meer data)