'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: 'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Bericht door appelfflap »

dikkemick schreef: 09 sep 2023 16:05 Dat probeer ik al de gehele tijd
je bent al de hele tijd bezig om dragqueens op dezelfde hoop als criminelen te gooien
wat je nog niet gedaan hebt, daarvoor mijn complimenten, is dat je je nog niet verlaagd hebt tot dragqueens, homo's en pedofilie.

je afkeer tegen dragqueens heb je duidelijk gemaakt.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

HierEnNu schreef: 09 sep 2023 09:39
Peter van Velzen schreef: 09 sep 2023 02:32 Ik acht mij geen tegenstander (van wie dan ook in dit topic) maar wil toch even mijn mening geven:
Ik vind beiden geschikt, maar de persoon links heeft een voorkeur voor rechts als we het nieuwsblad mogen geloven!
En dat terwijl de persoon links dezelfde persoon is als de persoon rechts ...
Da wilde ik nog even niet verklappen!

PS Het valt mij op dat niemand erover rept waaruit wordt voorgelezen. Dat, en ook de stem van de persoon, lijkt mij eerlijk gezegd ietwat belangrijker dan het uiterlijk.
Laatst gewijzigd door Peter van Velzen op 10 sep 2023 02:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: PS toegevoegd
Ik wens u alle goeds
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 09 sep 2023 22:22
dikkemick schreef: 09 sep 2023 16:05 Dat probeer ik al de gehele tijd
je bent al de hele tijd bezig om dragqueens op dezelfde hoop als criminelen te gooien
wat je nog niet gedaan hebt, daarvoor mijn complimenten, is dat je je nog niet verlaagd hebt tot dragqueens, homo's en pedofilie.

je afkeer tegen dragqueens heb je duidelijk gemaakt.
Kun je dan aangeven waar ik.de drags op 1 hoop.gooi.met criminelen? Enige dat ik probeer is duidelijk te maken dat kinderen hier op die leeftijd nog niet voor gebruikt hoeven te worden.
Enige dat ik crimineel zou kunnen noemen is het gebruik van deze doelgroep omdat die er nog niets mee te maken heeft en er gewoon te jong voor is.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Yours
Ervaren pen

Bericht door Yours »

Peter van Velzen schreef: 10 sep 2023 02:27
HierEnNu schreef: 09 sep 2023 09:39
Peter van Velzen schreef: 09 sep 2023 02:32 Ik acht mij geen tegenstander (van wie dan ook in dit topic) maar wil toch even mijn mening geven:
Ik vind beiden geschikt, maar de persoon links heeft een voorkeur voor rechts als we het nieuwsblad mogen geloven!
En dat terwijl de persoon links dezelfde persoon is als de persoon rechts ...
Da wilde ik nog even niet verklappen!

PS Het valt mij op dat niemand erover rept waaruit wordt voorgelezen. Dat, en ook de stem van de persoon, lijkt mij eerlijk gezegd ietwat belangrijker dan het uiterlijk.

Hierbij het gezicht en de stem van een Amerikaanse dragqueen. Die dan weer niet zal voorlezen.
En een leeftijdsgrens van 18 jaar adviseert om jongeren dan pas met drag in aanraking te brengen.

https://youtu.be/fMSZdI2KVko?si=J0ltbd6mr0W2Kqcf
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

B.S. schreef: 09 sep 2023 16:43 HierEnNu: de verwijzing naar het speciaal onderwijs was een reactie op Appelflap's opmerking over het weghalen en wegstoppen van kinderen met een rugzakje, laten we zeggen, uit het reguliere onderwijs. Dus het komt niet uit het niets.
Beheers je de techniek van het quoten niet ofzo? Of vind je dat teveel moeite? Door telkens structureel niet te quoten waar je op reageert creëer jij zelf misverstanden!
B.S. schreef:Waarom de opmerking aan het eind over de lijst met beoogde voorlezers aan kindren daaronder zetten? Dat is manipulatie!

:scissors:
[-X
NEE! Dat was beslist geen manipulatie,integendeel!
  • En weer beschuldig je me onterecht, zoals wel vaker, van dingen zonder hetgeen ik daadwerkelijk schrijf ff te quoten, zoals wel vaker: ik vind dit een verachtelijke manier van discussiëren! Vind je het normaal dat jij de moeite niet eens neemt om dat waar je op reageert ff te quoten, maar dan toch een ter zake reactie verwacht waardoor ik pagina's terug moet bladeren om er achter te kunnen komen waar je het überhaupt over hebt?
    Dat dank je de koekoek!
Maar NEE dus: Jouw lijst was juist manipulatief!
En jouw geklaag over warmte was manipulatief!
Mijn toevoeging:
  • "Wellicht heeft de warmte TE ernstig toegeslagen?"
was derhalve volledig to the point en kwam kennelijk ook aan! Toch?

