Het enige jammere is dat zo'n partij waarschijnlijk geen zetels haalt.
Ik kwam zelf in de Stemwijzer uit op Splinter, maar zij lijken kansloos voor 1 zetel.
Moderator: Moderators
Het enige jammere is dat zo'n partij waarschijnlijk geen zetels haalt.
Splinter heeft hele mooie partijpunten maar maakt wederom geen kans vrees ik.
Inderdaad. Sorry dat ik met maar 1 woord kom. Maar die bedel-stand komt overal in de wereld wel voor.dikkemick schreef: ↑16 nov 2023 15:36Splinter heeft hele mooie partijpunten maar maakt wederom geen kans vrees ik.
Verder begin ik plaatsvervangende schaamte te ontwikkelen als ik onze vertegenwoordigers uit den Haag zo vlak voor verkiezingen op tv zie.
Een wanvertoning om toch nog maar wat zieltjes te winnen.
Als men niets waar maakt zou men er integraal niet meer op moeten stemmen.Gerard R. schreef: ↑16 nov 2023 15:59Inderdaad. Sorry dat ik met maar 1 woord kom. Maar die bedel-stand komt overal in de wereld wel voor.dikkemick schreef: ↑16 nov 2023 15:36Splinter heeft hele mooie partijpunten maar maakt wederom geen kans vrees ik.
Verder begin ik plaatsvervangende schaamte te ontwikkelen als ik onze vertegenwoordigers uit den Haag zo vlak voor verkiezingen op tv zie.
Ik vind het zo jammer, dat je niets en niemand kan vertrouwen. Ze worden niet echt vastgeprikt op hun voornemens.
We zouden daar toch eens iets voor moeten bedenken, wereldwijd overigens, vind ik.
Ja, maar zo duurt de correctie een jaar of vier. Dan zijn de meeste mensen de weg alweer kwijt. En in de tussentijd kan er van alles gebeuren... Politiek... Ik zie liever mensen regeren die niet zoveel te maken hebben met partijen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑16 nov 2023 16:07Als men niets waar maakt zou men er integraal niet meer op moeten stemmen.Gerard R. schreef: ↑16 nov 2023 15:59Inderdaad. Sorry dat ik met maar 1 woord kom. Maar die bedel-stand komt overal in de wereld wel voor.dikkemick schreef: ↑16 nov 2023 15:36 Splinter heeft hele mooie partijpunten maar maakt wederom geen kans vrees ik.
Ik vind het zo jammer, dat je niets en niemand kan vertrouwen. Ze worden niet echt vastgeprikt op hun voornemens.
We zouden daar toch eens iets voor moeten bedenken, wereldwijd overigens, vind ik.
Probleem is dat mensen kankeren op en partij en er toch weer op gaan stemmen.
VVD heeft alles kapot bezuinigd, schandalen veroorzaakt en leugens verspreid en wat stemt Nederland straks weer massaal?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑16 nov 2023 16:07 Probleem is dat mensen kankeren op en partij en er toch weer op gaan stemmen.
Zzp-ers. Denken dat het heil van de VVD komt. En we hebben er heel veel. Vandaar.dikkemick schreef: ↑16 nov 2023 17:20VVD heeft alles kapot bezuinigd, schandalen veroorzaakt en leugens verspreid en wat stemt Nederland straks weer massaal?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑16 nov 2023 16:07 Probleem is dat mensen kankeren op en partij en er toch weer op gaan stemmen.
VVD!
Rutte had gewoon aan kunnen blijven.
P.s. Had Merel van Splinter wel een mooie minister president gevonden.
Ik vind dat hij het wat cru stelt, maar in ruime lijnen ben ik het eens met hem.Om de hoge inflatie écht aan te pakken, zouden centrale banken de rente opnieuw moeten verhogen. Dat zegt macro-econoom Edin Mujagic. 'Een hoge inflatie is echt heel slecht. Niet alleen voor de economie maar ook voor de samenleving.'
Inderdaad, meestal niet om aan te zien.
Amen.