Wat is er fascistoïde aan het bouwen van een muur tussen de VS en Mexico?B.S. schreef: ↑05 okt 2023 14:33 Trump is de duivel met zijn fascistoïde plannen zoals een muur tussen de VS en Mexico, toch...toch?
En nu...https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67015137
'Biden approves new section of Border Wall with Mexico'...
Gezegd dat nooit te zullen doen...![]()
Post-Trump periode.
Moderator: Moderators
Re: Post-Trump periode.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Was de muur tussen oost en west Berlijn ook niet een klein beetje fascistoïde?HierEnNu schreef: ↑05 okt 2023 16:08Wat is er fascistoïde aan het bouwen van een muur tussen de VS en Mexico?B.S. schreef: ↑05 okt 2023 14:33 Trump is de duivel met zijn fascistoïde plannen zoals een muur tussen de VS en Mexico, toch...toch?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Zijn grenzen en grensbewaking fascistoïde?dikkemick schreef: ↑05 okt 2023 16:23Was de muur tussen oost en west Berlijn ook niet een klein beetje fascistoïde?HierEnNu schreef: ↑05 okt 2023 16:08Wat is er fascistoïde aan het bouwen van een muur tussen de VS en Mexico?B.S. schreef: ↑05 okt 2023 14:33 Trump is de duivel met zijn fascistoïde plannen zoals een muur tussen de VS en Mexico, toch...toch?
Nou, de manier zoals er tussen oost en west mee werd omgesprongen wel!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ondermeer het plan van Trump voor die muur werd als 'eng' beoordeld (xenofoob, racistisch de 'White Rage' voedend).
Het is dus toch breder...
Het is dus toch breder...
- Peter van Velzen
- Site Admin
Alleen als die grenzen slechts worden gebruikt om "anderen" tegen te houden, terwijl "onze" militairen ze overschreiden wanneer "wij" maar willen. dan zijn "wij" niet slechts fasistoïde; Dan zijn "wij" fascisten.
NB verscheidene Republikeinse politici hebben al voorgesteld het Amerikaanse leger Mexico binnen te laten vallen.
Zie the guardian
Donald Trump, the Florida governor, Ron DeSantis, and Vivek Ramaswamy – who are all seeking the Republican party’s 2024 White House nomination – have similarly pledged to send US military forces into Mexico to wipe out drug lords if given the chance, as the Dallas Morning News reported.
Ik wens u alle goeds
Als een flink deel van Europa naar België gaat en het niet op normale manier te stoppen blijkt doen de Belgen ook een muur hoor.
Maar dan moet je niet als Trump roepen dat er allemaal misdadigers komen.
Maar dan moet je niet als Trump roepen dat er allemaal misdadigers komen.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Biden's actie valt niet zo goed in VS https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67024003
Trump benoemt het allemaal keihard en lomp, maar het principe van een grensmuur geeft al aan dat niet wordt vertrouwd wat er aan de andere kant ligt.
Of wat aan de binnenkant zit, zoals met de Berlijnse Muur.
Trump benoemt het allemaal keihard en lomp, maar het principe van een grensmuur geeft al aan dat niet wordt vertrouwd wat er aan de andere kant ligt.
Of wat aan de binnenkant zit, zoals met de Berlijnse Muur.
Laatst gewijzigd door B.S. op 06 okt 2023 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Grootste risico dat Amerika (en dus de hele wereld) loopt is dat er straks een extreem rechts republikeinse overhead komt te zitten.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Zoals men daar nu aan het manouvreren is zal dat zéker gebeuren.
Toen Biden begon heb ik geschreven, 'dat hij met wel heeeel goed beleid zal moeten komen, zo niet:
dan weer Trump' (of wat anders gevaarlijks en/of ellendigs).
Nou, ik ben niet zo heel tevreden over Biden.
Nee, maar welke Amerikaanse president van de afgelopen decennia heeft t nou echt goed gedaan? Misschien moeten we zeggen: t minst slecht.Gerard R. schreef: ↑06 okt 2023 17:33Zoals men daar nu aan het manouvreren is zal dat zéker gebeuren.