Voor alle duidelijkheid B.S.:
  • Je hoeft van mij geen reactie meer te verwachten als je weer wat uitkraamt richting mij, beschuldigingen of anderszins, tenzij je ff de link [dmv quoot] naar de context er bij geeft, want dat zelf zoeken ga ik mijn tijd en energie niet meer aan verspillen!
    Dat dank je de koekoek!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 09 sep 2023 15:13Humor is aan jou niet besteed.
Dankjewel voor dat mooie compliment!

Kennelijk zie je er de humor niet van in als jouw eigen soort van humor naar jouw teruggespiegeld wordt met een zelfde soort van humor, maar zulks vind ik wel begrijpelijk hoor! Tenslotte is elk soort van humor vaak overwonnen droefheid ...
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Peter van Velzen schreef: 10 sep 2023 02:27 PS Het valt mij op dat niemand erover rept waaruit wordt voorgelezen. Dat, en ook de stem van de persoon, lijkt mij eerlijk gezegd ietwat belangrijker dan het uiterlijk.
Precies een goede voorlezer die dit op meeslepende wijze doet of een toonloze opeenvolging van zinnen :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

dikkemick schreef: 07 sep 2023 13:45 Ik blijf bij t idee dat de drag-dramaqueen dit doet voor eigen genoegdoening/bevrediging/promotie en dat hoeft van mij niet al op die jeugdige leeftijd. Ik vind t niet geplaatst omdat de leeftijdscategorie NIETS met dit fenomeen (deze fenomenen) te maken hebben.
En wat te denken van de kinderfeestjes-clown die hier nota bene ook nog een rekening voor presenteert :shock:
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 10 sep 2023 09:44
dikkemick schreef: 09 sep 2023 15:13Humor is aan jou niet besteed.
Dankjewel voor dat mooie compliment!

Kennelijk zie je er de humor niet van in als jouw eigen soort van humor naar jouw teruggespiegeld wordt met een zelfde soort van humor, maar zulks vind ik wel begrijpelijk hoor! Tenslotte is elk soort van humor vaak overwonnen droefheid ...
:lol:
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

doctorwho schreef: 10 sep 2023 10:15
dikkemick schreef: 07 sep 2023 13:45 Ik blijf bij t idee dat de drag-dramaqueen dit doet voor eigen genoegdoening/bevrediging/promotie en dat hoeft van mij niet al op die jeugdige leeftijd. Ik vind t niet geplaatst omdat de leeftijdscategorie NIETS met dit fenomeen (deze fenomenen) te maken hebben.
En wat te denken van de kinderfeestjes-clown die hier nota bene ook nog een rekening voor presenteert :shock:
De clown doet het puur voor vermaak van de kinderen en krijgt daar inderdaad een vergoeding voor. Dus ja, misschien moeten we clini-drags een kans geven.
Einstein/Mick
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

HierEnNu schreef: 09 sep 2023 13:47
axxyanus schreef: 09 sep 2023 11:29
HierEnNu schreef: 09 sep 2023 10:57

Precies! Wat is het antwoord van tegenstanders op deze kernachtige vraag:
  • Wat motiveert jullie om alle Drag Queens over dezelfde kam te scheren?
    :?:
Ik scheer niet alle Drag Queens over de zelfde kam.

Trouwens kan men niet evengoed van de voorstanders zeggen dat ze alle Drag Queens over de zelfde kam scheren? Wat is er zo specifiek aan Drag Queens dat zij uitgenodigd worden om voor te lezen en andere groepen niet.
Doe niet zo raar: natuurlijk lezen ook anderen dan Drag Queens voor!
Je mist het punt. Bij de drag queens wordt specifiek het drag queen zijn naar voor gehaald. Mischien dat er een postbode is die voorleest maar er is geen initiatief om postbodes als voorlezers te hebben. Misschien dat er een student voorleest maar er is geen initiatief om studenten als voorlezers te hebben. Misschien dat er een Turk voorleest maar er is geen initiatief om Turken als voorlezers te hebben.

