Ik denk dat hem dat zeer interesseert.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑05 nov 2023 17:40Hij krijgt steeds mer mensen achter zich.Gerard R. schreef: ↑05 nov 2023 17:38 Zo kan je ook kletsen, leve de rhetoriek:
https://www.maartenonline.nl/christ-kle ... -dan-ooit/Vandaag de dag zien we, dat we niet te hard moeten roepen.Generaal, u gaat het bevel voeren over een fantastisch leger. Er is maar één probleem: we hebben geen echte vijanden meer.’ In 2015 nam luitenant-generaal Gadi Eizenkot het roer over van de Israëlische strijdkrachten. Een hoge ambtenaar ontving hem met deze woorden. Grootspraak verpakt als ironie? Misschien. Maar in de kern had de ambtenaar gelijk: nooit eerder was Israël zo veilig. Nooit eerder schilderde Israël op zo’n kleurrijk diplomatiek canvas. Een stabiele regionale grootmacht, gedreven door innovatie en profijtelijke wapenexport. Op missie in de Afghaanse provincie Uruzgan hadden Nederlandse troepen in 2009 dringend personeel nodig om de drones te besturen. Een Israëlisch particulier bedrijf kon stante pede leveren. [..]
En ik moet nog zien of Netanyahu dit politiek overleeft.![]()
Dat wij hier onze vraagtekens zetten zal hem aan zijn r**t roesten.
Dit was de grootste misser die je je maar kan voorstellen, militair, qua inlichtingen en politiek. De economie laat ik maar even. Dodental aan Israëlis ook. 1400 ongeveer.
En volgens mij heeft justitie nog een appeltje met hem te schillen.. Nu kan dat niet omdat hij politiek onschendbaar is.
Of mis ik wat?