Toen Biden begon heb ik geschreven, 'dat hij met wel heeeel goed beleid zal moeten komen, zo niet:
dan weer Trump' (of wat anders gevaarlijks en/of ellendigs).
Nou, ik ben niet zo heel tevreden over Biden.![]()
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Nog een interessante als we het over presidenten hebben:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -life.html
https://www.msnbc.com/rachel-maddow-sho ... rcna118976

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -life.html
https://www.msnbc.com/rachel-maddow-sho ... rcna118976
'Zuiver bloed enzo....'Trump says illegal migrants are 'poisoning the blood of our country' sparking accusations of 'toxic racism' as his campaign says it is a 'normal phrase used in everyday life'
https://www.bbc.com/news/world-us-canad ... 4530844812
Het zou het eerste zijn geweest, dat ik als rechter had bevolen.
Dat dat zó onnoemelijk lang mag duren daar.By Sam Cabral
BBC News, Washington
A federal judge has barred Donald Trump from criticising prosecutors, the court and possible witnesses ahead of his trial on election subversion charges.
It follows recent remarks in which the former president slammed prosecutors as "a team of thugs" and attacked one witness in the case as "a gutless pig".
Judge Tanya Chutkan said a limited gag order against Mr Trump was necessary to prevent "a pre-trial smear campaign".
A Trump spokesperson criticised the ruling as "another partisan knife".
Eensch!Gerard R. schreef: ↑17 okt 2023 19:01 https://www.bbc.com/news/world-us-canad ... 4530844812Dat dat zó onnoemelijk lang mag duren daar.By Sam Cabral
BBC News, Washington
A federal judge has barred Donald Trump from criticising prosecutors, the court and possible witnesses ahead of his trial on election subversion charges.
It follows recent remarks in which the former president slammed prosecutors as "a team of thugs" and attacked one witness in the case as "a gutless pig".
Judge Tanya Chutkan said a limited gag order against Mr Trump was necessary to prevent "a pre-trial smear campaign".
A Trump spokesperson criticised the ruling as "another partisan knife".
Maar los daarvan: geweldig dat zulks nou eindelijk gebeurd!
En alweer bekent een bondgenoot van Trump schuld, Sidney Powell, voormalig advocaat van Donald Trump. Ze heeft bekend dat ze medeplichtig is aan samenzwering om de verkiezingsuitslag in de staat Georgia ongeldig te laten verklaren. In ruil daarvoor hoeft ze niet meer voor een jury te verschijnen en moet ze getuigen in de zaken tegen de andere verdachten, onder wie waarschijnlijk haar voormalige cliënt oud-president Trump.
Het balletje blijft rollen en kijgt het spreekwoordelijke sneeuwbaleffect.
Het balletje blijft rollen en kijgt het spreekwoordelijke sneeuwbaleffect.
- Powell is de tweede verdachte in de samenzweringszaak in Georgia die schuld bekent. Volgens juridisch experts was dat ook de opzet van openbaar aanklager Fani Willis. Zij wilde een samenzweringszaak aanspannen in de hoop dat meerdere mensen zouden meewerken om zo meer bewijs te verzamelen tegen de bedenkers van het plan.
Hoewel Trumps naam niet genoemd wordt in de schikking, wordt verwacht dat Powell uiteindelijk in zijn zaak zal moeten getuigen.
Andere verdachten
Een medeverdachte die morgen samen met haar voor de rechter moest verschijnen, heeft nog geen schikking getroffen. Deze Kenneth Chesebro wordt verdacht van deelname aan het plan van Trump om Republikeinse kiesmannen aan te stellen om de winst van Biden te torpederen.
Als Chesebro ook schuld bekent, zou dat betekenen dat de openbaar aanklagers morgen niet hoeven te vertellen welk bewijsmateriaal ze hebben. Daardoor kunnen ze hun kruit drooghouden voor de grotere verdachten in deze omvangrijke zaak, zoals Rudy Giuliani en Donald Trump. Zij hebben dertien aanklachten aan hun broek voor het illegaal proberen te manipuleren van de verkiezingsuitslag.
BRON: NOS Nieuws gisteren, 21:42
Advocaat Trump bekent schuld in samenzweringszaak Georgia