Dus wat is er zo specifiek aan Drag Queens dat er specifiek voor hen zo'n initiatief is om Drag Queens als voorlezers te hebben.
HierEnNu schreef: 09 sep 2023 13:47
axxyanus schreef:Scheer je daarmee niet alle Drag Queens over de zelfde kam?
Nee: je scheert daarmee Drag Queens over de zelfde NIET-discriminerende kam als andere voorlezende mensen zoals bijvoorbeeld voorlezende hetero moeders, bij voorlezende hetero moeders ga je er toch ook niet bij voorbaat al van uit dat ze datgene wat ze thuis in bed met hun hetero man zoal uitspoken tijdens het voorleesuurtje aan die kids opdringen?
Maar er is geen initiatief om specifiek hetero moeders als voorlezers uit te nodigen. Als er een specifiek initiatief zou zijn om hetero moeders uit te nodigen als voorlezer dan zou ik de organisators daarvan weldegelijk verdenken om de kinderen lichtjes in de richting van een bepaalde visie te willen duwen.

Er is een verschil tussen een initiatief om mensen uit te nodigen voor te komen lezen waar dan een Drag Queen tussen zit en een specifiek initiatief om Drag Queens uit te nodigen als voorlezers. Jouw reacties lijken dat vaak te negeren.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

dikkemick schreef: 10 sep 2023 10:46 De clown doet het puur voor vermaak van de kinderen en krijgt daar inderdaad een vergoeding voor. Dus ja, misschien moeten we clini-drags een kans geven.
Nee [-X dat zou een drog-drag zijn.
Het is i.m.o. wel erg dat kinderen uit de kinderbijbel voorgelezen worden. Maar gok dat er in het geval van voorlezen door een drag-queen ander repertoire zal zijn.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

doctorwho schreef: 10 sep 2023 12:59
dikkemick schreef: 10 sep 2023 10:46 De clown doet het puur voor vermaak van de kinderen en krijgt daar inderdaad een vergoeding voor. Dus ja, misschien moeten we clini-drags een kans geven.
Nee [-X dat zou een drog-drag zijn.
Het is i.m.o. wel erg dat kinderen uit de kinderbijbel voorgelezen worden. Maar gok dat er in het geval van voorlezen door een drag-queen ander repertoire zal zijn.
Alleen in dat geval kan ik mijn fiat geven. Een drag die uit de kinderbijbel voorleest (in de kerk uiteraard)
Einstein/Mick
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

HierEnNu: ik word nu echt boos. Ik heb je uitleg gegeven dat ik op een opmerking van Appelflap reageerde over kinderen en speciaal onderwijs. Wat begrijp je daar niet aan? En je manipuleert wel. Mijn lijst over potentiële voorlezers had niets met die reactie op Appelflap te maken, dus waarom liet je dat überhaupt daar voorbij komen?

Ik kan je redenatie-wijze steeds minder volgen. Je hebt ook wel heel erg de neiging anderen de maat te nemen. Ik schreef al eerder, negeer me gewoon. We liggen elkaar blijkbaar niet. Dat gebeurt in het leven.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

B.S. schreef: 08 sep 2023 18:05 In Nederland is enige tijd geprobeerd om kinderen die tot dan naar speciaal onderwijs gingen toch samen met 'normale' kinderen onderwijs te laten volgen maar daar is toch op teruggekomen.
en waarom is men daar op terug gekomen? Dat is de hamvraag hier

in belgie heeft men een paar jaren geleden voor hetzelfde gekozen.

maar tegelijk heeft men beslist om de financiële middelen en steun niet mee door te schuiven naar het regulier onderwijs (bv geschoold personeel voor handicap specifieke ondersteuning).
de facto was het dus een ordinaire besparingsoefening op kap van zieke en gehandicapte kinderen, uiteraard werkt dit niet.

In Vlaanderen is de overheid zelfs te gierig om ervoor te zorgen dat gehandicapte kinderen op een deftige manier op school raken.
Woon je 20 km van je school en ben je elke dag uren onderweg van en naar school.

Het zou me verbazen moest men dit in Nederland neit op een gelijkaardige verwerpelijke manier aangepakt hebben om dan vast te stellen dat het een totale ramp is.
Pr-gewijs verkoopt men dit uiteraard op zo'n manier dat men gehandicapte kinderen zeker ergens moet wegsteken en zij geen contact mogen hebben met gezonde kinderen
Plaats reactie