Verhuftering maatschappij?
Moderator: Moderators
Re: Verhuftering maatschappij?
Ik had het eerder over de jaren 50 en 60. Deftig geklede mannen met hoed op langs t veld. Het kon!
Maar nu kom je met fietsketting naar t stadion. Vuurwerk ook. Hoe ga je dit doorbreken?
Privacy beschermd zelfs de grootste klootviool die dus met slechte bedoelingen naar t stadion komt.
Hoe ga je dit preventief stoppen?
Ik denk aan camera's en totaal stadionverbod waar vervolgens op gehandhaafd wordt, middels die camera's dus. Geen hoodies, geen gezichtsbedekking! Iedereen wordt gescreend door deze camera's en sta je op de zwarte lijst: DOEI!!!
Maar nu kom je met fietsketting naar t stadion. Vuurwerk ook. Hoe ga je dit doorbreken?
Privacy beschermd zelfs de grootste klootviool die dus met slechte bedoelingen naar t stadion komt.
Hoe ga je dit preventief stoppen?
Ik denk aan camera's en totaal stadionverbod waar vervolgens op gehandhaafd wordt, middels die camera's dus. Geen hoodies, geen gezichtsbedekking! Iedereen wordt gescreend door deze camera's en sta je op de zwarte lijst: DOEI!!!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dat lees ik niet zo. Ik lees dat dat handhaven een probleem wordt als je iedereen voor een scheet een eindeloos stadionverbod of iets dergelijks geeft.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Een SCHEET? Welk tijdperk leef jij? Welke plaatselijke voetbalwedstrijden volg jij?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Soms zijn de oplossingen erger dan de kwaal en is er dus eigenlijk geen oplossing. Eisen dat er toch een oplossing komt maakt het in die omstandigheden enkel erger.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Nou, dat worden leuke korte wedstrijden dan. Supporters bepalen dan hoe lang een wedstrijd duurt. Dit nog afgezien van al het sloopwerk!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Een scheet is misschien overdreven, maar een lege plastic beker, zou niet tot een permanente uitsluiting moeten leiden. En zeker niet tot het hanteren van de knuppel. Voor dat laatste is direct gevaar voor iemands gezondheid pas een passende rede.dikkemick schreef: ↑08 okt 2023 09:04Een SCHEET? Welk tijdperk leef jij? Welke plaatselijke voetbalwedstrijden volg jij?
Ik wens u alle goeds
Als ik door rood rijd, word ik stante pede bekeurd. Klaar! En die hooligans hebben inmiddels alle fatsoens grenzen overschreden. Een heel stadion is nu de dupe van een aantal malloten die we dus nog willen beschermen ook?Peter van Velzen schreef: ↑09 okt 2023 02:04Een scheet is misschien overdreven, maar een lege plastic beker, zou niet tot een permanente uitsluiting moeten leiden. En zeker niet tot het hanteren van de knuppel. Voor dat laatste is direct gevaar voor iemands gezondheid pas een passende rede.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Een uitstekende vergelijkung! Door rood rijden is een gevaar voor iemand's gezondheid. Maar zelfs dan wordt de bestuurder niet met een knuppel bewerkt. Men krijgt slechts een boete, Hetzelfde moet mijns inziens gelden voor het niet inleveren van plastic bekers.dikkemick schreef: ↑09 okt 2023 06:42Als ik door rood rijd, word ik stante pede bekeurd. Klaar! En die hooligans hebben inmiddels alle fatsoens grenzen overschreden. Een heel stadion is nu de dupe van een aantal malloten die we dus nog willen beschermen ook?Peter van Velzen schreef: ↑09 okt 2023 02:04 Een scheet is misschien overdreven, maar een lege plastic beker, zou niet tot een permanente uitsluiting moeten leiden. En zeker niet tot het hanteren van de knuppel. Voor dat laatste is direct gevaar voor iemands gezondheid pas een passende rede.
Ik wens u alle goeds
Als het werkt een uitstekend idee. Maar mijn hooligan plakt zijn nummerbord af en rijdt steeds harder door rood.Peter van Velzen schreef: ↑10 okt 2023 01:55Een uitstekende vergelijkung! Door rood rijden is een gevaar voor iemand's gezondheid. Maar zelfs dan wordt de bestuurder niet met een knuppel bewerkt. Men krijgt slechts een boete, Hetzelfde moet mijns inziens gelden voor het niet inleveren van plastic bekers.dikkemick schreef: ↑09 okt 2023 06:42Als ik door rood rijd, word ik stante pede bekeurd. Klaar! En die hooligans hebben inmiddels alle fatsoens grenzen overschreden. Een heel stadion is nu de dupe van een aantal malloten die we dus nog willen beschermen ook?Peter van Velzen schreef: ↑09 okt 2023 02:04 Een scheet is misschien overdreven, maar een lege plastic beker, zou niet tot een permanente uitsluiting moeten leiden. En zeker niet tot het hanteren van de knuppel. Voor dat laatste is direct gevaar voor iemands gezondheid pas een passende rede.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Bivakmutsen op en politie aanvallen
dat heeft nog iets van moedigs want dan volgen concrete represailles,
maar wat ik nu lees gaat nog veel verder dan verhuftering!
Wat een stelletje lafaards ... bahbah!
- Een 52-jarige man uit Leek is in de nieuwjaarsnacht overleden nadat hij was mishandeld door jongeren die hij had aangesproken op het gooien van vuurwerk.
Overleden man uit Leek 'mishandeld nadat hij jongeren aansprak op vuurwerk'
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Alsof je een roker op het terras aanspreektHierEnNu schreef: ↑03 jan 2024 17:34
Bivakmutsen op en politie aanvallen
dat heeft nog iets van moedigs want dan volgen concrete represailles,
maar wat ik nu lees gaat nog veel verder dan verhuftering!
Wat een stelletje lafaards ... bahbah!
BRON: NOS Nieuws vandaag, 09:35
- Een 52-jarige man uit Leek is in de nieuwjaarsnacht overleden nadat hij was mishandeld door jongeren die hij had aangesproken op het gooien van vuurwerk.
Overleden man uit Leek 'mishandeld nadat hij jongeren aansprak op vuurwerk'
Toch lijkt het rustiger te worden met de jaarwisseling. Maar....van mij mag de politie nog steeds met rubber schieten op hoodies
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Inkoppertje!
Mooie assist, toch?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.